Als ie Fucking Amal nou geniaal vond, mag hij daar toch op stemmen.. ?quote:Op maandag 26 september 2005 10:34 schreef Sokolsky het volgende:
Je moet beide films gezien hebben, dus ik tel jouw stem niet mee. Maar ik wil je wel aanraden Persona een keer te gaan kijken.
quote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef Saviola het volgende:
[..]
Als ie Fucking Amal nou geniaal vond, mag hij daar toch op stemmen.. ?
Als er nou een film meedoet, die maar 2 personen gezien hebben (en geweldig goed vinden), dan moet die film in principe elke ronde 2-0 winnen (dus ook de finale) omdat niemand anders 'm zag![]()
Nee, zie de OP.quote:Op maandag 26 september 2005 12:19 schreef Saviola het volgende:
[..]
Als ie Fucking Amal nou geniaal vond, mag hij daar toch op stemmen.. ?
Als er nou een film meedoet, die maar 2 personen gezien hebben (en geweldig goed vinden), dan moet die film in principe elke ronde 2-0 winnen (dus ook de finale) omdat niemand anders 'm zag![]()
Ok, zoveels te beter dan.. Hoef je niet meteen zo zwaar te reageren hoor..quote:Op maandag 26 september 2005 13:15 schreef Lonewolf2003 het volgende:
En er is tot nu toe altijd gebleken dat dat in de praktijk toch niet gebeurd.
quote:Ik ga jouw stemmen vanaf nu ook wat kritischer bekijken
Wat je nog steeds moet doen!!quote:Op maandag 26 september 2005 13:58 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Nee, zie de OP.
Nee, want die twee personen kunnen ook tegen die film stemmen. Of de tegenstander niet gezien hebben. En als er écht een onbekende film ver aan het komen is, zijn er altijd wel van die gekken (Gorro, ondergetekende) die dat dan gaan kijken. Zie bijv. Leningrad Cowboys in dit tournament; als FremantleDockers hem er niet zelf uitgestemd had had ik 'm nog gekeken voor het sluiten van die ronde.
Nu einde discussie; dit hebben we al bij veel te veel tournaments gedaan.
Sorry, maar wordt een beetje moe van mensen die weer met de bekende regels in discussie willen gaan. En vooral van iemand als jij had ik dat niet verwacht.quote:Op maandag 26 september 2005 13:59 schreef Saviola het volgende:
[..]
Ok, zoveels te beter dan.. Hoef je niet meteen zo zwaar te reageren hoor..
[..]
![]()
In discussie gaan wil ik niet, het was gewoon iets wat ik me afvroeg.. En die regels vind ik best hoor. Alleen vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld in de finale niet op je favoriete film mag stemmen omdat je de andere film dan toevallig niet gezien hebt. Overigens heb ik het wel al mensen zien doen (en ook toegeven), dus tel je die stemmen dan wel meequote:Op maandag 26 september 2005 16:37 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Sorry, maar wordt een beetje moe van mensen die weer met de bekende regels in discussie willen gaan. En vooral van iemand als jij had ik dat niet verwacht.
En als jij aangeeft dat je het normaal vindt dat mensen notabene in de finale op een film gaan stemmen, terwijl ze de tegenstander niet kennen, maakt mij duidelijk dat je het niet zo nauw neemt met de regels.
Zou bijna de neiging krijgen om een flink potje te gaan lopen vloeken hier...quote:Op maandag 26 september 2005 17:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
Alleen vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld in de finale niet op je favoriete film mag stemmen omdat je de andere film dan toevallig niet gezien hebt.
Snap je het nu echt niet of kom je uit België ofzo?quote:Op maandag 26 september 2005 17:28 schreef Saviola het volgende:
[..]
In discussie gaan wil ik niet, het was gewoon iets wat ik me afvroeg.. En die regels vind ik best hoor. Alleen vind ik het jammer dat je bijvoorbeeld in de finale niet op je favoriete film mag stemmen omdat je de andere film dan toevallig niet gezien hebt. Overigens heb ik het wel al mensen zien doen (en ook toegeven), dus tel je die stemmen dan wel mee![]()
* note plaatstquote:Op maandag 26 september 2005 18:27 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Snap je het nu echt niet of ben je een Belg ofzo?![]()
excuus voor er over heen lezen en bedankt voor de organisatiequote:Op dinsdag 27 september 2005 01:32 schreef Sokolsky het volgende:
Als dolle_hond even zijn mind upmaakt kan ik deze finale sluiten.
quote:Op donderdag 29 september 2005 19:05 schreef Eluc het volgende:
Fanny & Alexander had wat mij betreft mogen winnen, maar ik ben hier ook dik tevreden mee.
Sokolsky
Patriekquote:Op vrijdag 30 september 2005 00:34 schreef Sokolsky het volgende:
Hoe heet ik Hare?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |