Beide eigenlijk, het vws ook met z'n i love ritsen enzoquote:Op woensdag 7 september 2005 13:32 schreef du_ke het volgende:
Geenstijl is weer eens kansloos bezig bedoel je?
Ze houden niet van allochtonen. Ze willen namelijk stimuleren dat je uit jezelf teruggaat! Eigenlijk zou een enkeltje duurder moeten zijn dan een retourtje.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:30 schreef Monidique het volgende:
Enkeltje naar Groningen met korting is 19,20. Retourtje 23,90. Waarom zo'n klein verschil?
Mensen met katten zijn vaak van die typetjes hè...je weet wel wat ik bedoel.quote:Op woensdag 7 september 2005 14:13 schreef sizzler het volgende:
Ik heb echt zo'n grafhekel aan mensen die een foto van hun kat in hun fotoboek zetten.
Vrouwen of mietjes.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:42 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Mensen met katten zijn vaak van die typetjes hè...je weet wel wat ik bedoel.
Lijkt wel of ze 2 poepertjes heeft.quote:
Kiss my ass, Bush.quote:
Casanova's of administratiecoordinators?quote:Op woensdag 7 september 2005 16:22 schreef sizzler het volgende:
[..]
Vrouwen of mietjes.![]()
Je hebt hondenmensen en kattenmensen. Ik ben een hondenmens.
Speaking of: je hebt mannen die op borsten vallen (bostenmannen) en mannen die op kontjes vallen (kontjesmannen).... maar welk onderscheid is er te maken waar vrouwen op vallen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |