als je zo stemt, heb ik bezwaren.quote:Op woensdag 14 september 2005 14:54 schreef Sokolsky het volgende:
Update:
7. Skammen (Shame, 1968) - Tillsammans (Together, 2000)
Tenzij er bezwaren zijn wil ik de ronde morgenavond sluiten.
Ikke.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:34 schreef dolle_hond het volgende:
but then again, who cares
Tja, hij duurt 5 uur en ik wil 'm wel in één keer kijken. Hm.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
Fanny och Alexander moet je gewoon kijken SoK. Duurt lang, maar is het waard.
Wat Offret betreft... tja. Gorro vindt 't leuk.
Heel toevallig is dat niet, aangezien de helft van de overgebleven films van Bergman is.quote:Op vrijdag 16 september 2005 13:12 schreef Saviola het volgende:
Moodysson-filmsToevallig telkens tegen Bergman-films..
![]()
Ja I know, maar bedoelde het ook niet arrogant ofzoquote:Op vrijdag 16 september 2005 14:32 schreef Gorro het volgende:
[..]
Heel toevallig is dat niet, aangezien de helft van de overgebleven films van Bergman is.
Je had gelijk.quote:Op donderdag 15 september 2005 21:50 schreef Sokolsky het volgende:
Fanny och Alexander moet je gewoon kijken SoK. Duurt lang, maar is het waard.
Ben benieuwd, als ie doorgaat zal ik hem binnenkort eens kijken. Ik weet niet wat het is met Bergman films, soms vind ik ze geweldig, soms kan ik er niks mee. Heel wisselend.quote:Op vrijdag 16 september 2005 16:54 schreef Sokolsky het volgende:
Ah, ik zie dat je zelf Leningrad Cowboys er al uit stemt, hoef ik die niet meer te kijken
Nattvardsgästerna is goed. Ordet is eh... niet mijn ding.
iets langer.quote:Op maandag 19 september 2005 16:35 schreef Sokolsky het volgende:
Dat is dus over anderhalf uur.
Zorg eerst maar eens dat je alle films gezien hebt, dan kun je dat pas met recht zeggenquote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Sai het volgende:
Weer precies het omgekeerde van Sokolsky's stemmen..
Enlighten me. Maar wat hoe en waarom kan Beau van Erven-Dorens jou film kijk gedrag beīnvloeden? Je gaat me toch niet vertellen dat The Seventh Seal op Talpa is, dan zijn de wonderen echt de wereld nog niet uit.quote:Op maandag 19 september 2005 21:01 schreef Sai het volgende:
1. Ordet (The Word, 1955) - Fanny och Alexander (1982)
4. Tystnaden (The Silence, 1963) - Nattvardsgästerna (Winter Light, 1963)
Weer precies het omgekeerde van Sokolsky's stemmen..
Ik ben van plan deze week The Seventh Seal te herkijken, maar dat gaat natuurlijk grandioos mislukken, al dan niet door Beau van Erven-Dorens.
.quote:Op woensdag 21 september 2005 12:03 schreef Sokolsky het volgende:
Als Kolkus nu ook even stemt, dan kan ik 'm dichtgooien.
Wunsel, RuneRose, laurenzo85 en thaleia hebben tot nu toe op één paar een stem uitgebracht; wellicht zien zij ook nog mogelijkheden, hoewel ik er niet op ga wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |