Heb je dan niet een sigaar voor me? sigaretten zijnquote:Op donderdag 8 september 2005 21:35 schreef Twisted_fok het volgende:
Sinds wanneer is het hier niet roken?
* Twisted_fok steekt peuk op
Hoi _Arual_quote:Op donderdag 8 september 2005 21:36 schreef Pheno het volgende:
We hebben een afzuiger hier, dus van mij mag je
Nee want ik vind sigarenquote:Op donderdag 8 september 2005 21:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Heb je dan niet een sigaar voor me? sigaretten zijn
Die is er vandaag nietquote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
en eentje uit het vorige topic..
[..]
Hoi _Arual_
jaja i kweet het soms moet ik mijn bek gewoon ouden.....
pijpen dan?quote:
Ik zou hast met je meeleven... ware het niet dat mijn droom vrouw hier ook niet isquote:
+1 subtielquote:
En pijp ??quote:
Ik kan je niet verder helpen denk ikquote:Op donderdag 8 september 2005 21:45 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zou hast met je meeleven... ware het niet dat mijn droom vrouw hier ook niet is
Te laatquote:
Nee manquote:Op donderdag 8 september 2005 21:29 schreef nixxx het volgende:
[..]
Dan ga je met Dromenvanger mee trainenlekker fanatiek
Love handlesquote:
Hmm dansen... nooit gekundquote:Op donderdag 8 september 2005 21:48 schreef melismay het volgende:
Nee man
Ik ga lekker mijn danstrainingen weer oppakken
Truste twistie.. en plezier met mel morgen/zaterdag?quote:Op donderdag 8 september 2005 21:51 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ga mn zwakke lijf ook maar weer te ruste leggen voor vandaag,
trusten allemaal![]()
Iedereen kan dansen... Het is gewoon lopen op muziekquote:
En ik zal het ook nooit kunnenquote:
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ookquote:Op donderdag 8 september 2005 21:56 schreef melismay het volgende:
[..]
Iedereen kan dansen... Het is gewoon lopen op muziek
Het gaat slecht met jequote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ook![]()
Ja, vanaf nu af aan gaat het alleen nog maar bergafwaartsquote:Op donderdag 8 september 2005 21:59 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ja... bijna... en nu ben ik nog in [singles] aan het posten ook![]()
he's doomed!quote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef melismay het volgende:
[..]
Ja, vanaf nu af aan gaat het alleen nog maar bergafwaarts
Misschien raak ik nog wel in ee ndiscussie met JoeyTquote:Op donderdag 8 september 2005 22:03 schreef melismay het volgende:
Ja, vanaf nu af aan gaat het alleen nog maar bergafwaarts
Daar willen wij ik je best wel bij helpen . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 22:00 schreef nixxx het volgende:
zeg dat wel... en ik heb nog een halve fles wijn... wie maakt me los?
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Daar willen wij ik je best wel bij helpen . . .
Waar zouden we zijn zonder de .. eeh alcoholquote:Op donderdag 8 september 2005 22:09 schreef ThunderChild het volgende:
Daar willen wij ik je best wel bij helpen . . .
JoeyT is het type waarvoor je als vader een geladen shotgun hebt... en geloof me.. ik zou em gebruikenquote:
Weet je wat.. laat die shotgun maar zitten... 7.62 mm is veel nauwkeuriger over afstandenquote:
Ik zou het niet weten . . .quote:Op donderdag 8 september 2005 22:11 schreef nixxx het volgende:
Waar zouden we zijn zonder de .. eeh alcohol
Het betere werkquote:Op donderdag 8 september 2005 22:29 schreef QyRoZ het volgende:
Doe maar 500 liter.
hmm * nixxx kijkt rond... alleen nog fles brandspiritus ziet....quote:
Dat werkt op zich ookquote:Op donderdag 8 september 2005 22:35 schreef nixxx het volgende:
[..]
hmm * nixxx kijkt rond... alleen nog fles brandspiritus ziet....
Zag net iets in hvjjn...quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom Q?
Herinneringen aan de zelfmoord van mijn toenmalig allerbeste vriendin, zo'n drie jaar geleden.quote:Op donderdag 8 september 2005 22:38 schreef Pheno het volgende:
Maar waarom Q?
Zoiets houd je helaas niet tegenquote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Herinneringen aan de zelfmoord van mijn toenmalig allerbeste vriendin, zo'n drie jaar geleden.
Zoiets dacht ik alquote:Op donderdag 8 september 2005 22:42 schreef QyRoZ het volgende:
Herinneringen aan de zelfmoord van mijn toenmalig allerbeste vriendin, zo'n drie jaar geleden.
Dat denk ik ook niet. Vooral die verwijten die je jezelf kan maken lijken me erg. Hopelijk compenseren de goede herinneringen wat?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:50 schreef QyRoZ het volgende:
Het doet gewoon enorm veel pijn, na drie jaar nog steeds. Denk ook niet dat dat ooit minder zal worden.
oi... liefde van jouw kant ?quote:Op donderdag 8 september 2005 22:53 schreef QyRoZ het volgende:
Mwa, met heel veel moeite. Want die waren ook niet allemaal zo geweldig. Voor mij dan.
quote:Op donderdag 8 september 2005 22:55 schreef QyRoZ het volgende:
Yep....
daar kan ik niets op zeggen dat jou je beter laat voelen he... dus ik bied je maar een wijntje aan.... meer kan ik niet doenquote:Op donderdag 8 september 2005 23:02 schreef QyRoZ het volgende:
Ja, dat was niet bepaald fijn. Nog steeds niet.
Slaap ze!quote:Op donderdag 8 september 2005 23:05 schreef QyRoZ het volgende:
Ik ga maar slapen.
quote:Op donderdag 8 september 2005 23:28 schreef Pheno het volgende:
Change of subject: bavaria
quote:
als jij man bent ... dan welquote:Op donderdag 8 september 2005 23:32 schreef melismay het volgende:
Is het hier alleen nog maar voor mannen?
toen heb je em wel in mekaar gemept toch?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:36 schreef melismay het volgende:
Ik ben geen manHoewel mijn beste vriend wel eens tegen me gezegd heeft dat ik nooit een vrouw kon zijn
Toen had ie me nog niet gezienquote:Op donderdag 8 september 2005 23:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
toen heb je em wel in mekaar gemept toch?
huh je beste vriend haqd je nooit gezien?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:39 schreef melismay het volgende:
[..]
Toen had ie me nog niet gezien
Willen jullie niets beet te houden hebben dan?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:32 schreef melismay het volgende:
Is het hier alleen nog maar voor mannen?
Toen was ie mijn beste vriend ook nog nietquote:Op donderdag 8 september 2005 23:40 schreef nixxx het volgende:
[..]
huh je beste vriend haqd je nooit gezien?
Je bedoeld toch niet wat ik denk dat je bedoeld he!?quote:Op donderdag 8 september 2005 23:41 schreef Pheno het volgende:
[..]
Willen jullie niets beet te houden hebben dan?
Wat dacht jijquote:Op donderdag 8 september 2005 23:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Je bedoeld toch niet wat ik denk dat je bedoeld he!?
Maar je valt op een supermagere man?quote:
Nou ,dat bedoel ik dus met de TTquote:Op donderdag 8 september 2005 23:48 schreef melismay het volgende:
Nee, ik val op mannen die langer zijn dan ik... supermager hoeft niet nee... dan verpletter ik m
koffiequote:
heel late reactie, maar:quote:Op donderdag 8 september 2005 21:39 schreef nixxx het volgende:
en eentje uit het vorige topic..
[..]
Hoi _Arual_
jaja i kweet het soms moet ik mijn bek gewoon ouden.....
quote:
Sorry, ik was per ongeluk aan het werkquote:Op vrijdag 9 september 2005 09:57 schreef Plato1980 het volgende:
Als niemand met me wil praten ga ik maar weer.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |