Of daar schuin tegenover... bij de 3 Gezustersquote:Op vrijdag 9 september 2005 23:52 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Een kwestie van smaak, zeggen ze. Ik vind het persoonlijk ook niet lekker, doe mij maar een Hoegaarden bij Café Hoegaarden op de Grote Markt
Haha... same here!quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
voor het vijfde jaar op de Internationale NHTV.
Welke richting?quote:
Oranjeboomstraat?quote:Op zaterdag 10 september 2005 00:17 schreef JDude het volgende:
Waarom ontdek ik dit topic nu pas
Randje Heuvelkwartier/Boeimeer overigens, voor de statistieken. En verder al voor het vijfde jaar op de Internationale NHTV.
Checkquote:
VTM, Creative Industries... Jij dan?quote:
Verkeerskundequote:Op zaterdag 10 september 2005 18:37 schreef DubzOne het volgende:
[..]
VTM, Creative Industries... Jij dan?
jaja dichter!quote:
quote:
Ja... op de etage kwam ik natuurlijk nooit!quote:
wat is dat voor een flutbredanaar, die dankt dat het de haveNmarkt is.... Het staat er nog wel boven geschreven! de HaveRmarkt!quote:Op zaterdag 10 september 2005 17:08 schreef -beyond- het volgende:
Kijk nou wat ik vond....De Havenmarkt in 1920.
Wie herkent welk deel het is?
[afbeelding]
Hier een ander deel van de Havenmarkt, dit keer in 1930'.
Daar op het hoekje zit nu cafe "De Vrachtwagen".
[afbeelding]
Volgens mij gaat dat heel erg gezellig worden daar als het af isquote:Op zaterdag 10 september 2005 23:27 schreef juiced het volgende:
[..]
Het terughalen van de Haven bedoel je?
quote:Op zaterdag 10 september 2005 23:58 schreef djenneke het volgende:
Een hoop geld wegsmijten, terwijl niemand erop zit te wachten....
jij zit te wachten op het openen van de haven? weet je ook hoeveel geld het grapje kost?quote:
Geld, geld, geld...ik heb liever een mooi stukje haven dan een paar zakken met miljoenen euro's die weg staan te rotten.quote:Op zondag 11 september 2005 00:03 schreef djenneke het volgende:
[..]
jij zit te wachten op het openen van de haven? weet je ook hoeveel geld het grapje kost?
*fanatieke bsr-bezoeker is*quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:26 schreef Stofje het volgende:
[..]
Nou weet ik dat ik een ultrabekende BB'er ben
Maar het is zóó frustrerend als je dan de ander niet kent of kan plaatsen
![]()
hmm..zit ook wel wat in, maar laten we dan beginnen met de Haven.quote:Op zondag 11 september 2005 00:25 schreef djenneke het volgende:
Nou, ik weet wel wat opknapbuurtjes, opknaphuisjes, etc. hoor..... wat sloopprojectjes hier, wat nieuwbouw daar...
Met "ch" hequote:Op dinsdag 13 september 2005 20:06 schreef 2meter3 het volgende:
Geboren en getogen in de Hoge Vught
Ohja, Hoche Vughtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |