Waarom verbaast me dat helemaal niks?quote:Op zaterdag 8 oktober 2005 17:33 schreef Kramerica-Industries het volgende:Altijd kregen we kritiek dat we veel te langzaam waren op zaterdag, maar nu ze met dat nieuwe programma zijn gaan rekenen blijkt ineens dat de zaterdagkrachten verdomd goed scoren. Sterker nog: Op zaterdag zijn we verhoudingsgewijs sneller dan doordeweeks!
Das hetzelfde nummer als die die op mijn pasje staat...quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:20 schreef Elusive het volgende:
ok ik ben er in gekomen, het is dus het nummer wat boven je naam op je loonstrookje staat, REG NR oid
185 punten, ff shoppen![]()
Nope...quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:36 schreef dijkhuis het volgende:
vraagje:
Is het mogelijk dat je een pakketje direct op het postkantoor laat bezorgen, ipv dat het pakket eerst 2 keer wordt aangeboden terwijl ik toch niet thuis ben?
als je je postbode/paketchauffeur eens onderschept en hem heel vriendelijk vraagt of hij meteen een afhaalkennisgeving wil brengen, dan misschien... maar officieel nietquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 13:36 schreef dijkhuis het volgende:
vraagje:
Is het mogelijk dat je een pakketje direct op het postkantoor laat bezorgen, ipv dat het pakket eerst 2 keer wordt aangeboden terwijl ik toch niet thuis ben?
Frankeren is niet nodig, het is een antwoordnummer. Dus hij gaat vanavond de bus in. Bedankt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:28 schreef MadGuy het volgende:
Als het in een bus past en als je hem voldoende gefrankeerd hebt, kun je hem gewoon in de rode brievenbus doen.
Hier mag het inmiddels wel. Op verzoek van de ontvanger mogen we direct een afhaalkennisgeving schrijven.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 16:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
als je je postbode/paketchauffeur eens onderschept en hem heel vriendelijk vraagt of hij meteen een afhaalkennisgeving wil brengen, dan misschien... maar officieel niet
Volgens mij moet je het officieel dan retoursturen met 2500NA als retourcode.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 19:02 schreef TheSorrow het volgende:
wij mogen het ook , als iets retour moet en je kan het adres niet vinden..
als ie niet dichtgeplakt zit, dan mag het toch wel? tenminste dat doe ik dan wel...quote:Op woensdag 12 oktober 2005 01:47 schreef Troeta het volgende:
Ja daar heeft een collega van mij een weekje gewerkt, die maken daarzo heel de dag post open van retourenveloppen waar ze het adres van moeten achterhalen.
Op de vestigingen zelf mag het absoluut niet.
Hmm misschien dat je dan wat van je posts wil editten. Dit topic is vast binnenkort zelfs via google te vinden, en dit akkefietje heeft je al meer dan genoeg schade berokkend...quote:Op donderdag 13 oktober 2005 20:06 schreef TheSorrow het volgende:
Ik wil zelf wel blijven, het is mn enigste bron van inkomen, en het is leuk werk
Ja, bah! En ik had me nog verslapen ook...quote:Op zaterdag 15 oktober 2005 19:56 schreef Jordy-B het volgende:
En toch stinken die groene dingen van de univé...
Kom naar ons toe danquote:Op zondag 16 oktober 2005 21:23 schreef TheSorrow het volgende:
Ik ben ook blij als ik dat weer kan doen manNiet alleen omdat mn loon dan verdubbelt,maar gewoon..lekker beetje relaxed rondrijden enzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |