abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30901781
Hoerige kutdag.

Het vossen ging lekker snel. Iets te snel en het was iets te rustig qua post. Wat bleek dus, er was een rolcontainer met bundels om te vossen voor Hardinxveld bij ons terechtgekomen en andersom. Dus tegen de tijd dat ik mijn halve wijk (zo'n 3 rijtjes) al gezet had kwam die binnen gerold en kon ik nog even een paar bundels ingooien en tussen mijn gezette post frommelen.
Op zich was dit nog niet zo'n enorm probleem.

De chef vroeg of ik nog een extra wijkje weg kon brengen. Om één of andere reden had iedereen minstens 2 wijken vandaag. Iemand kan er dus niet echt lekker plannen hier.
Maar goed, om terug te komen op wat wel kut was, was het feit dat toen ik terug kwam van mijn eigen wijk ik had gehoopt dat de post voor de 3e transen er al zou zijn. Dit was om 11:45.
Niet dus. De HSM's waren stuk gegaan. Om 14:45 werden de rode bakken pas binnengereden en konden we weer verder.

En wat doe je in zo'n situatie waar je eigenlijk niet veel kunt doen? Juist, je gaat kijken of er nog ergens bier staat. Het lag zelfs koud in de koelkast en was genoeg om een aantal van ons, waaronder ik, een tijdje te vermaken. Ook het plan van een paar collega's om wat te eten te halen bij een snackbar was een goed idee. Daarna als een speer mijn wijk gezet en de straat opgegaan.

Uiteindelijk heb ik een briefje ingevuld met daarop de tijd dat ik de deur ben uitgegaan. Dus ik heb wel lekker verdient vandaag.

De volgende keer moeten ze de ongesorteerde post maar gewoon hierheen sturen, want met ongeveer 8 man heb je alle wijkjes sneller gezet dan dat je 3 uur moet gaan zitten wachten.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  † In Memoriam † zondag 25 september 2005 @ 20:23:37 #127
7074 moussy
kuttekop
pi_30925115
Joehoe, mensjes van de TPG... Sinds wanneer zijn er brievenbussen die "buiten werking" zijn en gewoon nog aan de straat staan, zodat je je post er in kan flikkeren?

Ik lees dit nml net van iemand op fok
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_30926549
was best veel groffe post, zaterdag...

En de brieven van de Otto moesten eruit... (Bleek spul van Sandd te zijn)
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_30932325
Ja.. ook meld me, alleen een zaterdag- en vakantiewerker hoor

en wat was het afgelopen zaterdag een bende, heel de machine in de soep gelopen.. zat ik daar een paar uur uit mn neus te kanen voordat mn post er was
pi_30932567
Die brieven van de Otto hadden een zeer aantrekkelijke dame erop trouwens
† The 3 Kings †
  maandag 26 september 2005 @ 00:10:24 #131
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_30932584
quote:
Op zaterdag 24 september 2005 22:49 schreef OMG het volgende:
En wat doe je in zo'n situatie waar je eigenlijk niet veel kunt doen? Juist, je gaat kijken of er nog ergens bier staat. Het lag zelfs koud in de koelkast en was genoeg om een aantal van ons, waaronder ik, een tijdje te vermaken. Ook het plan van een paar collega's om wat te eten te halen bij een snackbar was een goed idee. Daarna als een speer mijn wijk gezet en de straat opgegaan.
Even pilsen en dan alsnog de straat op
Briljant
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_30934130
Dat lijkt me ook wel mooi..helemaal knetter stoned de post bezorgen... aangetekenden uitreiken
† The 3 Kings †
pi_30934973
quote:
Op maandag 26 september 2005 01:29 schreef TheSorrow het volgende:
Dat lijkt me ook wel mooi..helemaal knetter stoned de post bezorgen... aangetekenden uitreiken
ikheb ook een keer wietspeculaas (zelfde effect als spacecake) op halverwege mn ronde.
Tijdens het laatste stuk voelde ik het wel zeg
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_30937665
Hahah vet zeg
† The 3 Kings †
pi_30992383
.

[ Bericht 99% gewijzigd door texelonia op 28-09-2005 11:35:27 ]
Rest your head close to my heart
Never to part, baby of mine
©Dumbo
While we try to teach our children all about life, our children teach us what life is all about.
pi_30992576
Ik ben zaterdag vrij!
Voor het eerst sinds... te lang eigenlijk.
"Bleach is healthy. It's mostly water. And we are mostly water. Therefore, we are bleach."
  woensdag 28 september 2005 @ 20:34:10 #137
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_31009068
Dames en Heren TPG ers
Met ingang van heden gaat dit topic verhuizen naar een ander forum.
Voortaan is WGR de gastheer van dit topic.

Omdat GC een beetje aan het verreeksen was en dit topic toch meer raakvlak heeft met WGR hebben we in overleg met de WGR mods besloten deze reeks te verplaatsen.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_31011855
Ok cool

Ik heb de foto's van het ongeluk!

Heb er nog 2 morgen, die wouden niet versturen via msn
† The 3 Kings †
pi_31023013
Hallo allemaal,

Weten jullie wat iemand verdiend als hij op zaterdag een paar uurtjes post loopt ?

Ik ben 24 Jaar

Alvast bedankt

Sander
Just did it
  donderdag 29 september 2005 @ 12:02:14 #140
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_31023071
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:00 schreef Sandertje het volgende:
Hallo allemaal,

Weten jullie wat iemand verdiend als hij op zaterdag een paar uurtjes post loopt ?

Ik ben 24 Jaar

Alvast bedankt

Sander
postbezorger? dan minimumloon... vet weinig dus
zaterdagwerker? dan weet ik het niet precies.. ik werk nu 8 jaar als zaterdagwerker ben 26 en verdien ~9,70 p/u
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
  donderdag 29 september 2005 @ 12:33:39 #141
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_31023969
quote:
Op donderdag 29 september 2005 12:02 schreef nixxx het volgende:

[..]

postbezorger? dan minimumloon... vet weinig dus
zaterdagwerker? dan weet ik het niet precies.. ik werk nu 8 jaar als zaterdagwerker ben 26 en verdien ~9,70 p/u
Ik ben 23, werk nu iets meer dan 5 jaar en zit op 8,92.
Dus dan kun je ongeveer een inschatting maken, maar zorg dan wel dat je als zaterdagkracht wordt aangenomen en niet als postbezorger, want dan mag je al blij zijn met de helft geloof ik .
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_31024040
Hmmm lastig lastig. Ik heb namelijk al een full-time baan dus dan word het belasting technisch niet echt heel aantrekkelijk. Maar bedankt
Just did it
pi_31025797
Ik ben 24, zaterdagpostbode, werk hier nu zo'n 6,5 jaar en verdien 9,15 per uur.
pi_31046054
ik word zaterdagmedewerker ipv postbezorger, moet mijn uurloon dan ook omhoog gaan?
Ik weet niet hoe het werkt en ik heb het nog niet precies besproken enzo, dus lijkt me wel handig dat ik weet wat wel en niet mag.

En Tex, gaat het goed bij jou?
pi_31048262
quote:
Op vrijdag 30 september 2005 00:18 schreef Troeta het volgende:
ik word zaterdagmedewerker ipv postbezorger, moet mijn uurloon dan ook omhoog gaan?
Ik weet niet hoe het werkt en ik heb het nog niet precies besproken enzo, dus lijkt me wel handig dat ik weet wat wel en niet mag.

En Tex, gaat het goed bij jou?
Een postbezorger krijgt minimumloon... Een zaterdagwerker krijgt meer dan minimumloon (zoals je gezien hebt, krijgen de medewerkers die in de twintig lopen zo rond de negen euro per uur).

Hoe bedoel je "wat wel en niet mag"? Een zaterdagwerker is een normale postbode die alleen op zaterdag werkt en dus een contract heeft voor enkele uren per week heeft. Door de week kunnen zaterdagwerkers wel worden ingezet, maar alleen als de full-timers en part-timers hun uren kunnen maken (dus je ziet vooral in de vakanties de zaterdagwerkers ook op de door de weekse dagen).

Verder doe je alles wat de gewone postbodes ook doen (al zal je niet zo snel aan de HSM staan, ofzo...) Dus je bereidt zelf je wijk(en) voor (en eventueel één of meerdere wijken voor postbezorgers), propt hem zelf in je fietstassen en brengt hem daarna gewoon weg. Dus alles voor de bestelling is nieuw voor je... En tijdens de bestelling kunnen er ook dingen anders zijn. Bijvoorbeeld het aanbieden van aangetekende stukken, als je 'ns door de weeks werkt...

[ Bericht 0% gewijzigd door Jordy-B op 30-09-2005 02:25:25 ]
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_31048443
Tx Jordy

Ik ben benieuwd wat ze gaan zeggen.
Straks bieden ze me aan om zaterdagpostbezorger te worden ofzo, dan doe ik het maar niet dus, haha.
Het ging gewoon nogal vaag, ik vertelde dat ik wegwilde en toen werd er gevraagd ook niet voor 1 dag ofzo?
En dat leek me wel wat, maar ik moet het er gewoon nog even over hebben wat ze nou precies bedoelden.
Er staan ook geen vacatures voor zaterdagmedewerkers dus vond het ineens een beetje raar allemaal..
pi_31048528
Ik wist niet dat er zoiets als zaterdagpostbezorger bestond...
pi_31048645
Nou, dat zeg ik niet hoor, maar je weet maar nooit wat ze in hun hoofd halen toch om het maar lekker goedkoop te houden
pi_31062174
Die Welt: “UPS kijkt naar TNT”

30 september 2005 - Het Duitse dagblad Die Welt heeft vandaag gemeld dat UPS mogelijk belangstelling heeft voor een overname van TNT. Desgevraagd antwoordde UPS-bestuurslid Kurt Kühn in een interview met deze krant: “Dat is een mogelijkheid. We kijken ernaar.”

In hetzelfde artikel komt ook bestuursvoorzitter Michael Eskew van UPS aan het woord. Aanleiding voor het vraaggesprek was de geplande overname van het Britse Exel door Deutsche Post. Eskew bevestigde de ambities van UPS, ’s werelds grootste pakketbezorger, op de Europese briefpostmarkt. “We gaan nog enkele aankopen doen, waarvan enkele op het gebied van briefpost. Daarbij sluiten we vijandelijke overnames niet uit”, aldus Eskew.

Op de beurs in Amsterdam werd de opmerking serieus genomen. Vrijdagmorgen steeg de koers met ruim drie procent.

bron: Die Welt / De Financiële Telegraaf

-----------------------------------------------------------------------------

Dus ik zou nog maar niet zo enthousiast oranje kleding gaan bestellen! Straks lopen we allemaal in het bruin!
Ik moet zeggen dat ik het een vreemde gedachte vind dat TNT wellicht wordt overgenomen. Het is zo'n gigantisch bedrijf, meestal zijn WIJ degenen die de concurrentie overnemen.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_31062284
Jee, nieuwe kleding bestellen!

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')