hoelang ga je dat groetjes veldmuis nog volhouden veldmuis?quote:
ik vroeg me al af waarom het zo lang duurde voordat jij in dit topic verscheen... how u doin'quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:01 schreef timmeeeh het volgende:
waarom zie ik dit topique nu pas?!
breda
alleen woon ik nu in tilburg![]()
Nog wel eventjes denk ik, het meeste gezeur erover is gestopt dus binnekort zal ik ook wel stoppen, denk ik.quote:Op vrijdag 16 september 2005 20:57 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
hoelang ga je dat groetjes veldmuis nog volhouden veldmuis?
Groetjes,
ikbeneenkiwi
geen idee, ik zag dat het idee geopperd werd, als er genoeg animo is dan valt er wel wat te plannenquote:Op vrijdag 16 september 2005 21:17 schreef timmeeeh het volgende:
wanneer is de minimeet kiwi?
daar maak je toch tijd voor vrij! tssss. mentaliteit van de jeugd van tegenwoordig...quote:Op vrijdag 16 september 2005 21:22 schreef veldmuis het volgende:
Lijkt me wel aerdig. Al hek vast geen tijd.
Groetjes,
veldmuis
quote:Op vrijdag 16 september 2005 19:56 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
ik kwam gewoon voor het bier. *student*![]()
![]()
Als het over de A16 was: Driewerf hoera voor de lokale economie spekker!quote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
ik ben gisteren nog om Breda heen gereden. Met 120 km/h dus dat ging gelukkig snel
OT: best een aardige stad Breda. Het wordt tijd om er weer eens een keer te gaan winkelen oid...
nee de A58/A27quote:Op maandag 19 september 2005 10:46 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
Als het over de A16 was: Driewerf hoera voor de lokale economie spekker!
Klinkt een beetje tegenstrijdig, vind je ook nietquote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
ik ben gisteren nog om Breda heen gereden. Met 120 km/h dus dat ging gelukkig snel
OT: best een aardige stad Breda. Het wordt tijd om er weer eens een keer te gaan winkelen oid...
Dat feestje kan ik me ook nog wel herinneren; bij het NAC-terrein toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
wij hadden tenminste Tiësto bij de intro toen !! Veel lekkerder
en niet even bellen? ik had bier koudstaanquote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef timmeeeh het volgende:
ik was gister weer even in mijn geliefde Breda
Sorry?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Stefan .. Ik zit in MadridNiet in Barça
ik was er een half uurtje om een auto weg te brengen en weer een ander mee te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en niet even bellen? ik had bier koudstaan![]()
bavaria? jupiler bedoel jequote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ik was er een half uurtje om een auto weg te brengen en weer een ander mee te nemen.
als het goed staat er trouwens nog een half kratje bavaria bij jou die wij nog eens moeten drinken.
van mij wel hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef Henk_Telefoon het volgende:
relax, ik woon aan de overkant van het plein van de kiwi, mag ik mee delen in jullie biergenot ?
En dit is het Breda Adoreer Topic. Er zijn genoeg andere topics om je in te vermaken.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
WILLEM II TILBURG!.. sorry ik denk dat een anti-adoreer topic van breda het beter zou doen
Krijg jij ff de griep.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
WILLEM II TILBURG!.. sorry ik denk dat een anti-adoreer topic van breda het beter zou doen
Ik denk dat er weer een paar honderd luiers voor het Stillem Twee-Stadion gelegd moeten wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
Hoezo dat? 1-0 is het enige juiste antwoord op die flauwe kulquote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een paar honderd luiers voor het Stillem Twee-Stadion gelegd moeten worden
Kiwi woont bij het Brabantplein?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Het Tapperijke.. Das mijn ex buurman, hij is verhuist, Ger Couvreur ... Zijn zoon heeft momenteel een café tussen Kiwi en Henk Telefoon in op het Brabantplein, Tapperijke d´n Eric (hoe verassend)
Zo 15 dagen later blijkt dit van wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
Ah
Je hebt het topic gevonden wat we altijd al miste op fok![]()
Ik was er ookquote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef joris007 het volgende:
vanavond The Sheer in de graan, wie gaat er heen?
* joris007 check
Dan ben ik woensdag nog bij je in huis geweest... althans op de eerste verdieping ervan...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef Blik het volgende:
ik woon op het Kasteelplein,
koel, dan heb ik je vast gezienquote:
Uiteraard Henk... altijd weer die vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:27 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Relax, jullie ook nog wakker, Ik ben naar Real Madrid geweest toenet, daarna bij een paar hele mooie Spaanse vrouwen beland
nee ik had een 2 halve kratten bavaria meegenomen naar jou, omdat het in de aanbieding was bij de AH, dus echt cheapass. en toen gingen we Ladder 49 kijken en hebben we er maar 1 leeg gedronken. en die ander zouden we nog gaan drinken samen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
bavaria? jupiler bedoel je![]()
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik vraag me ook af wie Henk Telefoon is aangezien hij Ger Couvreur (zo moeilijk is dat niet) maar ook z'n zoon kent,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |