Als het over de A16 was: Driewerf hoera voor de lokale economie spekker!quote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
ik ben gisteren nog om Breda heen gereden. Met 120 km/h dus dat ging gelukkig snel
OT: best een aardige stad Breda. Het wordt tijd om er weer eens een keer te gaan winkelen oid...
nee de A58/A27quote:Op maandag 19 september 2005 10:46 schreef CalamityJane het volgende:
[..]
Als het over de A16 was: Driewerf hoera voor de lokale economie spekker!
Klinkt een beetje tegenstrijdig, vind je ook nietquote:Op maandag 19 september 2005 10:39 schreef buzzer het volgende:
ik ben gisteren nog om Breda heen gereden. Met 120 km/h dus dat ging gelukkig snel
OT: best een aardige stad Breda. Het wordt tijd om er weer eens een keer te gaan winkelen oid...
Dat feestje kan ik me ook nog wel herinneren; bij het NAC-terrein toch?quote:Op vrijdag 16 september 2005 17:29 schreef Henk_Telefoon het volgende:
wij hadden tenminste Tiësto bij de intro toen !! Veel lekkerder
en niet even bellen? ik had bier koudstaanquote:Op woensdag 21 september 2005 12:23 schreef timmeeeh het volgende:
ik was gister weer even in mijn geliefde Breda
Sorry?quote:Op woensdag 21 september 2005 17:48 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Stefan .. Ik zit in MadridNiet in Barça
ik was er een half uurtje om een auto weg te brengen en weer een ander mee te nemen.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:31 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
en niet even bellen? ik had bier koudstaan![]()
bavaria? jupiler bedoel jequote:Op woensdag 21 september 2005 17:53 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ik was er een half uurtje om een auto weg te brengen en weer een ander mee te nemen.
als het goed staat er trouwens nog een half kratje bavaria bij jou die wij nog eens moeten drinken.
van mij wel hoorquote:Op woensdag 21 september 2005 17:56 schreef Henk_Telefoon het volgende:
relax, ik woon aan de overkant van het plein van de kiwi, mag ik mee delen in jullie biergenot ?
En dit is het Breda Adoreer Topic. Er zijn genoeg andere topics om je in te vermaken.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
WILLEM II TILBURG!.. sorry ik denk dat een anti-adoreer topic van breda het beter zou doen
Krijg jij ff de griep.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
WILLEM II TILBURG!.. sorry ik denk dat een anti-adoreer topic van breda het beter zou doen
Ik denk dat er weer een paar honderd luiers voor het Stillem Twee-Stadion gelegd moeten wordenquote:Op woensdag 21 september 2005 19:15 schreef toma het volgende:
Hoezo dat? 1-0 is het enige juiste antwoord op die flauwe kulquote:Op donderdag 22 september 2005 20:47 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Ik denk dat er weer een paar honderd luiers voor het Stillem Twee-Stadion gelegd moeten worden
Kiwi woont bij het Brabantplein?quote:Op donderdag 22 september 2005 17:23 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Het Tapperijke.. Das mijn ex buurman, hij is verhuist, Ger Couvreur ... Zijn zoon heeft momenteel een café tussen Kiwi en Henk Telefoon in op het Brabantplein, Tapperijke d´n Eric (hoe verassend)
Zo 15 dagen later blijkt dit van wel jaquote:Op woensdag 7 september 2005 19:28 schreef Godlike02 het volgende:
Ah
Je hebt het topic gevonden wat we altijd al miste op fok![]()
Ik was er ookquote:Op donderdag 22 september 2005 18:39 schreef joris007 het volgende:
vanavond The Sheer in de graan, wie gaat er heen?
* joris007 check
Dan ben ik woensdag nog bij je in huis geweest... althans op de eerste verdieping ervan...quote:Op woensdag 21 september 2005 18:01 schreef Blik het volgende:
ik woon op het Kasteelplein,
koel, dan heb ik je vast gezienquote:
Uiteraard Henk... altijd weer die vrouwenquote:Op vrijdag 23 september 2005 04:27 schreef Henk_Telefoon het volgende:
Relax, jullie ook nog wakker, Ik ben naar Real Madrid geweest toenet, daarna bij een paar hele mooie Spaanse vrouwen beland
nee ik had een 2 halve kratten bavaria meegenomen naar jou, omdat het in de aanbieding was bij de AH, dus echt cheapass. en toen gingen we Ladder 49 kijken en hebben we er maar 1 leeg gedronken. en die ander zouden we nog gaan drinken samen.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:13 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
bavaria? jupiler bedoel je![]()
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik vraag me ook af wie Henk Telefoon is aangezien hij Ger Couvreur (zo moeilijk is dat niet) maar ook z'n zoon kent,
Toevallig nog op die Jack Daniel's fiets gezeten?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef Sgele het volgende:
The sheer was erg prettig gister in de graan, ik heb er gewerkt
Nee dat was m'n collega ;-)quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Toevallig nog op die Jack Daniel's fiets gezeten?
Was er ook rond half 3... Maar dan hardstylen in de Spockquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:54 schreef Sgele het volgende:
The sheer was erg prettig gister in de graan, ik heb er gewerkt
Helaas niet... hebben jullie er niet eentje over?quote:
wanneer gaan we weer Ladder 49 kijken en bier drinken?quote:Op vrijdag 23 september 2005 12:41 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
nee ik had een 2 halve kratten bavaria meegenomen naar jou, omdat het in de aanbieding was bij de AH, dus echt cheapass. en toen gingen we Ladder 49 kijken en hebben we er maar 1 leeg gedronken. en die ander zouden we nog gaan drinken samen.
schaam jequote:Op vrijdag 23 september 2005 16:13 schreef timmeeeh het volgende:
ik heb een keer een jack daniel's barlapje gejat bij de graan
ja we moeten snel eens datumpje prikkenquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:18 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
wanneer gaan we weer Ladder 49 kijken en bier drinken?
mijn telefoon ligt nog in aarnoud's auto... zodra ik 'm terug heb (vanavond) zal ik in mn gemiste oproepen kijken en je even terugbellen om te vragen waarvoor ik geen moeite hoef te doen om je terug te bellen.quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:20 schreef timmeeeh het volgende:
[..]
ja we moeten snel eens datumpje prikken
en ten tweede: je hebt een gemiste oproep. maar hetgene waarvoor ik belde doet er nu niet meer toe dus doe alsjeblieft geen moeite om me terug te bellen
tommeh kent deze topique nog niet>?quote:
lijkt me nietquote:Op vrijdag 23 september 2005 16:42 schreef ikbeneenkiwi het volgende:
[..]
tommeh kent deze topique nog niet>?
Inderdaad... ze pasten trouwens maar net op het podium zeg!quote:Op vrijdag 23 september 2005 16:40 schreef Liekje het volgende:
Ja, The Sheer was erg leuk gisteravond
quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:59 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Volgende weekend weer 's naar mijn geliefde Brabantse stad
Ah, je woont ergens in mijn uitzichtquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef Aurelium het volgende:
Meld! 18 jaar in Breda gewoont, nu studeer ik in Utrecht, maar Breda blijft geweldig natuurlijk.
Zit nu in boeimeer
Da's gewoon Dan van Roseanne in een geflipte buiquote:
Ik heb een jaar in Boeimeer op school gezetenquote:Op vrijdag 23 september 2005 19:50 schreef Aurelium het volgende:
Meld! 18 jaar in Breda gewoont, nu studeer ik in Utrecht, maar Breda blijft geweldig natuurlijk.
Zit nu in boeimeer
Kippenvelletje Flash! Kippenvelquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Uit volle borst aanheft:
Temidden van de paarse heide
waar samen stromen Mark en Aa
daar ligt, geroemd door alle tijden
ons eigen stad, ons fier Breda!
Breda vooruit, de klokken luiden!
Breda gij blijft de parel van het zuiden!![]()
![]()
John Goodmanquote:Op vrijdag 23 september 2005 20:48 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Da's gewoon Dan van Roseanne in een geflipte bui![]()
Hahahaha nog happen ookquote:
Vind je dat nou slim omdie twee dingen in één en dezelfde post te zetten?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:11 schreef JDude het volgende:
Morgen ga ik weer wat inwoners van onze prachtige stad blij maken met belastingaanslagen en rekeningen.
Nu lekker slapen... morgen fiets ik al weer om half zes door de Oranjeboomstraat.
Ik zeg niet dat ik in die straat ga wérken, ik kom er alleen langsquote:Op zaterdag 24 september 2005 00:17 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Vind je dat nou slim omdie twee dingen in één en dezelfde post te zetten?
Er zijn mensen die nu hun slaapzak pakken en in die straat gaan liggen... ik niet hoor!!quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:18 schreef JDude het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik in die straat ga wérken, ik kom er alleen langs
wat neem je wel mee?quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:22 schreef Stefkuh het volgende:
[..]
Er zijn mensen die nu hun slaapzak pakken en in die straat gaan liggen... ik niet hoor!!
ik neem geen slaapzak mee
Welke school?quote:Op vrijdag 23 september 2005 22:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb een jaar in Boeimeer op school gezetenen daarna in Utrecht gestudeerd
Ik zie het nu pas .. tja, als je zeg maar 16 jaar naast elkaar woont dan ga je elkaar toch een beetje kennen enzo .. Vandaarquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:56 schreef Sgele het volgende:
Ik vraag me ook af wie Henk Telefoon is aangezien hij Ger Couvreur (zo moeilijk is dat niet) maar ook z'n zoon kent,
Mijn anti belasting pistool, maar helaas.. verslapenquote:
Als ik de reclame op onze geliefde stadsradio mag geloven is dat inderdaad 26 november...ze roepen veel namen bij die reclame, maar een ger kan ik me niet herinneren.quote:Op zaterdag 24 september 2005 15:04 schreef Henk_Telefoon het volgende:
[..]
Ik zie het nu pas .. tja, als je zeg maar 16 jaar naast elkaar woont dan ga je elkaar toch een beetje kennen enzo .. Vandaar..
Zijn er toevallig nog mensen die naar het Schlager-Festival gaan bij de nieuwe Inslag ? Volgens mij is dit op 26 november aanstaande. Vorig jaar trad d´n Ger op, misschien dat hij er nu ook is ! (niet dat hij zo´n goede zanger is, maar dat terzijde).
Als dat naast de Zandbergkerkquote:Op zondag 25 september 2005 12:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb op basisschool de zandberg gezeten
Jaquote:Op zondag 25 september 2005 12:32 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Als dat naast de Zandbergkerkis, weet ik waar het is
Ik ben eens een keer in die kerk geweest bij de dodenherdenking. Heb em altijd onthouden. Ten eerste om de naam en ten tweede om de bankjes. Als ik alleen al aan die houten krengen denk, krijg ik spontaan weer een houten kontquote:Op zondag 25 september 2005 12:34 schreef Aurelium het volgende:
Ja... of ernaast... meer erachter zeg maar
maar de oprit is er naast idd.
Daar woonde ik vroeger best dichtbij... (Achillesstraat, lang lang geleden)quote:Op zondag 25 september 2005 12:28 schreef Aurelium het volgende:
Ik heb op basisschool de zandberg gezeten
whehe. Ik ben dr nooit geweest, maar van die harde houte kerkbankjes ken ik wel jaquote:Op zondag 25 september 2005 12:36 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Ik ben eens een keer in die kerk geweest bij de dodenherdenking. Heb em altijd onthouden. Ten eerste om de naam en ten tweede om de bankjes. Als ik alleen al aan die houten krengen denk, krijg ik spontaan weer een houten kontTerwijl het dus wel een jaar of 8-10 geleden is
Het erge was nog dat de helft van je kont er maar oppastequote:Op zondag 25 september 2005 12:46 schreef Aurelium het volgende:
whehe. Ik ben dr nooit geweest, maar van die harde houte kerkbankjes ken ik wel ja
God is genadeloosquote:Op zondag 25 september 2005 12:56 schreef ChrisJX het volgende:
[..]
Het erge was nog dat de helft van je kont er maar oppasteEn geloof me, ik ben niet dik
![]()
Daar woon ik nu dichtbij, Sikkelstraat..quote:Op zondag 25 september 2005 12:45 schreef djenneke het volgende:
[..]
Daar woonde ik vroeger best dichtbij... (Achillesstraat, lang lang geleden)
quote:
quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef JDude het volgende:
Vandaag weer eens naar het prachtige Meersel-Dreef gefietst... aardig terrasje daar en ook de fietsroute geheel langs de Mark is altijd weer leuk met mooi weer.
Lekker stukje fietsen inderdaad!quote:Op zondag 25 september 2005 21:25 schreef JDude het volgende:
Vandaag weer eens naar het prachtige Meersel-Dreef gefietst... aardig terrasje daar en ook de fietsroute geheel langs de Mark is altijd weer leuk met mooi weer.
De Nassau! Nostalgie!quote:Op zondag 25 september 2005 21:50 schreef Henk_Telefoon het volgende:
ik heb op het OLV gezeten (als snel afgeschopt) en daarna op de Nassau !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |