Op mij hoef je niet te wachten, ik heb namelijk nog maar 2 films gezien van dit rijtje en die staan niet tegenover elkaarquote:Op woensdag 21 september 2005 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
Als Kolkus nu ook even stemt, dan kan ik 'm dichtgooien.
Wunsel, RuneRose, laurenzo85 en thaleia hebben tot nu toe op één paar een stem uitgebracht; wellicht zien zij ook nog mogelijkheden, hoewel ik er niet op ga wachten.
quote:Op woensdag 21 september 2005 12:53 schreef Sokolsky het volgende:
* Halve Finale
1. Fanny och Alexander (1982) - Persona (1966)
2. Nattvardsgästerna (Winter Light, 1963) - Fucking Åmål (1998)
Ik wilquote:Op vrijdag 23 september 2005 00:36 schreef Sokolsky het volgende:
Het zou tamelijk prettig zijn als er nog iemand op duel 2 gaat stemmen.
en dat plaatje is dus niet te zien...quote:Op zondag 25 september 2005 11:06 schreef Sokolsky het volgende:
Mijn eigen stem gaat naar:
[afbeelding]
Huh? Bij mij wel. Er staan dezelfde personen op als bij SoK en Saviola.quote:Op zondag 25 september 2005 11:40 schreef Gorro het volgende:
[..]
en dat plaatje is dus niet te zien...
Maar schaken op het strand wint van strandseks. vind ikquote:Op zondag 25 september 2005 17:03 schreef Sai het volgende:
Strandseks wint het van bedseks. Persona!
quote:Op zondag 25 september 2005 17:54 schreef Eluc het volgende:
[..]
Maar schaken op het strand wint van strandseks. vind ik
Als je zo verzot bent op tournaments. Dan weet je ook dat je niet mag stemmen als je niet beiden van het paar heb gezien. En als ik je berichtje zo lees. Dan geloof ik er geen snars van dat je Persona heb gezien, dusquote:Op maandag 26 september 2005 10:02 schreef Falco het volgende:
Ik ben verzot op tournaments, maar deze was me nog niet eerder opgevallen en eigenlijk boeit me het onderwerp ook niet zo heel erg, maar voor Fucking Amal maak ik toch graag een uitzondering!
Dat klopt, maar Fucking Amal vond ik dus echt een geniale film. Maar goed als ik doe aan spelbederf, mag mijn stem best wel overgeslagen wordenquote:Op maandag 26 september 2005 10:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
[..]
Als je zo verzot bent op tournaments. Dan weet je ook dat je niet mag stemmen als je niet beiden van het paar heb gezien. En als ik je berichtje zo lees. Dan geloof ik er geen snars van dat je Persona heb gezien, dus![]()
Psst... 't was 1966quote:Op maandag 26 september 2005 10:00 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Moet Persona ook maar echt eens kijken. Eerst al het 1974 tournament winnen en nu ook hier in de finale. Die film moet toch wel iets goed doen.
Je moet beide films gezien hebben, dus ik tel jouw stem niet mee. Maar ik wil je wel aanraden Persona een keer te gaan kijken.quote:Op maandag 26 september 2005 10:26 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat klopt, maar Fucking Amal vond ik dus echt een geniale film. Maar goed als ik doe aan spelbederf, mag mijn stem best wel overgeslagen worden.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |