I dunno.quote:Op woensdag 7 september 2005 19:42 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Wanneer komt Feyenoord weer dan
Wat doet die apostrof daarquote:Op woensdag 7 september 2005 19:49 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Oow Oow, dat ik het Spanjaard's gat niet had genoemd zeg .. Ik schaam me !!
Dus jij vindt het verantwoord om trekpleisters uit jouw stad verkeerd te schrijven? Straks ga je het nog de Adriaan van Bassiestraat noemenquote:Op woensdag 7 september 2005 20:16 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik irriteer me steeds meer aan mensen die zo op de taalfouten letten !!
Ontopic .. Breda ja !
De x in mijn naam moet met een hoofdletterquote:Op woensdag 7 september 2005 20:25 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Kun je bepaalde mensen weren uit een topic ? Wat ben jij irritant zeg !!! ChrisJx
Ps: Staan er geen spelfouten in ?
quote:Op woensdag 7 september 2005 19:46 schreef Thieske het volgende:
Voor de echte Bredafan een must om even door te lezen: http://www.combilozen.nl/breda/index.html
Dit jaar zijn er 317 buitenlandse studenten bijgekomen uit 39 verschillende landen.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef ChrisJX het volgende:
De Internationale Hogeschool?Want...? Er studeren drie Chinezen
quote:
En dan plak je het predikaat 'internationaal' eropquote:Op woensdag 7 september 2005 20:32 schreef K.V. het volgende:
Dit jaar zijn er 317 buitenlandse studenten bijgekomen uit 39 verschillende landen.
Idd, een paar Chinezen![]()
Is dat niet in iedere stad ? Ligt er ook een beetje an welke tijd je er rijd (in de nacht is dat vaak het geval) Overdag daarentegen is het een normale situatie zoals in ieder andere stad !!!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:18 schreef Skorpija het volgende:
Breda is toch die stad met die klote stoplichten. Staat het stoplicht op rood, terwijl op de andere wegen geen auto te bekennen is... Sta je voor de kat z'n kt te wachten...
Wow, jij bent fucking stoer !!quote:Op donderdag 8 september 2005 16:14 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik heb ook de International Business School van Breda gedaan !!
Als dat nou eens waar was. Maar ondertussen wonen er van die uitwisselingsstudenten in dit appartementencomplex. En het blijkt dat die mensen nog nooit hebben gehoord van:quote:Op woensdag 7 september 2005 20:21 schreef ChrisJX het volgende:
De Internationale Hogeschool?Want...? Er studeren drie Chinezen
Buitenlandersquote:Op donderdag 8 september 2005 17:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
poeh hey . ben jij ook zo'n -anti-buitenlander-op-mijn-school- type ? is toch juist mooi dat er zoveel verschillende nationaliteiten in één stad samen kunnen komen en hier de tijd van hun leven kunnen beleven ? Of ben je sowieso een doorsnee saai iemand ?
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:00 schreef Henk_Telefoon het volgende:
poeh hey . ben jij ook zo'n -anti-buitenlander-op-mijn-school- type ? is toch juist mooi dat er zoveel verschillende nationaliteiten in één stad samen kunnen komen en hier de tijd van hun leven kunnen beleven ? Of ben je sowieso een doorsnee saai iemand ?
Waar zit jij ergens in Breda dan ?quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef djenneke het volgende:
Internationale scholieren, prima, MAAR ZE MOETEN GVD WEL GEWOON HUN VUILNIS NAAR DE CONTAINER BRENGEN IPV DIE VOOR DE INGANG VAN HET COMPLEX TE DEPONEREN!!
Zo, nou ben ik wel weer chill hoor
quote:Op donderdag 8 september 2005 17:05 schreef djenneke het volgende:
Internationale scholieren, prima, MAAR ZE MOETEN GVD WEL GEWOON HUN VUILNIS NAAR DE CONTAINER BRENGEN IPV DIE VOOR DE INGANG VAN HET COMPLEX TE DEPONEREN!!
Zo, nou ben ik wel weer chill hoor
Of lekker picknicken in het Valkenberg. Helemaal hot!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:13 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Yes, zou wel relax zijn .. Lekker terrasje pakken![]()
doornbos (tussen Hoge Vugt en Brabantpark in, zeg maar)quote:Op donderdag 8 september 2005 17:09 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Waar zit jij ergens in Breda dan ?
eej, haal mijn foto weg joh! gekkie!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:10 schreef Stofje het volgende:
[..]
[afbeelding]Met jou wil ik wel afval in de container deponeren, om daarna nakend in het Valkenbergpark te kijken naar de lichtgevende Grote Kerk
![]()
ben je gek? nee hoor. Heel fijne rustige straat!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:15 schreef Henk_Telefoon het volgende:
mmm, beetje zo tussen de drugs verslaafden enzo
Ja, maar ik niet...quote:Op donderdag 8 september 2005 17:17 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Woont ook in Brabantpark momenteel
hmmzquote:
Woont nog best in de buurt ook, bijna, ongeveer! *trots*quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je
1. Trots bent dat vader Abraham (pierre kartner toch?) bij je in de plaats woont
terwijl
2. Diezelfde man van oorsprong niet eens uit die plaats komt
dan is het toch wel een beetje sneu... of je moet een groot smurfen fan zijn
Vader Abraham is ook eigenlijk best wel een smet voor onze verder leuke stad!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:19 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je
1. Trots bent dat vader Abraham (pierre kartner toch?) bij je in de plaats woont
terwijl
2. Diezelfde man van oorsprong niet eens uit die plaats komt
dan is het toch wel een beetje sneu... of je moet een groot smurfen fan zijn
Beverweg, over de bult (over het spoor dus) eerste afslag links en zwaaien naar me he?!quote:Op donderdag 8 september 2005 17:20 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
hmmzVertrek alleen zondag voor 5 weekjes
moet ik weer vaarwel zeggen tegen mijn mooie stad
![]()
Ik woon niet op de beverweg! je moet mijn route volgen. O, en doe de groetjes maar aan Evelien van mequote:Op donderdag 8 september 2005 17:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Beverweg :S .. Ik het straatje erachterJij woont in de flat waar ik nu op kij kwaarschijnlijk !!!!
wel in die straat jaquote:Op donderdag 8 september 2005 17:26 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Dus jij woont daar bij de JumboAls ik je route goed bereken
Ok, doe jij de groeten aan Koen danquote:Op donderdag 8 september 2005 17:28 schreef djenneke het volgende:
[..]
wel in die straat jamaar iets dichter bij de bult
ik ken geen Koenquote:Op donderdag 8 september 2005 17:31 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ok, doe jij de groeten aan Koen dan
Doe de groetjes aan mijn ouders!quote:Op donderdag 8 september 2005 18:02 schreef DubzOne het volgende:
DubzOne is een Hoge Vucht vertegenwoordiger!!
ik keek in je fotoboek, maar ik geloof niet dat ik je kenquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Allemaal mensen uit Breda zonder fotoboek dus kweetniet of ik ze ken. Misschien maar veilig zo.
Groetjes,
veldmuis
Ik ken jou ook niet...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef joris007 het volgende:
ik keek in je fotoboek, maar ik geloof niet dat ik je ken![]()
veldmuis,
Joris
ik jou ook nietquote:
Wie beweert dat Breda een dorp isquote:Op vrijdag 9 september 2005 22:32 schreef joris007 het volgende:
ik jou ook niet![]()
bewijst maar eens te meer dat Breda geen dorp is, maar een heuse stad![]()
veldmuis,
Joris
Uit het fotoboek van veldmuis:quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:23 schreef joris007 het volgende:
[..]
ik keek in je fotoboek, maar ik geloof niet dat ik je ken![]()
veldmuis,
Joris
quote:En eindhove is de mooste stad van de wereld! als ge eindhove nie ken wardere kende et leve nie wardere!
Ik ken iemand die jou kent... Telt dat ook?quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:02 schreef veldmuis het volgende:
Allemaal mensen uit Breda zonder fotoboek dus kweetniet of ik ze ken. Misschien maar veilig zo.
Groetjes,
veldmuis
Tja.quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:42 schreef veldmuis het volgende:
Mensen die mijn FB lezen.
Groetjes,
veldmuis
Ja, und?quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:03 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ja hoor, we zitten in een Breda-Adoratie-Topic;
de een heeft Oosterhout als 'ondertitel' en de ander Paris als 'signature' ...
Een kwestie van smaak, zeggen ze. Ik vind het persoonlijk ook niet lekker, doe mij maar een Hoegaarden bij Café Hoegaarden op de Grote Marktquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:36 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik zit - bij wijze van experiment - aan de Guinness, momenteel...
Krachtig en donker bier...
Kolere,
wat is dat spul smerig zeg!
Of daar schuin tegenover... bij de 3 Gezustersquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een kwestie van smaak, zeggen ze. Ik vind het persoonlijk ook niet lekker, doe mij maar een Hoegaarden bij Café Hoegaarden op de Grote Markt
Haha... same here!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
voor het vijfde jaar op de Internationale NHTV.
Welke richting?quote:
Oranjeboomstraat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
Waarom ontdek ik dit topic nu pas
Randje Heuvelkwartier/Boeimeer overigens, voor de statistieken. En verder al voor het vijfde jaar op de Internationale NHTV.
Checkquote:
VTM, Creative Industries... Jij dan?quote:
Verkeerskundequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:37 schreef DubzOne het volgende:
[..]
VTM, Creative Industries... Jij dan?
jaja dichter!quote:
quote:
Ja... op de etage kwam ik natuurlijk nooit!quote:
wat is dat voor een flutbredanaar, die dankt dat het de haveNmarkt is.... Het staat er nog wel boven geschreven! de HaveRmarkt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef -beyond- het volgende:
Kijk nou wat ik vond....De Havenmarkt in 1920.
Wie herkent welk deel het is?
[afbeelding]
Hier een ander deel van de Havenmarkt, dit keer in 1930'.
Daar op het hoekje zit nu cafe "De Vrachtwagen".
[afbeelding]
Volgens mij gaat dat heel erg gezellig worden daar als het af isquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Het terughalen van de Haven bedoel je?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:58 schreef djenneke het volgende:
Een hoop geld wegsmijten, terwijl niemand erop zit te wachten....
jij zit te wachten op het openen van de haven? weet je ook hoeveel geld het grapje kost?quote:
Geld, geld, geld...ik heb liever een mooi stukje haven dan een paar zakken met miljoenen euro's die weg staan te rotten.quote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
jij zit te wachten op het openen van de haven? weet je ook hoeveel geld het grapje kost?
*fanatieke bsr-bezoeker is*quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou weet ik dat ik een ultrabekende BB'er ben
Maar het is zóó frustrerend als je dan de ander niet kent of kan plaatsen
![]()
hmm..zit ook wel wat in, maar laten we dan beginnen met de Haven.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik weet wel wat opknapbuurtjes, opknaphuisjes, etc. hoor..... wat sloopprojectjes hier, wat nieuwbouw daar...
Met "ch" hequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:06 schreef 2meter3 het volgende:
Geboren en getogen in de Hoge Vught
Ohja, Hoche Vughtquote:
Wou net zeggen. Als jij de BBQ aansteekt, zie ik de rookwolken zowatquote:Op dinsdag 13 september 2005 20:35 schreef veldmuis het volgende:
Weinig buurtgangers, allemaal verweggen hier in 't topic. Okay, behalve JDude..
Groetjes,
veldmuis
ff testen: hoor je nu keiharde stampende muziek? Die bij jou wellicht iets minder hard lijkt?quote:Op dinsdag 13 september 2005 20:49 schreef JDude het volgende:
[..]
Wou net zeggen. Als jij de BBQ aansteekt, zie ik de rookwolken zowat
Ik heb ook liever dat je snel verhuist!quote:Op dinsdag 13 september 2005 21:00 schreef Rufus-Seal het volgende:
Ik woon in Breda, maar later wil ik liever naar een grote stad verhuizen.
Je weet niet eens waar ik woonquote:Op dinsdag 13 september 2005 21:01 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ik heb ook liever dat je snel verhuist!
Groetjes,
veldmuis
Leuk wijkjequote:Op vrijdag 16 september 2005 12:43 schreef anima het volgende:
Inwoner meldt zich,
ginneken in the house
Ik wist niet eens dat hij hier was gekomenquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk wijkje
Gister nog even op de Grote Markt geweest... nou boeit die DJ Jean me al geen hol, maar toen het ook nog begon te stortregenen stonden we helemaal vrij vlot weer ergens binnen.
Dat ska-bandje dat naast de kerk stond was dan wel weer aardig
Dan heb ik je misschien nog wel gezienquote:Op vrijdag 16 september 2005 13:15 schreef JDude het volgende:
[..]
Leuk wijkje
Gister nog even op de Grote Markt geweest... nou boeit die DJ Jean me al geen hol, maar toen het ook nog begon te stortregenen stonden we helemaal vrij vlot weer ergens binnen.
Dat ska-bandje dat naast de kerk stond was dan wel weer aardig
Wanneer wasdat? Vorig jaar?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
wij hadden tenminste Tiësto bij de intro toen !! Veel lekkerder
dat je de haagse beemden het beste stuk breda durft te noemenquote:Op donderdag 8 september 2005 20:17 schreef ChrisJX het volgende:
Wat ik nou toch tegenkom
[afbeelding]
Maar wel het beste stuk Breda
de monumentenvergunning is nu eindelijk afgegeven. in oktober beginnen ze (Kooistra & Interbrew) met bouwen. het wordt groter dan de "oude" 3 gezusters...quote:Op vrijdag 9 september 2005 23:56 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Of daar schuin tegenover... bij de 3 Gezusters![]()
Ah, dan kom ik morgen weer bij jou achter met de post rond (Tuinbouwlaan, Antiloopstraat e.o.)quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:48 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
de monumentenvergunning is nu eindelijk afgegeven. in oktober beginnen ze (Kooistra & Interbrew) met bouwen. het wordt groter dan de "oude" 3 gezusters...![]()
ook een bredanaar trouwens; uit de ignatiusstraatwat helemaal handig zou zijn, als ik op de NHTV zou zitten
![]()
quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:51 schreef JDude het volgende:
[..]
Ah, dan kom ik morgen weer bij jou achter met de post rond (Tuinbouwlaan, Antiloopstraat e.o.)
Ook op de Slingerweg toevallig?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
wow fok komt nu wel heel dichtbij
dan ben je ook nog een ex-collega van me. (*ook bij TPG gewerkt heeft*)
nee, goeseelstraat, het distributiecentrum.quote:
staat het bier koud?quote:Op vrijdag 16 september 2005 18:03 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Steek het plein ff over kiwi, dan ben je bij mij thuis
daar hou ik je aanquote:Op vrijdag 16 september 2005 18:10 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Ik ben helaas niet thuis .. Zodra ik er ben zal het bier koud staan voor je.. Over 4 weken om precies te zijn
o als je het als een date ziet dan hoeft het al niet meerquote:Op vrijdag 16 september 2005 19:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Afspraak, jooeehoooeeww, mijn eerste internetdate .. Helaas wel een kerel
hoelang ga je dat groetjes veldmuis nog volhouden veldmuis?quote:
ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde voordat jij in dit topic verscheen... how u doin'quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:01 schreef timmeeeh het volgende:
waarom zie ik dit topique nu pas?!
breda
alleen woon ik nu in tilburg![]()
Nog wel eventjes denk ik, het meeste gezeur erover is gestopt dus binnekort zal ik ook wel stoppen, denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
hoelang ga je dat groetjes veldmuis nog volhouden veldmuis?
Groetjes,
ikbeneenkiwi
geen idee, ik zag dat het idee geopperd werd, als er genoeg animo is dan valt er wel wat te plannenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:17 schreef timmeeeh het volgende:
wanneer is de minimeet kiwi?
daar maak je toch tijd voor vrij! tssss. mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef veldmuis het volgende:
Lijkt me wel aerdig. Al hek vast geen tijd.
Groetjes,
veldmuis
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik kwam gewoon voor het bier. *student*![]()
![]()
Als het over de A16 was: Driewerf hoera voor de lokale economie spekker!quote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
ik ben gisteren nog om Breda heen gereden. Met 120 km/h dus dat ging gelukkig snel
OT: best een aardige stad Breda. Het wordt tijd om er weer eens een keer te gaan winkelen oid...
nee de A58/A27quote:Op maandag 19 september 2005 10:46 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
Als het over de A16 was: Driewerf hoera voor de lokale economie spekker!
Klinkt een beetje tegenstrijdig, vind je ook nietquote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
ik ben gisteren nog om Breda heen gereden. Met 120 km/h dus dat ging gelukkig snel
OT: best een aardige stad Breda. Het wordt tijd om er weer eens een keer te gaan winkelen oid...
Dat feestje kan ik me ook nog wel herinneren; bij het NAC-terrein toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
wij hadden tenminste Tiësto bij de intro toen !! Veel lekkerder
en niet even bellen? ik had bier koudstaanquote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef timmeeeh het volgende:
ik was gister weer even in mijn geliefde Breda
Sorry?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Stefan .. Ik zit in MadridNiet in Barça
ik was er een half uurtje om een auto weg te brengen en weer een ander mee te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en niet even bellen? ik had bier koudstaan![]()
bavaria? jupiler bedoel jequote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ik was er een half uurtje om een auto weg te brengen en weer een ander mee te nemen.
als het goed staat er trouwens nog een half kratje bavaria bij jou die wij nog eens moeten drinken.
van mij wel hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef Henk_Telefoon het volgende:
relax, ik woon aan de overkant van het plein van de kiwi, mag ik mee delen in jullie biergenot ?
En dit is het Breda Adoreer Topic. Er zijn genoeg andere topics om je in te vermaken.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
WILLEM II TILBURG!.. sorry ik denk dat een anti-adoreer topic van breda het beter zou doen
Krijg jij ff de griep.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
WILLEM II TILBURG!.. sorry ik denk dat een anti-adoreer topic van breda het beter zou doen
Ik denk dat er weer een paar honderd luiers voor het Stillem Twee-Stadion gelegd moeten wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
Hoezo dat? 1-0 is het enige juiste antwoord op die flauwe kulquote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een paar honderd luiers voor het Stillem Twee-Stadion gelegd moeten worden
Kiwi woont bij het Brabantplein?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Het Tapperijke.. Das mijn ex buurman, hij is verhuist, Ger Couvreur ... Zijn zoon heeft momenteel een café tussen Kiwi en Henk Telefoon in op het Brabantplein, Tapperijke d´n Eric (hoe verassend)
Zo 15 dagen later blijkt dit van wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
Ah
Je hebt het topic gevonden wat we altijd al miste op fok![]()
Ik was er ookquote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef joris007 het volgende:
vanavond The Sheer in de graan, wie gaat er heen?
* joris007 check
Dan ben ik woensdag nog bij je in huis geweest... althans op de eerste verdieping ervan...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef Blik het volgende:
ik woon op het Kasteelplein,
koel, dan heb ik je vast gezienquote:
Uiteraard Henk... altijd weer die vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:27 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Relax, jullie ook nog wakker, Ik ben naar Real Madrid geweest toenet, daarna bij een paar hele mooie Spaanse vrouwen beland
nee ik had een 2 halve kratten bavaria meegenomen naar jou, omdat het in de aanbieding was bij de AH, dus echt cheapass. en toen gingen we Ladder 49 kijken en hebben we er maar 1 leeg gedronken. en die ander zouden we nog gaan drinken samen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
bavaria? jupiler bedoel je![]()
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik vraag me ook af wie Henk Telefoon is aangezien hij Ger Couvreur (zo moeilijk is dat niet) maar ook z'n zoon kent,
Toevallig nog op die Jack Daniel's fiets gezeten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef Sgele het volgende:
The sheer was erg prettig gister in de graan, ik heb er gewerkt
Nee dat was m'n collega ;-)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Toevallig nog op die Jack Daniel's fiets gezeten?
Was er ook rond half 3... Maar dan hardstylen in de Spockquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef Sgele het volgende:
The sheer was erg prettig gister in de graan, ik heb er gewerkt
Helaas niet... hebben jullie er niet eentje over?quote:
wanneer gaan we weer Ladder 49 kijken en bier drinken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:41 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nee ik had een 2 halve kratten bavaria meegenomen naar jou, omdat het in de aanbieding was bij de AH, dus echt cheapass. en toen gingen we Ladder 49 kijken en hebben we er maar 1 leeg gedronken. en die ander zouden we nog gaan drinken samen.
schaam jequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb een keer een jack daniel's barlapje gejat bij de graan
ja we moeten snel eens datumpje prikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer Ladder 49 kijken en bier drinken?
mijn telefoon ligt nog in aarnoud's auto... zodra ik 'm terug heb (vanavond) zal ik in mn gemiste oproepen kijken en je even terugbellen om te vragen waarvoor ik geen moeite hoef te doen om je terug te bellen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja we moeten snel eens datumpje prikken
en ten tweede: je hebt een gemiste oproep. maar hetgene waarvoor ik belde doet er nu niet meer toe dus doe alsjeblieft geen moeite om me terug te bellen
tommeh kent deze topique nog niet>?quote:
lijkt me nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
tommeh kent deze topique nog niet>?
Inderdaad... ze pasten trouwens maar net op het podium zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Liekje het volgende:
Ja, The Sheer was erg leuk gisteravond
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgende weekend weer 's naar mijn geliefde Brabantse stad
Ah, je woont ergens in mijn uitzichtquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef Aurelium het volgende:
Meld! 18 jaar in Breda gewoont, nu studeer ik in Utrecht, maar Breda blijft geweldig natuurlijk.
Zit nu in boeimeer
Da's gewoon Dan van Roseanne in een geflipte buiquote:
Ik heb een jaar in Boeimeer op school gezetenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef Aurelium het volgende:
Meld! 18 jaar in Breda gewoont, nu studeer ik in Utrecht, maar Breda blijft geweldig natuurlijk.
Zit nu in boeimeer
Kippenvelletje Flash! Kippenvelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Uit volle borst aanheft:
Temidden van de paarse heide
waar samen stromen Mark en Aa
daar ligt, geroemd door alle tijden
ons eigen stad, ons fier Breda!
Breda vooruit, de klokken luiden!
Breda gij blijft de parel van het zuiden!![]()
![]()
John Goodmanquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Da's gewoon Dan van Roseanne in een geflipte bui![]()
Hahahaha nog happen ookquote:
Vind je dat nou slim omdie twee dingen in één en dezelfde post te zetten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef JDude het volgende:
Morgen ga ik weer wat inwoners van onze prachtige stad blij maken met belastingaanslagen en rekeningen.
Nu lekker slapen... morgen fiets ik al weer om half zes door de Oranjeboomstraat.
Ik zeg niet dat ik in die straat ga wérken, ik kom er alleen langsquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Vind je dat nou slim omdie twee dingen in één en dezelfde post te zetten?
Er zijn mensen die nu hun slaapzak pakken en in die straat gaan liggen... ik niet hoor!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik in die straat ga wérken, ik kom er alleen langs
wat neem je wel mee?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nu hun slaapzak pakken en in die straat gaan liggen... ik niet hoor!!
ik neem geen slaapzak mee
Welke school?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Boeimeer op school gezetenen daarna in Utrecht gestudeerd
Ik zie het nu pas .. tja, als je zeg maar 16 jaar naast elkaar woont dan ga je elkaar toch een beetje kennen enzo .. Vandaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik vraag me ook af wie Henk Telefoon is aangezien hij Ger Couvreur (zo moeilijk is dat niet) maar ook z'n zoon kent,
Mijn anti belasting pistool, maar helaas.. verslapenquote:
Als ik de reclame op onze geliefde stadsradio mag geloven is dat inderdaad 26 november...ze roepen veel namen bij die reclame, maar een ger kan ik me niet herinneren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas .. tja, als je zeg maar 16 jaar naast elkaar woont dan ga je elkaar toch een beetje kennen enzo .. Vandaar..
Zijn er toevallig nog mensen die naar het Schlager-Festival gaan bij de nieuwe Inslag ? Volgens mij is dit op 26 november aanstaande. Vorig jaar trad d´n Ger op, misschien dat hij er nu ook is ! (niet dat hij zo´n goede zanger is, maar dat terzijde).
Als dat naast de Zandbergkerkquote:Op zondag 25 september 2005 12:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb op basisschool de zandberg gezeten
Jaquote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als dat naast de Zandbergkerkis, weet ik waar het is
Ik ben eens een keer in die kerk geweest bij de dodenherdenking. Heb em altijd onthouden. Ten eerste om de naam en ten tweede om de bankjes. Als ik alleen al aan die houten krengen denk, krijg ik spontaan weer een houten kontquote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Aurelium het volgende:
Ja... of ernaast... meer erachter zeg maar
maar de oprit is er naast idd.
Daar woonde ik vroeger best dichtbij... (Achillesstraat, lang lang geleden)quote:Op zondag 25 september 2005 12:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb op basisschool de zandberg gezeten
whehe. Ik ben dr nooit geweest, maar van die harde houte kerkbankjes ken ik wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 12:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben eens een keer in die kerk geweest bij de dodenherdenking. Heb em altijd onthouden. Ten eerste om de naam en ten tweede om de bankjes. Als ik alleen al aan die houten krengen denk, krijg ik spontaan weer een houten kontTerwijl het dus wel een jaar of 8-10 geleden is
Het erge was nog dat de helft van je kont er maar oppastequote:Op zondag 25 september 2005 12:46 schreef Aurelium het volgende:
whehe. Ik ben dr nooit geweest, maar van die harde houte kerkbankjes ken ik wel ja
God is genadeloosquote:Op zondag 25 september 2005 12:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het erge was nog dat de helft van je kont er maar oppasteEn geloof me, ik ben niet dik
![]()
Daar woon ik nu dichtbij, Sikkelstraat..quote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar woonde ik vroeger best dichtbij... (Achillesstraat, lang lang geleden)
quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef JDude het volgende:
Vandaag weer eens naar het prachtige Meersel-Dreef gefietst... aardig terrasje daar en ook de fietsroute geheel langs de Mark is altijd weer leuk met mooi weer.
Lekker stukje fietsen inderdaad!quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef JDude het volgende:
Vandaag weer eens naar het prachtige Meersel-Dreef gefietst... aardig terrasje daar en ook de fietsroute geheel langs de Mark is altijd weer leuk met mooi weer.
De Nassau! Nostalgie!quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik heb op het OLV gezeten (als snel afgeschopt) en daarna op de Nassau !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |