Ik heb tenminste een mooie auto die weinig nodig heeft om er 'cool' uit te zien . . .quote:
En dan nog.. zou ik hem niet laten pimpen.. dus!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:26 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ook niet, pimpt moeilijk heh.
O jee, nou komt het . . .quote:
Doe esquote:
Die heb ik ooit gedownload en ik heb hun videoclipsquote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef nixxx het volgende:
ik zit naar een cd van B*Witched te luisteren... ja daar heb ik een cd van...
iets met rollercoaster ofzo?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:32 schreef melismay het volgende:Dat eerste liedje van hun was wel komisch
O mijn god !!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:31 schreef nixxx het volgende:
ik zit naar een cd van B*Witched te luisteren... ja daar heb ik een cd van...
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:33 schreef Pheno het volgende:
Die heb ik ooit gedownload en ik heb hun videoclips![]()
Ik zit bij een van huis uit engelse ripgroep, dus ja, zelfs live clipversies heb ikquote:
Een koe is geen muschquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef QyRoZ het volgende:
Dusch.
Hmm, die herinner ik me nog wel, jaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
snip
je zit mee te neurien he.. in je hoofd..quote:Op woensdag 7 september 2005 22:34 schreef melismay het volgende:
<knip>
Ja!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
je zit mee te neurien he.. in je hoofd..
Ik kijk nu naar de clipsquote:
Dat was ook grappig jaquote:
Rollercoasterquote:
Melismay denkt net aan je, dus we hebben een match!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef Viper_74 het volgende:
Welke meid wil zat/zon iets afspreken, gewoon ff wat drinken en lullen
I'm serious here
mel, het is voor jou!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:43 schreef Viper_74 het volgende:
Welke meid wil zat/zon iets afspreken, gewoon ff wat drinken en lullen
I'm serious here
GMTAquote:
Ik heb zaterdag al een afspraakquote:Op woensdag 7 september 2005 22:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Melismay denkt net aan je, dus we hebben een match!
ik hoef niet eens te gokken of wel...quote:
Smoesjesquote:Op woensdag 7 september 2005 22:46 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag al een afspraak
Ja, het ging weer eensquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef melismay het volgende:
Lekker getraind Marc?
Nopequote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hoef niet eens te gokken of wel...
quote:
nee, ze is nog steeds in die ontkenningsfase dat hebben we in dit topic al gezienquote:Op woensdag 7 september 2005 22:47 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik hoef niet eens te gokken of wel...
geen last vanquote:Op woensdag 7 september 2005 22:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
kloterig onstabiel ADSL!
Tssssquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Viper_74 het volgende:
may valt af
andere genodigden
NEE nixx, vrouwen bedoel ik dus
jammer... gratis bier sla ik niet snel af...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:51 schreef Viper_74 het volgende:
may valt af
andere genodigden
NEE nixx, vrouwen bedoel ik dus
Ik zie je om 6 uur?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
het is nog geen eens focking 11 uur man
kerol
quote:Op woensdag 7 september 2005 22:53 schreef nixxx het volgende:
[..]
jammer... gratis bier sla ik niet snel af...hmmm beer...
Dat willen ALLE vrouwen toch?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:52 schreef melismay het volgende:Hoe kan ik nu ineens in een oogwenk afvallen!?
Zaterdag/zondag zei je!quote:
Nixxx!! wat ben je scherp vandaag!quote:
Make up your mind... mag ik wel of niet... en belangrijker, betaal jij mijn bier ?quote:
als een scheermes mellie.. ow ja.. scheren, dat kan ik ook wel weer eens doen... morgen danquote:
dahaaaag!quote:
Het was alleen drinken en lullen, make up your mind!!quote:Op woensdag 7 september 2005 22:56 schreef Viper_74 het volgende:
Nixxx komt zat. bier zuipen
may komt zon. nuecken
lullen nog wel.. viper en zijn vrienden... dan pass ik denk ik maar...quote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef melismay het volgende:
Het was alleen drinken en lullen, make up your mind!!
ja maar die gast woont ook in arnhem... das ver weg hoor...quote:Op woensdag 7 september 2005 23:01 schreef melismay het volgende:
Ah nixxx, als jij komt, kom ik ook!
ja nu echt... ik wilde nog even kijken of er nog wat spannends gebeuren zou, maar p_p die met jou wil neuken is zooooo standaardquote:
Ik ben een waardeloos roddelaar, dus dat blijft zoquote:Op woensdag 7 september 2005 23:26 schreef melismay het volgende:
Er is ook niemand om mee te roddelen
Heyquote:
Nou, slaap lekker danquote:Op woensdag 7 september 2005 23:45 schreef melismay het volgende:
Ik ben ook best moeiig eigenlijk, dus je moet of iets interessants verzinne, of ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |