klopt jaquote:Op woensdag 7 september 2005 20:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Terneuzen is toch een christelijke bedevaartsoord?
Ow het was als een grap bedoeld.quote:Op woensdag 7 september 2005 20:47 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
klopt ja, recent een nieuwe kerk gekregen, prominent aan het water, hebben ze nog een bosje voor gekapt voor vooral de parkeerruimte
Schrijf dan op z'n minst kankerlijer goed.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:10 schreef TC03 het volgende:
'Mr. X staat te koop eBay'
quote:Overigens, de nazi's en syndicalisten hadden wat dat gelijkheids-begrip een zeer moderne, en genuanceerde visie, tov bv de veels doorgedraaidere bolsjevieken en communisten (en later maoisten), terwijl ze wel het natreefden an sich ....
Het was eerder het 'vrijheids'-idee van het liberalisme waar ze niks in zagen ...
Had ik jou niet zojuist gekocht?quote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef MrX1982 het volgende:
Ik moet morgen werken
Ik ben echt onmisbaar
Dan kan ik morgen dus niet werkenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:06 schreef Maerycke het volgende:
Had ik jou niet zojuist gekocht?
Jaja als onmisbare schakel in het postproces rust er een zware last op mijn schouders.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:09 schreef du_ke het volgende:
pff moeten...
Ah dat is toch sneu voor die arme jongenquote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef Maerycke het volgende:
Denk dat mijn connecties met de FOK! crew niet van een dusdanig goed niveau is, dat ik dat ooit voor elkaar ga krijgenJe zult het moeten doen met de wetenschap ben ik bang..
Wetenschap alleen is al goed genoeg voor me.quote:Op donderdag 8 september 2005 01:11 schreef Maerycke het volgende:
Denk dat mijn connecties met de FOK! crew niet van een dusdanig goed niveau is, dat ik dat ooit voor elkaar ga krijgenJe zult het moeten doen met de wetenschap ben ik bang..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |