Je was net eerder.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:33 schreef Pony-Lover het volgende:
geil
Y halo thar mister lame-0quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet waarom gothics niet collectief zelfmoord plegen. Ze vinden de dood toch zo prachtig?
De dood is prachtig, totdat het jezelf overkomt.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:35 schreef pberends het volgende:
Ik snap niet waarom gothics niet collectief zelfmoord plegen. Ze vinden de dood toch zo prachtig?
gabbersquote:Op woensdag 7 september 2005 18:49 schreef knox_ het volgende:
Ach, liever 10 gothics dan 1 gabber zeg ik altijd maar
dus jij gaat liever om met 10 mensen die dood willen als 1 gabber die lol wil ik snap het nietquote:Op woensdag 7 september 2005 18:49 schreef knox_ het volgende:
Das een rare zin om alsmaar te zeggenquote:Op woensdag 7 september 2005 18:49 schreef knox_ het volgende:
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Ach liever 100 gothics dan 1 rapper
Met gothics ga je niet om, die leven in een grotquote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
dus jij gaat liever om met 10 mensen die dood willen als 1 gabber die lol wil ik snap het niet![]()
Schaam je.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
nee rapper is rapper.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:52 schreef S-Two het volgende:
[..]
(okay, wel als het lange frans, baas b of ali b is)
vanmiddag op school werd ik en halve les lang aangestaard door de gothic uit onze klas!!!! Ze was nog enger als anders ze had en rok aan en alles bah en toen zei ik wat kijk je gothic zag ik haar iets mompele dus ik ben bezweerd ofzoquote:Op woensdag 7 september 2005 18:56 schreef knox_ het volgende:
[..]
Met gothics ga je niet om, die leven in een grotOnder welke steen heb jij geleefd?
zat die aan haar kont?quote:
Eensch.quote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Besef je wel wat je zegt? 100 gothics of 1 rapperquote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef the_legend_killer het volgende:
Met een kanon op een gothic schieten.quote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
beter 10 gothics de lucht in bedoel je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Boven het ravijn jaquote:Op woensdag 7 september 2005 22:28 schreef Dribbel_ het volgende:
beter 10 gothics de lucht in bedoel je
Jij hebt er liever één in je hand???quote:Op woensdag 7 september 2005 22:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beter één gothic in de hand dan tien in de lucht.![]()
Joahquote:Op woensdag 7 september 2005 22:45 schreef mstx het volgende:
[..]
Jij hebt er liever één in je hand???![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh mijn god. Ga jij eens snel een R&P topic openen.quote:
omdat ik op goths val?quote:Op woensdag 7 september 2005 22:57 schreef cyberstalker het volgende:
[..]
Oh mijn god. Ga jij eens snel een R&P topic openen.
Hoi, BHFHquote:
BHFH was nu toch bezig met indiase meisjes, of heeft ie dat al opgegeven?quote:
Daar ben ik het niet mee eensquote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 23:56 schreef danni het volgende:
[..]
da-umn! ik hoop dat dit modeverschijnsel echt lang blijft onder de jonge
meisjes![]()
Mits een schattig koppie (en ja die lopen er ook tussen) siert de kleding en make-up gewoon. Ik vind ze er gewoon geil uitrzien.quote:
Gadverquote:
Rappers zijn 100 keer te ergquote:Op woensdag 7 september 2005 20:52 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Besef je wel wat je zegt? 100 gothics of 1 rapper
Die rapper kan je eventueel nog ontwijken, probeer die 100 gothics maar te ontlopen
en 100 keer te lelijk. maar waarom doen ze het dan ondanks een brede neus enquote:Op donderdag 8 september 2005 15:10 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Rappers zijn 100 keer te erg
De 3dequote:Op donderdag 8 september 2005 14:27 schreef GoLLeM het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
rondlopen?quote:Op donderdag 8 september 2005 16:22 schreef Skv het volgende:
Ik vind ze er niet lelijk uit zien, maar om met zo'n meisje rond te gaan lopen?
Nee, doe maar niet. Misschien met carnaval ofzo.
Niet mijn smaak
![]()
Komt op hetzelfde neer.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
rondlopen?
neuken!!
Waarom stel jij zo'n vraag om grappig te zijn?quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Hoi,
Wat moet ik doen om een gothic te zijn en er dus bij te horen?
Groetjes,
Bloempje
Zelfmoord gepleegd.quote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef onderjas het volgende:
Waar is Dead-doll?
Ik zou zeggen leef je uit met zwart,quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Hoi,
Groetjes,
Bloempje
Zit te krassen met een botte pen. Duh...quote:Op donderdag 8 september 2005 20:23 schreef onderjas het volgende:
Waar is Dead-doll?
ik vind ze schattigquote:Op donderdag 8 september 2005 14:41 schreef Skv het volgende:
Ik vind ze een beetje freaky.
die eet je op....quote:Op vrijdag 9 september 2005 00:07 schreef renz0r het volgende:
Neuk je ook dode kuikens?
Hoef je je ook geen zorgen te maken over condooms. Zwanger maakt toch niet meer uit, en als ze elke keer haar polsen doorsnijdt als ze geneukt heeft is ze blijkbaar nog maagd ook.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:22 schreef luminary het volgende:
[..]
Niet doen, dan snijdt ze daarna dr polsen door
daarom kan ze evengoed nog wel enge ziektes hebbenquote:Op vrijdag 9 september 2005 01:26 schreef GoLLeM het volgende:
[..]
Hoef je je ook geen zorgen te maken over condooms. Zwanger maakt toch niet meer uit, en als ze elke keer haar polsen doorsnijdt als ze geneukt heeft is ze blijkbaar nog maagd ook.
Neuk je een baby. Ben je weer clean.quote:Op vrijdag 9 september 2005 01:28 schreef Talietje het volgende:
[..]
daarom kan ze evengoed nog wel enge ziektes hebben!
0000-00-00quote:Op vrijdag 9 september 2005 02:23 schreef GrownUp het volgende:
je bent ZELF een baby.
Wat lul jij nou weerquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:47 schreef dubidub het volgende:
Ze willen apart zijn, maar dat zijn ze dan weer in een groep, dus eigenlijk zijn wij ook allemaal gothics, voor hun.
je ijlt mênquote:Op vrijdag 9 september 2005 08:47 schreef dubidub het volgende:
Ze willen apart zijn, maar dat zijn ze dan weer in een groep, dus eigenlijk zijn wij ook allemaal gothics, voor hun.
Tegen de gothics:
GA'S DOOD![]()
Van de lippen van m'n vriend met wie ik momenteel zit te msn'en:quote:Op woensdag 7 september 2005 18:36 schreef stefmans het volgende:
eig. wil ik ook wel eens de mening van de echte GOTHIC horen![]()
Ik hoop best wel dat dat allemaal rappers zijnquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Zouden ze de dood ook leuk vinden als het zover is?
[afbeelding]
Necromanie dacht ik.quote:Op vrijdag 9 september 2005 17:48 schreef Dromenvanger het volgende:
Maar hoe noemen ze het als je een obsessie hebt voor de dood?
Oh Genadige, u bent te goed...quote:Op vrijdag 9 september 2005 22:40 schreef dubidub het volgende:
[..]
reactie op mijn vorige post: Laat maar zitten![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:51 schreef stefmans het volgende:
[..]
dus jij gaat liever om met 10 mensen die dood willen als 1 gabber die lol wil ik snap het niet![]()
Goeie kick!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:19 schreef _darkangel11_ het volgende:
Da zijn allemaal vooroordelen niet alle goths zijn zo!!!
[..]
het echte antwoord is net als de vraag er is geen ideaal om naar te streven.quote:Op donderdag 8 september 2005 19:23 schreef -BoosBloempje- het volgende:
Hoi,
Groetjes,
Bloempje
WTFquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het echte antwoord is net als de vraag er is geen ideaal om naar te streven.
Meeste in dit topic is bullshit wat ik hoor , Gothic is een wijd begrip
je hebt Emo's ( mensen die zichzelf snijden )
maar ook de normale mensen Emo's die zich emotinoneel overdrijven.
Metalheads - jongens en meisjes die het leuk vinden om zwarte kleding te dragen , maar daarnaast ook
hun band supporten
Meestal gaat het gepaard met make- up en andere versiersels zolang het er een beetje gevaarlijk uitziet
dat satan gedoe is meestal alleen maar om mensen af te schrikken
ok sommige teksten zijn ook belachelijkmaar er zijn genoeg bands om die te vermijden
![]()
en als laatste heb ik op te merken IEDER ZIJN EIGEN SMAAK![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
het is maar je menselijk stoffelijk lichaam gothics geloven dat je ergens anders heen gaat net als de katholiekenquote:Op vrijdag 9 september 2005 17:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Zouden ze de dood ook leuk vinden als het zover is?
[afbeelding]
Kap ff met reageren tot je mijn post hebt gelezen plzquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
het is maar je menselijk stoffelijk lichaam gothics geloven dat je ergens anders heen gaat net als de katholiekennaar een plek blabla je kent het verhaal wel !
![]()
ach leuk tochquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:37 schreef WurM het volgende:
[..]
WTF
1. Je zit hier in ONZ
2. Emo's zijn een HELE andere groep dan goths
3. Je quote een post die anderhalf jaar oud is
probleem is dart ik dat ene zinnetje met die vage woordjes niet snaptequote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:38 schreef WurM het volgende:
[..]
Kap ff met reageren tot je mijn post hebt gelezen plz
quote:Op woensdag 7 september 2005 18:49 schreef knox_ het volgende:
Ik ben ook metal-achtig en ik word ook bestempeld als alto/goth, maar dat neemt niet weg dat we hier in ONZ zittenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:39 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach leuk tochik ben een metal head , en satan kan me niks boeien
draagzwart en word bestempeld als alto/Gothic
maar het kan me niks schelen over hoe de wereld tegen mij aan kijkt als ik het maar mooi vind
simpel gezegd wees jezelf![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
probleem is dart ik dat ene zinnetje met die vage woordjes niet snapte![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:40 schreef WurM het volgende:
[..]
Ik ben ook metal-achtig en ik word ook bestempeld als alto/goth, maar dat neemt niet weg dat we hier in ONZ zitten
Ik durf niet, oh god ik wordt depressief, ben ik nu ook gothic of toch weer fokker ?quote:
nee je bent een FoKthic !!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:48 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik durf niet, oh god ik wordt depressief, ben ik nu ook gothic of toch weer fokker ?![]()
Ja morgen je pc voor 1 dag uit en de hele dag sporten en het probleem is verholpen als het probleem terug keert , minstens 40 minuten per dag hardlopen / fietsenquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:50 schreef 7nightwing7 het volgende:
Is daar iets tegen te doen dan ?
Je bent goth en je weet niet hoe je depressief moet schrijven?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja morgen je pc voor 1 dag uit en de hele dag sporten en het probleem is verholpen als het probleem terug keert , minstens 40 minuten per dag hardlopen / fietsen
( is bewezen tegen Depresiviteitof hoe je depresief ook spelt
weetje wel zeker dat het de dokter isquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:51 schreef 7nightwing7 het volgende:
Ja maar ik durf niet, ik moet me altijd uitkleden daar![]()
ironisch he ?quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:52 schreef WurM het volgende:
[..]
Je bent goth en je weet niet hoe je depressief moet schrijven?
Mijn pc voor 1 dag uit ? Mijn leven wat doe je !!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja morgen je pc voor 1 dag uit en de hele dag sporten en het probleem is verholpen als het probleem terug keert , minstens 40 minuten per dag hardlopen / fietsen
( is bewezen tegen Depresiviteitof hoe je depresief ook spelt
mss wil beatrix je wel in dienst voor de koets kun je naar het vollluk zwaaienquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Mijn pc voor 1 dag uit ? Mijn leven wat doe je !!![]()
![]()
[sup]Kom maar niet van dat dwangmatig zwaaien af/sup]
Je kan ook naar een zielenknijper. Maar je kan beter naar je vrienden gaanquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:54 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Mijn pc voor 1 dag uit ? Mijn leven wat doe je !!![]()
![]()
Kom maar niet van dat dwangmatig zwaaien af
magere hein is mijn beste vriendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:55 schreef switchboy het volgende:
[..]
Je kan ook naar een zielenknijper. Maar je kan beter naar je vrienden gaan
dat is te zien:quote:Op vrijdag 23 maart 2007 17:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
magere hein is mijn beste vriend![]()
wow ik wist echt niet dat je vroeger zo van sterren kijken hield om mijn kameraad hein mee te nemenquote:
Tja, ik wilde je kameraad een plezier doen, hij had de sterren nog nooit gezien.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
wow ik wist echt niet dat je vroeger zo van sterren kijken hield om mijn kameraad hein mee te nemen![]()
volgens mij hadden jullie een kistje nodig om het te vieren![]()
ach komt ook omdat hij donkere delen in de geschiedenis vol plezier aan keek en dacht van die ruim ik later opquote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:39 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Tja, ik wilde je kameraad een plezier doen, hij had de sterren nog nooit gezien.![]()
Goeie, ik kom ook.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 18:59 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach komt ook omdat hij donkere delen in de geschiedenis vol plezier aan keek en dacht van die ruim ik later opzo heeft hij alle veldslagen opgeruimd. veroorzaakt en beslecht
![]()
maarja Hein gaat zo pizza's halen 5 euro voor 3 big americans bij super de boer
halen bij de boerquote:
De boer,quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
halen bij de boerniet bij c1000. niet bij de appie heyn maar bij DE BOER
,hier word geen reclame gemaakt.
![]()
quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:11 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
De boer,
check![]()
weet niet wanneer het nog geldig is maar ik ga zo heen om ze te halendus snel snel voordat de pizza texas uitverkocht is
![]()
![]()
scoor ook ff wat bier ja, aangezien het vrijdagavond isquote:
hoeft nietquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:19 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
scoor ook ff wat bier ja, aangezien het vrijdagavond is![]()
Kijk, dat wordt een leuke avondquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:21 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoeft niettis al thuis bevooraad
![]()
Maar vandaag ben ik op tijd, het is WEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:24 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
je mist altijd wel weer de chips.![]()
en de nootjes en een goeie horrorfilm.![]()
elke dag is voor mij weekendquote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:25 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Maar vandaag ben ik op tijd, het is WEEEEEEEEEEEEEEEKEND !!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Kanker gothicquote:
K.U.T. gothicquote:Op zaterdag 24 maart 2007 00:25 schreef WurM het volgende:
[..]
Doodsverwensing![]()
Goed topic wel, maar ik mis NiGhTdInGeS934 nog steeds
Dit telt heel erg mee!!!quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:06 schreef WurM het volgende:
Bagger
Gothics moeten we hier hebben! En gothic-lovers, zoals Queen_Bee
Ik. Maar ik ben geen wannabe.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 03:40 schreef NiGhTsPiRiT666 het volgende:
Welke wanabe heeft dit topic nou weer gemaakt
Westerse gothicsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:03 schreef Syheriat het volgende:
Ach, Gothics, het is maar een fase zeg ik ze telkens. En dan zeggen zei
"NEE GOTHIC BEN JE VOOR JE LEFUH"
"Mongool, ik durf met je te wedden dat jij er over 5 jaar niet meer uitziet alsof er een negerkoe over je is strakgetrokken."
"Egt wel, gothic is fet man satan is de echte leider"
":') Ik ga je weer negeren en me op m'n sigaret concentreren."
Rokersquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:03 schreef Syheriat het volgende:
"Mongool, ik durf met je te wedden dat jij er over 5 jaar niet meer uitziet alsof er een negerkoe over je is strakgetrokken."
dat zijn denk k breezah-gothicsquote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:03 schreef Syheriat het volgende:
quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:39 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dat zijn denk k breezah-gothics![]()
Anti-rokersquote:
666 dacht ik...quote:Op zondag 25 maart 2007 13:21 schreef shifto het volgende:
Hoeveel sub-categorrien zijn er binnen het gottik zijn?
The Die-Hards-Wannabe'squote:Op zaterdag 24 maart 2007 17:03 schreef Syheriat het volgende:
ach sommige zien de slechte kant van het topic niet , die denken dat het hier over engeltjes en harpjes gaanquote:
KKKerk jeweetsquote:Op woensdag 7 september 2005 20:54 schreef Alexxxxx het volgende:
Deze kerk is een echte gothic
[afbeelding]
Dankje, is er nog nieuws tussen henk en satan? of bikkelijen ze nog steeds over aan welke kant satan wil liggen ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 16:10 schreef rulerofdeath het volgende:
Welcome to the dark side![]()
koekje erbij?
ahja maar hebben ze al een dubbel bed geprobeerd of denk je dat ze er te zwaar voor zijn ?quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:23 schreef rulerofdeath het volgende:
ze willen lepeltje lepeltje liggen maar ze willen allebei achter de ander liggen. het wordt er dus niet gezelliger op![]()
en hun 10.000 slaven van helse ongemakken , stom dat ze die niet gebruiken maar dat ga ik hun niet vertellen dat ze een bed kunnen maken .quote:Op woensdag 28 maart 2007 21:28 schreef rulerofdeath het volgende:
satan is gek op bananen
ze hebben geen geld voor een groter bed![]()
satan heeft zijn school niet afgemaakt dus nadenken kan hij nietquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:30 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
en hun 10.000 slaven van helse ongemakken , stom dat ze die niet gebruiken maar dat ga ik hun niet vertellen dat ze een bed kunnen maken .
denk niet dat er bij toeval een gekke gestoorde timmerman tussen zit die het bed kan fixen
ach nee toch , en wij maar denken dat hij kon tellenquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
satan heeft zijn school niet afgemaakt dus nadenken kan hij niet
niet doorvertellen hoor![]()
nou leer hem kennen hij is best aardig alleen is zijn humeur soms een beetje kwaadaardigquote:Op woensdag 28 maart 2007 21:55 schreef rulerofdeath het volgende:
tjah ik kan er niets aan doen. hij is ook nog eigenwijs dus als ik hem wat probeer te zeggen is het nooit goed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |