ik geef graag complimentjes.. dat vinden "de vrouwtjes" leukquote:Op donderdag 8 september 2005 17:47 schreef Twisted_fok het volgende:
en bedankt voor dit overweldigende compliment *kuch*
ik moet zo de wc nog schoonmaken hierquote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb best zin om nu op een terrasje te zitten, maar ik ken hier niemand. En alleen is ook al zo wat.
Als je nou in Leiden gewoond had...quote:Op donderdag 8 september 2005 18:43 schreef QyRoZ het volgende:
Ik heb best zin om nu op een terrasje te zitten, maar ik ken hier niemand. En alleen is ook al zo wat.
Als jij nou in Delft gewoond had..quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
Als je nou in Leiden gewoond had...
Delftquote:Op donderdag 8 september 2005 19:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als jij nou in Delft gewoond had..
Ik zou niet weten wat jullie te bieden hebben wat wij niet hebbenquote:
eehm... eehnm.. wij hebben onze eigen kernreactorquote:Op donderdag 8 september 2005 19:05 schreef Plato1980 het volgende:
Ik zou niet weten wat jullie te bieden hebben wat wij niet hebben![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:12 schreef nixxx het volgende:
[..]
eehm... eehnm.. wij hebben onze eigen kernreactordaar trek je pas vrouwen mee aan
NOG verder van al mn vrienden af.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:57 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als je nou in Leiden gewoond had...
* nixxx terugzwaaitquote:Op donderdag 8 september 2005 19:35 schreef melismay het volgende:
* melismay zwaait ontzettend overdreven!![]()
![]()
melbierquote:Op donderdag 8 september 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
Het maakt me allemaal niet zo veel uit, heb nog nooit een bijnaam gehad, dus ik zou zeggen... Verzin wat leuks
Met de nadruk op leuks he?!
kletskousquote:Op donderdag 8 september 2005 19:42 schreef melismay het volgende:
Het maakt me allemaal niet zo veel uit, heb nog nooit een bijnaam gehad, dus ik zou zeggen... Verzin wat leuks
Met de nadruk op leuks he?!
Anders blijft ze singlequote:Op donderdag 8 september 2005 19:56 schreef nixxx het volgende:
begin daar dan mee !
Mag, ik kan je niet meer dan gelijk gevenquote:
mel niet hoor.. zodra ze eindelijk eens het postkantoor van arnhem gevonden heeft... nou ja.. dat zien we dan wel op de FPquote:
quote:Op donderdag 8 september 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Mag, ik kan je niet meer dan gelijk geven
Gelukkig heb ik mijn Das-jes allemaal al op zodat ik je er geen aanbieden kanquote:
Een brute vrijpartijquote:Op donderdag 8 september 2005 20:01 schreef nixxx het volgende:
[..]
mel niet hoor.. zodra ze eindelijk eens het postkantoor van arnhem gevonden heeft... nou ja.. dat zien we dan wel op de FP
Als ik 1 negatieve eigenschap heb he.. dan is het wel dat ik mijn vunzige hersenspinsels niet binnen kan houden.. echt.. niet lullig bedoeld (quote:
Die heb ik al gelezenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als ik 1 negatieve eigenschap heb he.. dan is het wel dat ik mijn vunzige hersenspinsels niet binnen kan houden.. echt.. niet lullig bedoeld () maar Australische lerares had groepseks met leerlingen
Meer drinken.. en eventueel een 2de studie in Delft overwegenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:09 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik drink bier, ik ben ook single.
Er klopt iets niet
Wat hij zegtquote:Op donderdag 8 september 2005 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
Meer drinken.. en eventueel een 2de studie in Delft overwegen
mocht je willen!quote:
Euh,quote:Op donderdag 8 september 2005 20:14 schreef nixxx het volgende:
* nixxx luistert party animals
dus of je nu naar mijn advies moet luisteren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |