abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 25 september 2005 @ 22:33:49 #1
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_30929484
Het Breda Adoreer Topic

hier is de oude te vinden
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
  zondag 25 september 2005 @ 22:37:00 #2
93337 Henk_Telefoon
zo is het, wat jij wil !
pi_30929598
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:27 schreef joris007 het volgende:
inderdaad een mooie route, langs de mark, maar die fossielen zijn erg vervelend op zondagmiddag

en hier ook Nassau volk, we hadden een kooijen als concierge (dat zal bril wel zijn ) en een mozart waar ik de naam niet meer van weet, gezellige boel altijd daar...
Kooijen ja .. Dan heb jij de Mavo gedaan, ik ook, wat was op een gegeven moment ook van de HAVO gegooid .. Uiteindelijk toch netjes de HAVO gehaald, met de conciėrge Guus als ik het goed heb, of liep die ook bij de MAVO rond ?
I'm forever blowing Bubbles, pretty Bubbles in the air .
pi_30929760
quote:
Op zondag 25 september 2005 22:37 schreef Henk_Telefoon het volgende:

[..]

Kooijen ja .. Dan heb jij de Mavo gedaan, ik ook, wat was op een gegeven moment ook van de HAVO gegooid .. Uiteindelijk toch netjes de HAVO gehaald, met de conciėrge Guus als ik het goed heb, of liep die ook bij de MAVO rond ?
haha, guus liep ook op de mavo rond ja, die was nog wel oke, en Kooijen kon je lekker dollen...
ik eerste jaar Havo/VWO, tweede jaar Havo, 3e en 4e jaar Mavo geweldige schoolcarriere dus
... en dat de mensen liever zoenen, dan dat ze vechten op 't journaal
pi_30929767
Laten we hier geen reeks van maken. De andere stedentopics gaan ook dicht namelijk.

Voor slowchat is er ruimte genoeg in de andere topics. Reeksen hebben we genoeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')