Ze mogen je elke week extra uren opschrijven, laat je gewoon elke week elke maandag extra uren op schrijven, soort van bijzonder verlof. Dat gaat dan met je normale loon, want als je die uren, zoals jij wilt, uit laat betalen, gaat d'r belachelijk veel naar de belasting.quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 13:14 schreef OMG het volgende:
--lang verhaal over veel vrije uren--
quote:Op zondag 16 oktober 2005 23:31 schreef TheSorrow het volgende:
HahaIk denk dat ik dan al mn piercings etc uit kan doen en altijd in kleding, ik had al eens eerder van je vernomen dat ze best zeuren daar
Maar ik kan het hier normaal ook gewoon doen hoor, maar heb t/m 27 januari stage tot 5 uur steeds dus kan t niet
De afzender moet betalen (contant en gepast) aan de deur... Er wordt dus altijd voor aangebeld.quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef sk888er het volgende:
Onder rembours zenden hoe gaat dat precies in zn werk?
Het gaat hier om een pakketje dat gewoon door de brievenbus gaat.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:29 schreef sk888er het volgende:
Onder rembours zenden hoe gaat dat precies in zn werk?
Het gaat hier om een pakketje dat gewoon door de brievenbus gaat.
Klopt bijna. Niet de afzender betaalt aan de deur, maar de geadresseerdequote:Op dinsdag 18 oktober 2005 21:59 schreef Jordy-B het volgende:
De afzender moet betalen (contant en gepast) aan de deur... Er wordt dus altijd voor aangebeld.
rembourszendingen gaan met de chauffeur of pakketdienst mee.
quote:Op dinsdag 18 oktober 2005 22:14 schreef Carport het volgende:
Klopt bijna. Niet de afzender betaalt aan de deur, maar de geadresseerde
Dat denk ik niet, van de loonsverhoging tenminste. Wel op papier 5 jaar erbij. Is handig als een volgende keer mensen moeten schuiven, dan heb meer in te brengen.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 22:30 schreef Troeta het volgende:
Ok...dus je krijgt op papier dus 5 jaren erbij? Oftewel loonsverhoging?
Wow, vers geregistreerd ook!quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:10 schreef Limbo-lil het volgende:
Halloooo, ff voorstellen: nieuwe medewerkerIk ga - waarschijnlijk vanaf volgende week maar dat ligt eraan wanneer ze mijn contractje rond hebben - beginnen in rayon Midden Limburg, of hoe heet dat?! Nog iemand uit Midden-Limburg, concreet zo'n beetje tussen Sittard en Roermond?
Nou, zo'n beetje wel. Ik wilde al heeeeel lang registreren op Fok, maar kwam er steeds niet door met mijn mailadres. De eisen zijn nogal strengggg namelijk. Maar goed, het is gelukt en ik wilde idd ook wel graag hier meekletsen.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:13 schreef JDude het volgende:
[..]
Wow, vers geregistreerd ook!
Speciaal voor dit topic?
Welke vestiging kom je te zitten dan? (Ik overigens Breda hoor, dus sowieso niet op de zelfde)
Och, volgens mij maken de meesten hier daar geen probleem van. Maar helemaal zelf weten natuurlijkquote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:25 schreef Limbo-lil het volgende:
Nou, zo'n beetje wel. Ik wilde al heeeeel lang registreren op Fok, maar kwam er steeds niet door met mijn mailadres. De eisen zijn nogal strengggg namelijk. Maar goed, het is gelukt en ik wilde idd ook wel graag hier meekletsen.
Vestiging is het distributiecentrum zeg maar? Moet ff denken of ik dat hier op het net ga gooien namelijk...
Je hebt je achternaam in ieder geval al meequote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:37 schreef Limbo-lil het volgende:
alvast voorbereiden op mijn slopende baan straks
Nu nog rayon ZML, straks wordt dat Area Zuid-Oost.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:10 schreef Limbo-lil het volgende:
Halloooo, ff voorstellen: nieuwe medewerkerIk ga - waarschijnlijk vanaf volgende week maar dat ligt eraan wanneer ze mijn contractje rond hebben - beginnen in rayon Midden Limburg, of hoe heet dat?! Nog iemand uit Midden-Limburg, concreet zo'n beetje tussen Sittard en Roermond?
Als ze dat hier zouden doen, had ik er voor bedankt, al was het maar uit principe. Belachelijke uitzuig-functie, die postbezorger.quote:Op woensdag 19 oktober 2005 06:53 schreef sk888er het volgende:
dank je nog voor het antwoord![]()
Bij ons zijn trouwens alle zaterdagpostbodes eruit en zijn ze allemaal postbezorgers geworden (athans dat gaat in per 1 november). Dus ook ikal is er 1 voordeeltje bij gekomen, ik heb nou een vast contract gekregen
![]()
Nou, die heb ik dus idd veranderd, hahaha... Mijn echte achternaam is zo afschuwelijk uniek, dat wil ik echt niet op internet hebben, maar het bleek dus wel in mijn profiel te staan. Het eerste wat me toen te binnen schoot.... toevallig wel de achternaam van mijn moeder, maar twas wel grappig geweest idd.quote:Op donderdag 20 oktober 2005 00:44 schreef JDude het volgende:
[..]
Je hebt je achternaam in ieder geval al mee
Laat me raden; dat ligt internationaal wat lekkerder??quote:Op donderdag 20 oktober 2005 04:55 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nu nog rayon ZML, straks wordt dat Area Zuid-Oost.
als het pakje bij de buren afgegeven is dan zou jij een briefje moeten hebben gehad waarop dat staat en ook het nummer waarop het afgegeven is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:51 schreef brighton het volgende:
Is het normaal dat postbodes een pakketje bij de buren afgeven zonder daar bij de geadresseerde melding van te maken? Ik had namelijk vorige week vrijdag iets moeten ontvangen (en volgens het 'Track & Trace' systeem héb ik het ook ontvangen, maar da's dus gewoon niet waar. Ik ga 't vandaag wel bij de buren checken, maar het is niet het soort mensen dat een pakketje een week lang niet eventjes bij ons aanbelt om iets af te geven, dus ik vrees het ergste. Moet ik dan maar de halve straat afgaan,, of naar het Postkantoor, of ergens een melding maken?
Er liggen bij ons gewoon van die briefjes om de geadresseerde te zeggen dat er een pakje bij de buren ligt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 11:58 schreef TheSorrow het volgende:
Het is officieel de methode ja, maar ik doe het zelf ook nooit eigenlijk
Die briefjes bestaan officieel wel maar zijn nooit gebruikt bij ons.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:07 schreef nixxx het volgende:
[..]
als het pakje bij de buren afgegeven is dan zou jij een briefje moeten hebben gehad waarop dat staat en ook het nummer waarop het afgegeven is.
Daar heb ik echt nog nooit van gehoord (en werk nu 2,5 jaar bij de TPG)... Gebruik zelf meestal een briefje van het postkantoor idd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 12:09 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Er liggen bij ons gewoon van die briefjes om de geadresseerde te zeggen dat er een pakje bij de buren ligt.
Met een carbonkopietje eronder die je dan weer moet inleveren op kantoor (waar je als bezorger de aangetekende brieven ophaalt)...
Maar niemand gebruikt die dingen, idd.(ze keken mij in ieder geval héél raar aan toen ik met dat carbondingetje aan kwam zetten)...
Ik schrijf zelf altijd de normale kennisgeving, vervolgens ga ik 't bij de buren proberen en als ik het daar kwijt raak, streep ik op de kennisgeving het deel door dat ze het pakje kunnen ophalen op het postkantoor en schrijf ik erbij dat het pakje is achtergelaten bij de buren op nummer ##
Och als je weet dat die mensen werken is het kansloos om de volgende dag weer met het pakket aan te bellen. En anders moet men maar zorgen dat ze thuis zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:40 schreef TheSorrow het volgende:
Standaard eigenlijk bij mij..altijd gelijk een ophaalsticker eropOp zich mag het niet, maar de kerel in de gobalkamer vind het niet erg bij ons
Iedere TPG'er weet wel wat Pabo pakketjes zijn hoor.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:52 schreef KZoUTNiEWeTeN het volgende:
Pffff morgen ochtend weer aan de slag.....
al 4 dagen gewerkt, 's ochtends pabo retour pakketjes scannen dan bedrijventerrein af en savonds nog een buslichting druk druk druk deze "studieweek"![]()
(voor wie niet weet wat de pabo is http://www.pabo.nl)
En voor diegene die het niet weten, die bruine doosjes met postbus 274 hulst er opquote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:54 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Iedere TPG'er weet wel wat Pabo pakketjes zijn hoor.![]()
4560 AG Hulst.quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 22:58 schreef KZoUTNiEWeTeN het volgende:
[..]
En voor diegene die het niet weten, die bruine doosjes met postbus 271 hulst er op![]()
Nee, ik heb er zelf stapels van bezorgd.quote:
Aha nachtmerries dus....quote:Op vrijdag 21 oktober 2005 23:02 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, ik heb er zelf stapels van bezorgd.
Wel als ze niet thuiswaren. En dan was het lullig als het op zaterdag was. Want dan kunnen ze 's avonds niks met de inhoud en moeten ze tot maandag wachten.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |