1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | Sjunde inseglet, Det (The Seventh Seal, 1957) Smultronstället (Wild Strawberries, 1957) Festen (1998) Fucking Åmål (1998) Fanny och Alexander (1982) Persona (1966) Lilja 4-ever (2002) Mies vailla menneisyyttä (The Man Without a Past, 2002) Viskningar och rop (Cries and Whispers, 1972) Mitt liv som hund (My Life as a Dog, 1985) Ondskan (Evil, 2003) Tillsammans (Together, 2000) Elling (2001) Nattevagten (Nightwatch, 1994) Italiensk for begyndere (Italian for Beginners, 2000) |
O ja. Ik heb Kopps ooit wel gehad, maar nooit gekeken... Nou ja, dan smokkel ik daar ook.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:18 schreef Sokolsky het volgende:
Smokkel jij 5 niet ook Gorro?
Zal ik ook nog maar ff snel stemmen dan:quote:Op vrijdag 9 september 2005 09:37 schreef Sokolsky het volgende:
Deze ronde sluit maandag.
Ga weg... Altijd gedacht dat dat een hele bekende film was!quote:Op zaterdag 10 september 2005 02:20 schreef Sokolsky het volgende:
Jij was de enige die Insomnia had gezien. Sorry...
de film staat nog steeds op mijn wish-to-see lijstquote:Op zaterdag 10 september 2005 11:51 schreef FremantleDockers het volgende:
[..]
Ga weg... Altijd gedacht dat dat een hele bekende film was!Zeker na de (beduidend mindere) remake.
Sure, maar dat wordt geen feest der herkenning ben ik bang...quote:Op zaterdag 10 september 2005 11:52 schreef Sokolsky het volgende:
Ik dacht ook dat het een bekende film was. Ik weet wat voor film het is en waar 'ie over gaat. Maar ja, ik heb 'm zelf niet gezien. En verder ook niemand, want hij is (op jou en Frollo, die 'm ook niet had gezien, na) niet genomineerd of ondersteund.
Enneh, stem nu gewoon even lekker in die voorronde
Nu welquote:Op maandag 12 september 2005 16:24 schreef Sokolsky het volgende:
Psst fractalis, jouw YMDB-link werkt niet omdat je geen username hebt ingevuld.
als je zo stemt, heb ik bezwaren.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef Sokolsky het volgende:
Update:
7. Skammen (Shame, 1968) - Tillsammans (Together, 2000)
Tenzij er bezwaren zijn wil ik de ronde morgenavond sluiten.
Ikke.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
but then again, who cares
Tja, hij duurt 5 uur en ik wil 'm wel in één keer kijken. Hm.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
Fanny och Alexander moet je gewoon kijken SoK. Duurt lang, maar is het waard.
Wat Offret betreft... tja. Gorro vindt 't leuk.
Heel toevallig is dat niet, aangezien de helft van de overgebleven films van Bergman is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef Saviola het volgende:
Moodysson-filmsToevallig telkens tegen Bergman-films..
![]()
Ja I know, maar bedoelde het ook niet arrogant ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:32 schreef Gorro het volgende:
[..]
Heel toevallig is dat niet, aangezien de helft van de overgebleven films van Bergman is.
Je had gelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
Fanny och Alexander moet je gewoon kijken SoK. Duurt lang, maar is het waard.
Ben benieuwd, als ie doorgaat zal ik hem binnenkort eens kijken. Ik weet niet wat het is met Bergman films, soms vind ik ze geweldig, soms kan ik er niks mee. Heel wisselend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, ik zie dat je zelf Leningrad Cowboys er al uit stemt, hoef ik die niet meer te kijken
Nattvardsgästerna is goed. Ordet is eh... niet mijn ding.
iets langer.quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Sokolsky het volgende:
Dat is dus over anderhalf uur.
Zorg eerst maar eens dat je alle films gezien hebt, dan kun je dat pas met recht zeggenquote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Sai het volgende:
Weer precies het omgekeerde van Sokolsky's stemmen..
Enlighten me. Maar wat hoe en waarom kan Beau van Erven-Dorens jou film kijk gedrag beīnvloeden? Je gaat me toch niet vertellen dat The Seventh Seal op Talpa is, dan zijn de wonderen echt de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Sai het volgende:
1. Ordet (The Word, 1955) - Fanny och Alexander (1982)
4. Tystnaden (The Silence, 1963) - Nattvardsgästerna (Winter Light, 1963)
Weer precies het omgekeerde van Sokolsky's stemmen..
Ik ben van plan deze week The Seventh Seal te herkijken, maar dat gaat natuurlijk grandioos mislukken, al dan niet door Beau van Erven-Dorens.
.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
Als Kolkus nu ook even stemt, dan kan ik 'm dichtgooien.
Wunsel, RuneRose, laurenzo85 en thaleia hebben tot nu toe op één paar een stem uitgebracht; wellicht zien zij ook nog mogelijkheden, hoewel ik er niet op ga wachten.
Op mij hoef je niet te wachten, ik heb namelijk nog maar 2 films gezien van dit rijtje en die staan niet tegenover elkaarquote:Op woensdag 21 september 2005 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
Als Kolkus nu ook even stemt, dan kan ik 'm dichtgooien.
Wunsel, RuneRose, laurenzo85 en thaleia hebben tot nu toe op één paar een stem uitgebracht; wellicht zien zij ook nog mogelijkheden, hoewel ik er niet op ga wachten.
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef Sokolsky het volgende:
* Halve Finale
1. Fanny och Alexander (1982) - Persona (1966)
2. Nattvardsgästerna (Winter Light, 1963) - Fucking Åmål (1998)
Ik wilquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:36 schreef Sokolsky het volgende:
Het zou tamelijk prettig zijn als er nog iemand op duel 2 gaat stemmen.
en dat plaatje is dus niet te zien...quote:Op zondag 25 september 2005 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
Mijn eigen stem gaat naar:
[afbeelding]
Huh? Bij mij wel. Er staan dezelfde personen op als bij SoK en Saviola.quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef Gorro het volgende:
[..]
en dat plaatje is dus niet te zien...
Maar schaken op het strand wint van strandseks. vind ikquote:Op zondag 25 september 2005 17:03 schreef Sai het volgende:
Strandseks wint het van bedseks. Persona!
quote:Op zondag 25 september 2005 17:54 schreef Eluc het volgende:
[..]
Maar schaken op het strand wint van strandseks. vind ik
Als je zo verzot bent op tournaments. Dan weet je ook dat je niet mag stemmen als je niet beiden van het paar heb gezien. En als ik je berichtje zo lees. Dan geloof ik er geen snars van dat je Persona heb gezien, dusquote:Op maandag 26 september 2005 10:02 schreef Falco het volgende:
Ik ben verzot op tournaments, maar deze was me nog niet eerder opgevallen en eigenlijk boeit me het onderwerp ook niet zo heel erg, maar voor Fucking Amal maak ik toch graag een uitzondering!
Dat klopt, maar Fucking Amal vond ik dus echt een geniale film. Maar goed als ik doe aan spelbederf, mag mijn stem best wel overgeslagen wordenquote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je zo verzot bent op tournaments. Dan weet je ook dat je niet mag stemmen als je niet beiden van het paar heb gezien. En als ik je berichtje zo lees. Dan geloof ik er geen snars van dat je Persona heb gezien, dus![]()
Psst... 't was 1966quote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Moet Persona ook maar echt eens kijken. Eerst al het 1974 tournament winnen en nu ook hier in de finale. Die film moet toch wel iets goed doen.
Je moet beide films gezien hebben, dus ik tel jouw stem niet mee. Maar ik wil je wel aanraden Persona een keer te gaan kijken.quote:Op maandag 26 september 2005 10:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Fucking Amal vond ik dus echt een geniale film. Maar goed als ik doe aan spelbederf, mag mijn stem best wel overgeslagen worden.
Als ie Fucking Amal nou geniaal vond, mag hij daar toch op stemmen.. ?quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Sokolsky het volgende:
Je moet beide films gezien hebben, dus ik tel jouw stem niet mee. Maar ik wil je wel aanraden Persona een keer te gaan kijken.
quote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef Saviola het volgende:
[..]
Als ie Fucking Amal nou geniaal vond, mag hij daar toch op stemmen.. ?
Als er nou een film meedoet, die maar 2 personen gezien hebben (en geweldig goed vinden), dan moet die film in principe elke ronde 2-0 winnen (dus ook de finale) omdat niemand anders 'm zag![]()
Nee, zie de OP.quote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef Saviola het volgende:
[..]
Als ie Fucking Amal nou geniaal vond, mag hij daar toch op stemmen.. ?
Als er nou een film meedoet, die maar 2 personen gezien hebben (en geweldig goed vinden), dan moet die film in principe elke ronde 2-0 winnen (dus ook de finale) omdat niemand anders 'm zag![]()
Ok, zoveels te beter dan.. Hoef je niet meteen zo zwaar te reageren hoor..quote:Op maandag 26 september 2005 13:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En er is tot nu toe altijd gebleken dat dat in de praktijk toch niet gebeurd.
quote:Ik ga jouw stemmen vanaf nu ook wat kritischer bekijken
Wat je nog steeds moet doen!!quote:Op maandag 26 september 2005 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, zie de OP.
Nee, want die twee personen kunnen ook tegen die film stemmen. Of de tegenstander niet gezien hebben. En als er écht een onbekende film ver aan het komen is, zijn er altijd wel van die gekken (Gorro, ondergetekende) die dat dan gaan kijken. Zie bijv. Leningrad Cowboys in dit tournament; als FremantleDockers hem er niet zelf uitgestemd had had ik 'm nog gekeken voor het sluiten van die ronde.
Nu einde discussie; dit hebben we al bij veel te veel tournaments gedaan.
Sorry, maar wordt een beetje moe van mensen die weer met de bekende regels in discussie willen gaan. En vooral van iemand als jij had ik dat niet verwacht.quote:Op maandag 26 september 2005 13:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ok, zoveels te beter dan.. Hoef je niet meteen zo zwaar te reageren hoor..
[..]
![]()
In discussie gaan wil ik niet, het was gewoon iets wat ik me afvroeg.. En die regels vind ik best hoor. Alleen vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld in de finale niet op je favoriete film mag stemmen omdat je de andere film dan toevallig niet gezien hebt. Overigens heb ik het wel al mensen zien doen (en ook toegeven), dus tel je die stemmen dan wel meequote:Op maandag 26 september 2005 16:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry, maar wordt een beetje moe van mensen die weer met de bekende regels in discussie willen gaan. En vooral van iemand als jij had ik dat niet verwacht.
En als jij aangeeft dat je het normaal vindt dat mensen notabene in de finale op een film gaan stemmen, terwijl ze de tegenstander niet kennen, maakt mij duidelijk dat je het niet zo nauw neemt met de regels.
Zou bijna de neiging krijgen om een flink potje te gaan lopen vloeken hier...quote:Op maandag 26 september 2005 17:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
Alleen vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld in de finale niet op je favoriete film mag stemmen omdat je de andere film dan toevallig niet gezien hebt.
Snap je het nu echt niet of kom je uit België ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 17:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
In discussie gaan wil ik niet, het was gewoon iets wat ik me afvroeg.. En die regels vind ik best hoor. Alleen vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld in de finale niet op je favoriete film mag stemmen omdat je de andere film dan toevallig niet gezien hebt. Overigens heb ik het wel al mensen zien doen (en ook toegeven), dus tel je die stemmen dan wel mee![]()
* note plaatstquote:Op maandag 26 september 2005 18:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Snap je het nu echt niet of ben je een Belg ofzo?![]()
excuus voor er over heen lezen en bedankt voor de organisatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef Sokolsky het volgende:
Als dolle_hond even zijn mind upmaakt kan ik deze finale sluiten.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:05 schreef Eluc het volgende:
Fanny & Alexander had wat mij betreft mogen winnen, maar ik ben hier ook dik tevreden mee.
Sokolsky
Patriekquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe heet ik Hare?
Wat?quote:Op vrijdag 30 september 2005 11:24 schreef Sokolsky het volgende:
Zelfs dat is fout.
Nu lijkt het er meer opquote:Op vrijdag 30 september 2005 18:37 schreef Hare het volgende:
[..]
Wat?![]()
![]()
Begin overspannen te raken volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |