Nee Troeta, ik ben (volgens hem) 1 van de betere zaterdagmedewerkers, ik sta ook altijd voor hem klaar etc...
Anywayz, hij belde vandaag, hij bood zijn excuses aan voor het 'liegen', maar dat is de procedure volgens hem als er bedrijfsrecherche bij is betrokken.... Net of ik niet kom als die gasten er zijn, dan hou je alleen maar informatie achter en doe je verdacht...
Hij bood zelf ook aan mn moeder te bellen, ik wou dat ook tegen hem zeggen maar hij was me te snel af, maar dat is nog niet gebeurd, die was vanmiddag niet thuis...hopelijk belt hij morgen,en anders bel ik hem zodra ik weet dat ze thuis is.
Maar het blijft dus bij een waarschuwing gelukkig, vond hij ook, want hij wou me absoluut niet kwijt.. Ik zei ook al, ja kan ik er dan van op aan dat ik wel loon krijg enzo, niet dat ik zaterdag kom werken en aan het eind van de maand krijg te horen dat ik ontslagen ben? Toen zei hij van je hebt mijn woord, en dat zou ik je echt niet aandoen... Ik geloof hem ook wel, maar ik vind het toch kut dat ie gelogen heeft, ondanks dat dat de procedure is, EN omdat ik er nog specifiek om vroeg of het daarover ging....
Ik krijg nog een brief met daarin de info dat ik een waarschuwing heb, en dat dit nooit meer mag gebeuren want dan is het gelijk exit... Hij zei ook van ja normaal is dit standaard gelijk ontslag, maar dat wil ik je echt niet aandoen, en dat was ook absoluut niet jouw opzet, althans,volgens het verhaal.... Maar dat was het ook absoluut niet, wist ik veel, zoveel commotie over een envelop
![]()
Maarja ben iig wel opgelucht nu dat ik weet dat dat behandeld en voorbij is