Heb je niet iemand in de familie die toch niets te doen heeft die goedkoop kan oppassen?quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
dat klopt, als ik wil kan ik zogizo blijven maar aan gezien we vanaf midden okt de post pas na 2 uur krijgen is het voor mij niet mogelijk om te werken ivm kinderen.
mijn contract loopt tot mdden januari, maar dat zijn dus 11 weken die ikmoet overbruggen , dus een betaalde opas hebben, dan verlies ik dus gewoon geld ipv dat ik verdien, want wat ik verdien trekken ze af van bijstand maar oppas voor dat uurtje per dag betalen ze niet.
Tandem aanschaffen?quote:Op maandag 19 september 2005 00:59 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Nja... 'k heb geen passagiersstoel op m'n fiets, dus da's wel 'n wat ander verhaal, dan...
In ieder geval een stuk sneller dan dat wij gaan inderdaadquote:Op maandag 19 september 2005 01:20 schreef Troeta het volgende:
zeg, dat AH-medewerkerstopic gaat wel snel he...
quote:Op maandag 19 september 2005 23:21 schreef TheSorrow het volgende:
SupervetDat is normaal een geheim nummer
Hoe kom je daaraan dan?
En ik denk dat als men op de vestiging vraagt hoe Antoni aan het nummer komt dat het knap improviseren wordt.quote:Op maandag 19 september 2005 19:56 schreef Carport het volgende:
Door mij te mailen
Ik heb hier een hele lijst van adressen en telefoonnummers van alle vestigingen, maar die gooi ik maar niet online
Van een kennis of TPG medewerker. Het kwam toevallig een keer ter sprake en hij gaf me dit nummerquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En ik denk dat als men op de vestiging vraagt hoe Antoni aan het nummer komt dat het knap improviseren wordt.![]()
![]()
En dan vraagt men van welke TPG medewerker...quote:Op dinsdag 20 september 2005 19:23 schreef Carport het volgende:
[..]
Van een kennis of TPG medewerker. Het kwam toevallig een keer ter sprake en hij gaf me dit nummer
Een postbode met bruin haar (rood/bruingestreept shirtquote:Op dinsdag 20 september 2005 19:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
En dan vraagt men van welke TPG medewerker...
Bij ons waren ze er destijds nogal streng mee, er waren regelmatig klanten die naar de vestiging belden met klachten.![]()
Zeker jahquote:
Deze maand 145 overuren gemaakt... met een zaterdagcontractje van 3 uur... dat verschil zie ik wel aan mn strookquote:
Dat is wel bale jah, dat je je uren soms een maand later pas krijgt door dat getijdvak... maar ach... toch heeel mooi meegenomen zo'n zomervakantiequote:Op donderdag 22 september 2005 23:57 schreef Saekerhett het volgende:
Heb ook zaterdagcontractje voor 3 uur, en ook flink wat overgewerkt, maar die knaken komen er pas in oktober bij... Ach, komt vanzelf wel
Even pilsen en dan alsnog de straat opquote:Op zaterdag 24 september 2005 22:49 schreef OMG het volgende:
En wat doe je in zo'n situatie waar je eigenlijk niet veel kunt doen? Juist, je gaat kijken of er nog ergens bier staat. Het lag zelfs koud in de koelkast en was genoeg om een aantal van ons, waaronder ik, een tijdje te vermaken. Ook het plan van een paar collega's om wat te eten te halen bij een snackbar was een goed idee. Daarna als een speer mijn wijk gezet en de straat opgegaan.
ikheb ook een keer wietspeculaas (zelfde effect als spacecake) op halverwege mn ronde.quote:Op maandag 26 september 2005 01:29 schreef TheSorrow het volgende:
Dat lijkt me ook wel mooi..helemaal knetter stoned de post bezorgen... aangetekenden uitreiken
postbezorger? dan minimumloon... vet weinig dusquote:Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef Sandertje het volgende:
Hallo allemaal,
Weten jullie wat iemand verdiend als hij op zaterdag een paar uurtjes post loopt ?
Ik ben 24 Jaar
Alvast bedankt
Sander
Ik ben 23, werk nu iets meer dan 5 jaar en zit op 8,92.quote:Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
postbezorger? dan minimumloon... vet weinig dus
zaterdagwerker? dan weet ik het niet precies.. ik werk nu 8 jaar als zaterdagwerker ben 26 en verdien ~9,70 p/u
Een postbezorger krijgt minimumloon... Een zaterdagwerker krijgt meer dan minimumloon (zoals je gezien hebt, krijgen de medewerkers die in de twintig lopen zo rond de negen euro per uur).quote:Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef Troeta het volgende:
ik word zaterdagmedewerker ipv postbezorger, moet mijn uurloon dan ook omhoog gaan?
Ik weet niet hoe het werkt en ik heb het nog niet precies besproken enzo, dus lijkt me wel handig dat ik weet wat wel en niet mag.
En Tex, gaat het goed bij jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |