Dat is een topic in Babes & Hunksquote:Op woensdag 7 september 2005 10:58 schreef Annemiek78 het volgende:
Hier is al een topic over.
Lucie Silvas
quote:Op zondag 13 november 2005 13:05 schreef Dichterbijer het volgende:
Ik heb genoten van het concert
Erg mooie getalenteerde vrouw![]()
Hmm, had liever 'Breath In' gehoordquote:Dinsdag 29 november bij BvD: Lucie Silvas met (verrassend) Nothing Else Matters (van Metallica, ja).
Ik heb kaartjesquote:Op zondag 13 november 2005 13:07 schreef Dichterbijer het volgende:
Ah thnx voor de mededeling... dat word de stream van Talpa maar ff rippen
Gewoon ff mailen en je kan ook heenquote:
Wat is dat toch een lekker popnummerquote:Op dinsdag 15 november 2005 18:12 schreef Dichterbijer het volgende:
Check wat video's van het Radio 2 concert wat via haar website te bekijken is:
Breath in
Ik heb hem gisteren gekocht, maar 16 Euro bij de V&D!! De DVD versie is echt helemaal geweldig.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:29 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Nieuwe versie van t album incl DVD
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:31 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik heb hem gisteren gekocht, maar 16 Euro bij de V&D!! De DVD versie is echt helemaal geweldig.
You lucky bastard, ik was te laat. Het is uitverkochtquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:35 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Trouwens 9 maart in een uitverkocht Vredenburg...ik ben erbij
Ik had echt 1 v/d laatste kaarten want t was toen k aankwam ook sold out...30 minuten later had ze net een kaartje te pakken voor me.quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:40 schreef superhero87 het volgende:
[..]
You lucky bastard, ik was te laat. Het is uitverkocht![]()
Verkrachtingquote:Op woensdag 8 februari 2006 14:41 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Na haar in Idols gezien te hebben vond ik d'r wel goed, maar toen hoorde ik haar Nothing Else Matters-verkrachting, en nu vind ik d'r bagger. Ik zou haar nog niet eens in een doveninstituut of mortuarium draaien, zeg maar.
Voor mij juist een v/d hoogtepunten..quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:45 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ja Forget me Not wordt haar nieuwe single, niet echt het leuke nummer uit haar album
Ach..alle rock-rukkers vallen erover..maar ik vind t een goede cover...quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:47 schreef Zanderrr het volgende:
Niks mis met een goede cover, maar die Nothing Else Matters-versie is echt lachwekkend. Het lijkt wel iets van Celine Dion, echt van die gladgestreken Sky Radio muzak.
quote:Op woensdag 8 februari 2006 14:28 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dan signeert Lucie namelijk tussen 12.30 en 14.00 uur in de Media Markt, op de Arenaboulevard 123-125 in Amsterdam. MAAR dat is niet alles, ze doet daar ook een mini optreden!!! Daar wil je natuurlijk bij zijn!
O wat een leuk idee! zal ze leuk vindenquote:Op woensdag 8 februari 2006 23:24 schreef Ultralaser het volgende:
Inderdaad een hele goede cd. Ik heb ook 2 kaarten voor het concert gelijk besteld toen ze beschikbaar waren. Me vriendin weet alleen nog dat we 9 maart weg gaan maar ze weet niet waar naar toe maar ze is wel helemaal weg van die muziek
jaquote:Op zaterdag 11 februari 2006 11:24 schreef methodmich het volgende:
Waar is die uitgereikt? FRS?
plaats je fotoquote:Op zaterdag 11 februari 2006 17:52 schreef migebiggie het volgende:
Ben bij de mediamarkt geweest
en sta met haar op de foto,
Ze was ook heel aardig enzo en haar optreden was ook super![]()
bij het FOK idols forumquote:Op zondag 12 februari 2006 09:01 schreef migebiggie het volgende:
Ooh leuk! maar waar heb jij me dan gezien volgens jou ?
Laat zienquote:Op maandag 13 februari 2006 16:35 schreef migebiggie het volgende:
De pers hebt ook een foto gemaakt van lucie en ik staat nu op kidsplanet![]()
I wish I wasquote:Op woensdag 3 mei 2006 11:30 schreef Dichterbijer het volgende:
Kleine kick... woensdag 1 juni geeft zij een groot concert in de HMH.
* Dichterbijer gaat daarheen
Wie nog meer?
You bitch... jij heb kaarten gewonnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:34 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[afbeelding]
Lucie en Marco komen vandaag binnen op #1 i/d Top 40.
A.s. donderdag geeft Lucie een exclusief concert in Paradiso voor genodigden en ik ga er heen
Vrijdag is ze trouwens te zien met Marco bij Sterren Dansen op het Ijs!!
Ik heb 2x gewonnenquote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
You bitch... jij heb kaarten gewonnen![]()
Ik nie![]()
Correctie op wat ik gezegd heb:quote:Op dinsdag 10 oktober 2006 13:46 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
You bitch... jij heb kaarten gewonnen![]()
Ik nie![]()
quote:Op woensdag 11 oktober 2006 02:28 schreef Acathla het volgende:
Duet met Marco Borsato doet ze naar mijn bescheiden mening best leuk. Er is echt slechtere meuk te vinden. Ik noem het nummer van Panic at the Disco maar.
Verschil van smaak zullen we maar zeggenquote:Op vrijdag 13 oktober 2006 10:20 schreef Liejannuh het volgende:
Lucie Silvas heeft Knuffelrock een nieuw leven in geblazen! Wat een ellende die muziek! Sky Radio heeft er weer een favoriete artieste bij.
Het is allemaal zo ontzettend braaf en middle of the road, dat ik er eigenlijk niets leuks in kon ontdekken. Was gister dus in Paradiso en vond het geluid daar ook nog eens slecht afgesteld staan. Of ze heeft echt zo'n harde/schelle stem, maar dat kan ik me niet voorstellen.
Mijn advies: als je vindt dat muziek bezieling moet hebben, koop de nieuwe cd van Lucie Silvas dan niet!
Daar kom je nu mee?quote:Op vrijdag 13 oktober 2006 00:25 schreef Prep2Fight het volgende:
Ik was vanavond naar Boris Mccucheon in de kleine zaal en zag een enorme rij staan. Toen ook maar even gekeken naar haar, het kon mij niet boeien,
Trouwens fans, als je graag heen had gewilt had je een kaartje voor boris moeten kopen van 8,50.. je kon gewoon doorlopen!!
HAHA
Daaag, weltrusten
Ja maar dit was mijn Paradiso ontmaagding zeg maar, was er nog nooit eerder geweestquote:Op zondag 15 oktober 2006 02:19 schreef Prep2Fight het volgende:
Nou Bobby, daar staat paradiso al een tig jaar om bekend hoor
Ik vind de cover van NEM live wel mooi.quote:Op zondag 15 oktober 2006 19:52 schreef Ferdie88 het volgende:
Vooral triest zijn de mensen die gaan zeggen dat de cover van NEM mooier is dan het orgineel. Vaak zijn dat luisteraars van Q-music/538 en dat geeft het niveau al een beetje aan
Leukquote:Op donderdag 23 november 2006 22:31 schreef Coconut het volgende:
Ik ga 6 februari naar VredenburgLucie is gewoon leuk.
Eerder een te hoog Skyradio-gehalte, echt jammerquote:Op maandag 5 februari 2007 08:45 schreef Apfel het volgende:
Vind het weinig meer aan. Te hoog Tros-gehalte gekregen.![]()
Mooi dat het leuk was! Even een vraagje waar jij misschienwel een antwoord op weet.. Enig idee hoe laat de zaal morgen open gaat en wat een mooie tijd is om een beetje relaxte staanplaatsen te 'bemachtigen'?quote:Op maandag 5 februari 2007 03:49 schreef BobbyB het volgende:
-knip-
Vandaag het eerste concert gezien en het was echt super mooi, het wordt echt steeds beter en anders. Jammer alleen was wel een beetje dat het een zit concert was want niemand durfde echt op te staan, maar daar komt dinsdag wel verandering in in Vredenburg! Ik heb er in ieder geval weer zin in.
Ik wist niet dat ze zo populair wasquote:Op dinsdag 6 februari 2007 10:21 schreef BobbyB het volgende:
De zalen gaan meestal een uur voor aanvang open, maar pin me er niet op vast. Je kan wel binnen wachten overigens dus je hoeft geen kou te lijdenen ja, een mooi plaatsje, ik denk als je er anderhalf uur voor aanvang bent (18:30 ongeveer) dat je best een mooi plaatsje hebt.
![]()
Als je echt vooraan wilt staan moet je denk ik wel eerder zijn, vorige jaar in Vredenburg waren er in ieder geval al aardig wat fans toen ik om 4 uur aan kwam en aangezien ze in dat jaar veel populairder is geworden zal het nu nog wel drukker zijn rond die tijd, maar je kan je altijd een beetje naar voren wringen.
Nou het viel me nog mee, ik was er om 5 uur en het was niet eens heel erg druk... in ieder geval niet zo druk dat je niet meer redelijk vooraan kon staan.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 13:04 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ze zo populair wasIk moet tot 17 uur werken en daarna moet ik eerst nog uit eten
Dus ik zal wel pas om half 8 ofzo binnen komen hobbelen, maar ik ben dan ook niet echt een fan.. Ik vind het gewoon wel leuke muziek
![]()
Maria Mena was daar ook in december, alleen was het geluid wat slecht, je hoorde haar bijna niet zingen, denk dat dat met Lucie wel iets anders is, want die heeft een krachtige stem, die van Maria is sowieso al best wel zacht.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 19:30 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Morgenavond in Groningen!! Weinig 'top40' artiesten die zo in de Oosterpoort te bezichtigen zijn.. leuk!
Jammer dat je niet geweest bent, deze tour was echt heel erg goed (de vorige ook wel, maar deze is vernieuwend).quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:19 schreef Natalie het volgende:
'k Wist van niets. Nu moet ik ook zeggen dat ik er nooit vanuit ga dat het in de buurt is. Voor mij gevoel zijn ze altijd ver weg. In dit geval dus niet.
En misschien wel. Ik was thuis immers.
Vooral live is die erg leuk inderdaadquote:Op dinsdag 13 februari 2007 16:45 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Breathe In blijft heerlijk!
Is dat de enige reden waarom je haar muziek niet waardeert? Omdat er één nummer is dat je niet goed vond?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:29 schreef Smart_ass het volgende:
Ik heb sowieso al een hekel aan haar aangezien ze Metallica's nummer heeft verkracht.
Grmbl.. en dat mis ik allemaal weer...quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Jammer dat je niet geweest bent, deze tour was echt heel erg goed (de vorige ook wel, maar deze is vernieuwend).
Ik ben overigens niet naar Oosterpoort geweest, wel naar de andere 3.Had op zich best gewild maar ik denk niet dat ik 3 avonden achterelkaar overleefd had en zeker niet als ik zo'n eind moet reizen
Ze heeft in Groningen wel een signeersessie gedaan, overigens.
Het gaat niet alleen om dat ene nummer, maar ik vind haar liedjes sowieso niet leuk.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Is dat de enige reden waarom je haar muziek niet waardeert? Omdat er één nummer is dat je niet goed vond?
Vind ik nogal vaag.
Begrijp me niet verkeerd, ik vond Lucies versie van Nothing else matters ook niet één van haar beste nummers (of in dit geval covers), maar dat betekent niet dat ik meteen al haar muziek hekel.
Okéquote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:43 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om dat ene nummer, maar ik vind haar liedjes sowieso niet leuk.
En dat ene nummer was gewoon het toppunt.
'What you're made of' was de eerste die ik van haar hoorde. Of tenminste, hij kwam vaak langs op Skyradio en op een gegeven moment begon ik nieuwsgierig te worden wie 't zong. Verwachtte half/half dat het een oud nummer was gezien de reputatie van die zender, maar dat was 't dus niet.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 19:37 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
NEM was het eerste liedje dat ik van haar hoorde.. vanaf BI vond ik haar leuk..
'The game is won' bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:08 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Kun je daar een voorbeeld van noemen? Ik heb m'n huisgenote het eerste album van Lucie gegeven voor haar verjaardag, dat knalt regelmatig door het huis.. maar titels van nummers ken ik naast de singles eigenlijk niet.
Ze komt zeker terug en ik denk niet dat dat heel lang gaat duren, ik ben bijna zeker dit jaar nog wel. Morgen treed ze overigens op voor een Skyradio showcase voor valentijnsdag.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:42 schreef Natalie het volgende:
[..]
Grmbl.. en dat mis ik allemaal weer...
Gelukkig doet ze het goed in Nederland. Ze komt vast wel weer terug. En dan sta ik vooraan voor kaartjes.
Tot die tijd moet ik het maar doen met haar nieuwe cd
Game is Won en Twisting the Chain zijn inderdaad mooie en leuke nummers. De videoclip van Game is Won is ook wel mooi en apart overigens. TTC is een nummer waarbij je als ze die live speelt echt helemaal uit je dak gaat!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 20:17 schreef Natalie het volgende:
[..]
'The game is won' bijvoorbeeld.
Ik vind dat zo'n lekker nummer. Het is zo positief. Ik luister er vaak naar als ik even een zetje nodig heb.
Begin heel rustig met wat vertwijfeling, aarzelend, en dan ineens boem. Heerlijk.
'Without you' is dan weer wat melancholieker, rustiger.
En 'Twisting the chain' is ook lekker. Weer met wat meer ritme.
Toch wel m'n drie favo's van Lucies eerste album.
Gewoon in de hal van de oosterpoort, ik denk net als Maria Mena toen.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 18:04 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Waar was die signeersessie dan?
Dat zijn ook mijn favorieten.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:43 schreef BobbyB het volgende:
Don't Look Back is ook mooi. Van haar nieuwe album vind ik zelf onder andere Already Gone (live issie mooier), Place to Hide, Last Year en The Same Side erg mooi en natuurlijk Something About You.
Hij heeft ook veel van z'n eigen Italiaanse nummers in 't Nederlands vertaald en uitgebracht. Dat weet ik wel.quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:22 schreef Dichterbijer het volgende:
Als veel mensen eens wisten dat Marco Borsato ook vele covers op zijn naam had staan...
Ik vind Lucie tof
?? Zoals?quote:Op woensdag 14 februari 2007 14:38 schreef Natalie het volgende:
[..]
Hij heeft ook veel van z'n eigen Italiaanse nummers in 't Nederlands vertaald en uitgebracht. Dat weet ik wel.
Nee, dat zal mijn mening niet doen veranderen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ze had daarvoor al hits. Moet ik haar nu gaan verdedigen? Nee toch?
Jouw mening is feitelijk onjuist.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef Logitik het volgende:
Deze vrouw is gewoon de Nederlandse markt ingeperst door een duet op te nemen met Marco Borsato (wat ik overigens een nep en triest nummer vind)
Nep dus!
Notting else matters heb ik nooit mooi gevonden. Vond het ook erg jammer dat ie uitgebracht werd zo vlak na 'What you're made of'. Zou best eens een negatief effect gehad kunnen hebben.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Dat duet met Marco Borsato vind ik trouwens ook vreselijk. We kunnen stellen dat haar covers niet geslaagd zijn en haar eigen nummers haar veel fans hebben opgeleverd.
Deze mevrouw had daarvoor al redelijk wat succes in Nederland voordat dat duet uberhaupt in de planning stond. Het heeft geholpen bekender te worden, dat wel. Verder ben ik het ook met je eens dat het duet niet geweldig is en ook meer een marketing truc maar dat maakt Lucie zelf nog niet nep.quote:Op woensdag 28 februari 2007 12:12 schreef Logitik het volgende:
Deze vrouw is gewoon de Nederlandse markt ingeperst door een duet op te nemen met Marco Borsato (wat ik overigens een nep en triest nummer vind)
Nep dus!
Hele goede vraag. Het goede antwoord is: ik moest kiezen tussen Amos Lee op maandag en Lucie Silvas op woensdag. Ik ga niet twee keer in een week naar een concert. Ik koos voor Amos en daar heb ik geen spijt van.quote:Op donderdag 1 maart 2007 01:13 schreef BobbyB het volgende:
Maar Stanley, waarom ben je eigenlijk niet naar een concert van haar geweest?
Ze zijn al een tijdje te koop dus dat snel valt wel mee denk ikquote:Op zondag 25 maart 2007 13:20 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zou dat snel uitverkopen? Het lijkt me op zich wel leuk..
zal wel voor 30 juni zijn in HMHquote:Op vrijdag 27 april 2007 13:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Voor wat en wanneer precies?
mms://media.rtvnoord.nl/nieuwsvideoitems/LucieSilvas.asf een klein stukje video om het goed te makenquote:Op maandag 25 juni 2007 13:24 schreef BobbyB het volgende:
Nee ik woon niet in Groningen, zag het gister pas. Had er wel bij willen zijn. Talent Fever was de hele dag op de Grote Markt met overdag minder bekende acts en 's avonds top acts van Lucie Silvas en aansluitend Armin van Buren. Ze heeft nog best lang opgetreden, het waren niet maar een paar nummers of zo. Erg jammer
Thanks!!quote:Op maandag 25 juni 2007 15:10 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
mms://media.rtvnoord.nl/nieuwsvideoitems/LucieSilvas.asf een klein stukje video om het goed te maken
Kan ook na het werk toch? Maar je wist het toch? Hebben we al eerder over gehad in dit topicquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
30 juni is een.. donderdag?
Een gewoon mens moet ook nog wel eens werken..
Gewone mensen die moeten werken kunnen alsnog wel 's avonds naar een concert of wat dan ookquote:Op woensdag 27 juni 2007 01:33 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
30 juni is een.. donderdag?
Een gewoon mens moet ook nog wel eens werken..
Ja 1 cover waarvan ik de naam niet meer weet. En ik geloof 2 nummers die niet op cd zijn uitgebracht.quote:Op zondag 1 juli 2007 11:32 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Deed ze ook covers? (behalve NEM)
Ik denk van Bonnie Raitt?quote:Op zondag 1 juli 2007 12:51 schreef BobbyB het volgende:
Place to Hide is inderdaad heel erg mooi.
Ze deed inderdaad een cover "Can't Make You Love Me" geen idee van wie het origineel was, in ieder geval niet die van Britney Spears.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |