Daarom zei ik ook dat doorrijden na een jumper economisch beter te verantwoorden is. Voor die anderen heb ik nog geen oplossing.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:21 schreef Dr_Flash het volgende:
Dus: het product waar je voor betaalt is vervoer, het liefst een beetje comfortabel en om de tijdstippen waarop dat beloofd is. En als de vervoerder, de NS dus, daar niet in slaagt, dan klaag je over de NS. Of het nou de schuld is van ProRail, of van een jumper, of van Al-Qaeda of van de Euro, dat maakt geen ruk uit
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:24 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daarom zei ik ook dat doorrijden na een jumper economisch beter te verantwoorden is. Voor die anderen heb ik nog geen oplossing.
Komt de trein het station in rijden met nog een halve jumper op zn voorruitquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
mja
Da's dan ook weer zo'n raar idee
En vervolgens komt de intercity er óók nog eens overheen..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
mja
Da's dan ook weer zo'n raar idee
wah.. dank voor de snelle hulp.. ik schaamde me al voor zo'n TTquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef HeatWave het volgende:
TT aangepast.
Nieuwe bedrijfskleurenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En vervolgens komt de intercity er óók nog eens overheen..![]()
Het leek wel alsof jullie allemaal op de vlucht waren voor mijquote:
lekker gezicht moet dat zijnquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:27 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Komt de trein het station in rijden met nog een halve jumper op zn voorruit
Wat stond er eerst dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:28 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
wah.. dank voor de snelle hulp.. ik schaamde me al voor zo'n TT![]()
ja ja ho maar weerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker gezicht moet dat zijn![]()
nou ja, ik heb het een aantal keer gezien.. zo'n lijk als gehakt... echt schokkend is het voor mij nu niet meer.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:29 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dus zo komen die TGV's aan die kleur
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef leonieke het volgende:
Het leek wel alsof jullie allemaal op de vlucht waren voor mij
Nooit Leonieke, nooit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat wou ik echt niet geloven![]()
Met extra sausquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
en dan gewoon een frietje erbij staan eten![]()
Ik ook, toen ik 14 was voor t eerstquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lekker gezicht moet dat zijn![]()
nou ja, ik heb het een aantal keer gezien.. zo'n lijk als gehakt... echt schokkend is het voor mij nu niet meer.
zoiets ja, maar dan doe ik toch maar liever gewoon GCSCquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geraamte Skelet Centraal Station
Ja, maar jullie liepen allemaal zoooo vlug.. ik kon helemaal niet meer volgen enzoquote:
Maar goed ook dat je dat niet deed.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar dat wou ik echt niet geloven![]()
Nu zie ik hemquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
lees maar eens goed, en je ziet het verschil.![]()
Best snel dan, twee doden, de overwegen hier zijn nooit aangepast. Sinds 1995 is het ook niet meer gebeurd trouwens, een zelfdoding of ongeluk. Gelukkig maar, want het geeft alleen maar vertraging en een hoop werk voor politie, brandweer en dergelijke.. en wie mag dag weer betalenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ik ook, toen ik 14 was voor t eerstHier op het kruispunt vlakbij: overreden door een vrachtwagen.. Twee jaar later weer precies hetzelfde. Is nu wel helemaal aangepast dat kruispunt
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Een onvrijwillige jumpster in mijn eigen hometown dus.
Vrouw omgekomen bij treinongeval Roosendaal
Dat vind ik altijd wel sterk: hoe kun je dat nu niet zienquote:De politie heeft het vermoeden dat de vrouw de trein niet zag aankomen toen ze het onbewaakte gedeelte van de spoorweg overstak.
Die smiley lijkt me enigszins ongepastquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef Sandertje21 het volgende:
Een onvrijwillige jumpster in mijn eigen hometown dus.
Vrouw omgekomen bij treinongeval Roosendaal
En wij nog roepen vanaf het perron aan de overkant.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ja, maar jullie liepen allemaal zoooo vlug.. ik kon helemaal niet meer volgen enzo
Stond nog stilletjes te huilen op het perron, maar niemand die naar me omkeek![]()
Is hier nu inderdaad ook al tijdje vrij rustig weer: gelukkig maar trouwens...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Best snel dan, twee doden, de overwegen hier zijn nooit aangepast. Sinds 1995 is het ook niet meer gebeurd trouwens, een zelfdoding of ongeluk. Gelukkig maar, want het geeft alleen maar vertraging en een hoop werk voor politie, brandweer en dergelijke.. en wie mag dag weer betalen![]()
Blinddoek op.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik altijd wel sterk: hoe kun je dat nu niet zien
*opgelucht ademhaaltquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:34 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar goed ook dat je dat niet deed.![]()
Zo gevaarlijk kom je niet over.
nou ja, het is groot, geel, komt wellicht snel op je af en heeft twee grote lichten aan staan..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef Gizmore het volgende:
[..]
[..]
Dat vind ik altijd wel sterk: hoe kun je dat nu niet zien
Maar ik heb altijd geleerd dat ik niet over de sporen mag lopen en de tunnel was zoooo verquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
En wij nog roepen vanaf het perron aan de overkant.![]()
Ik ben niet meer wakkerquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er staat wel degelen, gcsc nuietjes anders dus.
tunnel? er is ook een oversteekplaats hoor, die is dichterbij.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd geleerd dat ik niet over de sporen mag lopen en de tunnel was zoooo ver![]()
Ze moeten nog even aan je wennen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
*opgelucht ademhaalt
Maar.. maar hoe komt het dan dat al mijn nieuwe leerlingen schrik hebbe nvan mij?
* Dr_Flash neemt zijn lieve nieke troostend in zijn stoere armenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef leonieke het volgende:
[..]
Maar ik heb altijd geleerd dat ik niet over de sporen mag lopen en de tunnel was zoooo ver![]()
hete golf? klinkt erg onhygienisch.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Renesite het volgende:
hete golf in het slowchattopic.
de wonderen zijn de wereldnog niet uit
ja, moet je aan hemzelf vragen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hete golf? klinkt erg onhygienisch.![]()
Die had ik niet gezienquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
tunnel? er is ook een oversteekplaats hoor, die is dichterbij.
juist dat is precies mijn punt. Komt nog bij dat zo'n ding al vanaf dik 300 meter afstand te horen is doordat ie over spoorrails rijdt..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nou ja, het is groot, geel, komt wellicht snel op je af en heeft twee grote lichten aan staan..![]()
Maar gelukkig verwees een service-mederwerker je doorquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien![]()
Maar met al die tranen die over mijn wangen vloeiden zag ik niet meer zo goed wie waar stond en waar die oversteekplaats was enzo.
Daarom dat ik dan stilletjes in een hoekje ben gekropen om rustig uit te huilen
Nu maar hopen dat dat een 9-tal maanden duurtquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ze moeten nog even aan je wennen.
Als je zo'n schaap bent dat je een aanstormende trein over het hoofd ziet, dan heb ik het vermoeden dat je geen intellectueel gemis bent voor Roosendaal.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die smiley lijkt me enigszins ongepast
Ik doe mijn bestquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan typ je nog aardig voor iemand in dromenland
Omdat kont NS niet bestaat hequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo kut ns????
Oh! *SNIK* Kijk!...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
* Dr_Flash neemt zijn lieve nieke troostend in zijn stoere armen
och arme.. maar fles heeft je al opgevangen zie ik..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die had ik niet gezien![]()
Maar met al die tranen die over mijn wangen vloeiden zag ik niet meer zo goed wie waar stond en waar die oversteekplaats was enzo.
Daarom dat ik dan stilletjes in een hoekje ben gekropen om rustig uit te huilen
Misschien doet hij wel mee net zoals buzzer , Mutz en dudequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef Renesite het volgende:
hete golf in het slowchattopic.
de wonderen zijn de wereldnog niet uit
inlezen hequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef marcb1974 het volgende:
Hoezo kut ns????
Iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Maar gelukkig verwees een service-mederwerker je door
Nu snap ik m pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Misschien doet hij wel mee net zoals buzzer , Mutz en dude
En flash eerst deed.![]()
Tot het je eigen moeder is, hè blaaskaak?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:39 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Als je zo'n schaap bent dat je een aanstormende trein over het hoofd ziet, dan heb ik het vermoeden dat je geen intellectueel gemis bent voor Roosendaal.
Ik heb van de dag gedroomt dat je dit zou postenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inlezen he![]()
eind van vorige topic
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:40 schreef leonieke het volgende:
[..]
Oh! *SNIK* Kijk!...
*traantjes nu helemaal opdroogt
nu mocht ik eindelijk eensquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik heb van de dag gedroomt dat je dit zou posten
Dat kan/wil* ik me niet voorstellenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef leonieke het volgende:
[..]
IddAnders had ik jullie misschien nooit meer gevonden.. stel je dat maar eens voor
![]()
Ach, iedereen gaat toch een keer dood, het is alleen vrij sneu als je zo gaatquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot het je eigen moeder is, hè blaaskaak?
Tof ain't it?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nu mocht ik eindelijk eens![]()
Is ook beter bekend als Heet Wijfquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:37 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hete golf? klinkt erg onhygienisch.![]()
Die mensen die met opzet zo gaan, zullen het niet sneu vinden. Maar dat is nu niet het geval. Tja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Ach, iedereen gaat toch een keer dood, het is alleen vrij sneu als je zo gaat![]()
okee.. dan kan ik die warme golf ook wel thuisbrengen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is ook beter bekend als Heet Wijf
Die doet dat soort dingen niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tot het je eigen moeder is, hè blaaskaak?
Als je dat met opzet doet ben je zwaar arrogant, want je denkt niet aan wat andere mensen moeten doen om je weer van die trein af te schrapenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:45 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Die mensen die met opzet zo gaan, zullen het niet sneu vinden. Maar dat is nu niet het geval. Tja...
vast niet hoor, maar cola en bacardi x een paar stuks = anders gaan denken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zo onduidelijk was die toch niet ?![]()
Het schijnt dat gewoon de zee inlopen nog de meest pijnloze manier isquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je dat met opzet doet ben je zwaar arrogant, want je denkt niet aan wat andere mensen moeten doen om je weer van die trein af te schrapen![]()
jah... zo heb ik de politie ooit eens met grote pincetten hersenen uit de bosjes zien hengelen. En bedankt, agenten met een trauma, machinist en conducteur.. en de passagiers pissed omdat ze laat zijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:46 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Als je dat met opzet doet ben je zwaar arrogant, want je denkt niet aan wat andere mensen moeten doen om je weer van die trein af te schrapen![]()
Volgens de Belgische definitie begin je nu pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef D.Rose het volgende:
*uitgezaagd
Dat had ik ook eens ergens opgevangen inderdaad.. Je raakt dan onderkoelt, verliest je bewustzijn en dan ga je dood.. dusquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat gewoon de zee inlopen nog de meest pijnloze manier isdoor de onderkoeling vallen je lichaamsfuncties gewoon 1 voor 1 uit
Voor de trein duiken zeg
Maar de trein gaat sneller, dus kiezen mensen daarvoor.. waar ik wel kan inkomen. Een trein die 100 rijdt is 99% kans dat je het niet overleefd, tenzij je gaat liggen en de trein voor je neus stopt (jepp.. ook dát heb ik eens gezien)quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het schijnt dat gewoon de zee inlopen nog de meest pijnloze manier isdoor de onderkoeling vallen je lichaamsfuncties gewoon 1 voor 1 uit
Voor de trein duiken zeg
is dat zo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:49 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Volgens de Belgische definitie begin je nu pas
Maar daar moet je psychisch echt heel sterk voor in je schoenen staan. Hoewel ik wel respect heb voor de mensen die het zo doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor de trein duiken zeg
Wb D.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef D.Rose het volgende:
*uitgezaagd
en die passagiers die voorin zaten ook met trauma door de rondspattende lichaamsdelen rond de ramenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:48 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jah... zo heb ik de politie ooit eens met grote pincetten hersenen uit de bosjes zien hengelen. En bedankt, agenten met een trauma, machinist en conducteur.. en de passagiers pissed omdat ze laat zijn.
Praten is zagen. Voor zover ik het goed hebquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
is dat zo?
als ik iets gedaan heb ga ik dat doen?
Mag ik niet nog een beetje opblijvenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, bedtijdvoor sommigen onder ons
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef indahnesia.com het volgende:
de trein voor je neus stopt (jepp.. ook dát heb ik eens gezien)
valt wel mee, alleen de voorruit. Als het bij een overweg gebeurd is, moeten de voorste auto's soms ook eventjes afgespoten worden door de brandweer. Over onschuldige omstanders gesproken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:50 schreef Gizmore het volgende:
[..]
en die passagiers die voorin zaten ook met trauma door de rondspattende lichaamsdelen rond de ramen
Anders deed ik het nietquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:51 schreef D.Rose het volgende:
[..]
schandalig
neem aan dat je doorbetaald krijgt?
jazeker, wetende dat die mensen vaak in zo'n psychische nood zitten dat ze écht dood willen. Die nieuwe dubbeldekkers kunnen erg goed remmen, wel zitten dan alle passagiers vooraan de wagon op elkaar geplakt, maar goed..quote:
dat zijn amateursquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:52 schreef Sandertje21 het volgende:
Ik heb ook verhalen gehoord van mensen die een trein koppen hebben overleefd.
Een proef-kopquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Eerst altijd een proef-sprong maken natuurlijk![]()
Ja, sta je daar dan, met je grote plannen.quote:
Je hebt ook van die plekken waar maar 1 keer per dag een trein komt... klikquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
eerst thuis oefenen met een modelspoorbaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:55 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Whehequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Prof jumpers zijn anders best schaars.
en dan het lef hebben naar de EHBO te gaan voor je hoofdpijn.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:56 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ja, sta je daar dan, met je grote plannen.
En dan toch nog springen, en een bult eraan overhouden of zo.
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eerst thuis oefenen met een modelspoorbaan
nee hoor, de groep mensen die het wel kan is groterquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
jah, en de besten springen ook maar 1 keer..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:57 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En je vrouw en kinderen maar denken dat je zo leuk met je hobby bezig bent.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan duizend keer zo'n plastic poppetje er tegenaan gooien, en uiteindelijk ZEKER weten "Ja hoor, dit kan gewoon"
of de electrische locomotief van je N-baan loopt uit de rails..quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dan duizend keer zo'n plastic poppetje er tegenaan gooien, en uiteindelijk ZEKER weten "Ja hoor, dit kan gewoon"
"mag ik eventjes wat ketchup vrouwlief?"quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:00 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
En je vrouw en kinderen maar denken dat je zo leuk met je hobby bezig bent.
Of je oefent door eerst iemand anders voor de trein te duwen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:01 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
"mag ik eventjes wat ketchup vrouwlief?"
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
----------------------
Hai bengeltje
We hebben een verzoek ontvangen je een nieuw wachtwoord toe te sturen.
Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
Heb je zelf geen passwordaanvraag gedaan?
Dan kun je dit mailtje verder negeren en verwijderen uit je mailbox.
Er wordt dan verder niets met je wachtwoord gedaan.
----------------
Krijg ik toegestuurd terwijl ik niets heb gedaan.
Nog nooit gehad, kan dat echt zomaar gebeuren?
kan vast.. ik heb op mijn forum hetzelfde. iedereen kan een email adres invullen, alleen diegene moet dan nog wel even de link klikken idd.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
----------------------
Hai bengeltje
Om dit verzoek te bevestigen is het nodig dat je even op onderstaande link klikt.
----------------
Ik wilde de passmailer even testen. Sorryquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
----------------------
Hai bengeltje
----------------
Een of andere D.Rolbroek heeft vast aan je passmailer zitten kietelenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef Bengeltje het volgende:
----------------------
Hai bengeltje
----------------
Die gaan dan ook niet echt snel over het algemeen (in de randstad dan). Kon ik vandaag ook nog staan naar Rotterdam doordat het weer eens bizar druk wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
Met stoptreinen heb ik eigenlijk nooit gezeik
maar ja, om dan maar iedere keer de stoptrein te pakken.. duurt sowieso wat langer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:02 schreef SEMTEX het volgende:
Het gaat de laatste tijd weer minder met de NS. Ik vind het moeilijk op ze te vertrowen, want je zult altijd zien dat ze op belangrijke dagen vertraging hebben.
Ik heb dus elke dag de intercity van Eindhoven naar Maastricht en terug en die heeft heel vaak vertraging doordat materieel gaar is of er ander materieel stilstaat op de baan. Hij komt ook heel erg vaak te laat binnen. Met stoptreinen heb ik eigenlijk nooit gezeik
en nu gaat iedereen lopen kuttenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik wilde de passmailer even testen. Sorry
Sorry dan D.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Jij was dat?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Fles is erbijquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga dat IP adres maar eens na![]()
Moet je eens proberen tussen Leiden en Rotterdam, kost je dik 20 minuten extraquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
maar ja, om dan maar iedere keer de stoptrein te pakken.. duurt sowieso wat langer.![]()
Ik kan je ook meteen mijn adres gevenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik ga dat IP adres maar eens na![]()
127.0.0.1quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:07 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik kan je ook meteen mijn adres geven
[/inkopper]
PIquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:06 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jij was dat?
Uhm dan laat ik dat IP checken maar voor even.![]()
stout hoor
Je bedoelde D. ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een of andere D.Rolbroek heeft vast aan je passmailer zitten kietelen
Geniaal IRC-moment was datquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mag me wel proberen te hacken hoor![]()
je weet alles, behalve mijn pinquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:08 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je bedoelde D. ?
Daar weet ik het IP van
Zeg, ik heb nog wel een beetje verstand van zaken hoorquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:09 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
je mag me wel proberen te hacken hoor![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef indahnesia.com het volgende:
goed, nu ben ik echt weg.. tot later allemaal.
Idd, en nog een paar kleine dingen, maar die komen nog wel uit.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef D.Rose het volgende:
[..]
je weet alles, behalve mijn pin
toch?
ik ben benieuwdquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd, en nog een paar kleine dingen, maar die komen nog wel uit.
quote:
Die heb ik ook gevolgd.. tranen in ogen van het lachenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar was een tijdje geleden toch een bericht van op Tweakers of zo? Een gast die een beetje liep te hyperen van "Ja ik ga je hacken en ik maak je kapot en geef me je IP dan hack ik je en ik ben de master en alles". Toen was iemand zo handig om hem zijn eigen IP te geven, en hij blunderde er nog in ookLachen was dat
"Je gaat eraan man! Ik zie het hier! Erasing 20GB... 30GB.... *
Toch nog aandachtquote:
Zie post onder die van uquote:
Ah mooi, dan zal ik je vanavond eerst nogeens flink afpeigerenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Toch nog aandacht![]()
![]()
Ik moet morgen terug vroeg opstaan![]()
Dit vind ik nu vervelend. Ik ben nog helemaal niet moe maar ik moet gaan slapen anders ben ik morgen een wrak met een zwaar ochtendhumeur en dat mag ik mijn leerlingen niet aandoen
Oke duidelijk,quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie post onder die van u
Het is niet vroeg, maar hartstikke vroeg voor mij om nu in mijn bed te kruipen![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond
Hoe staat het leven in deze onvolprezen kwaliteitsreeks?
Goedquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond
eejjjjjjjjjjjquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond
Hai Dudequote:Op dinsdag 6 september 2005 22:26 schreef Duderinnetje het volgende:
Navond
Ik vind het geen vraagquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op mijn vraag
quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:30 schreef Sjowhan het volgende:
Kwaliteit is nog ver te zoeken vinnik
I rest my casequote:
Behalve dat ik nu nog dingen voor het werk ben aan het uploadenquote:
Jee, dat is een gevalletje overwerk danquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Behalve dat ik nu nog dingen voor het werk ben aan het uploaden
en twee man de gsm van mijn collegaatje hebben gestolen,
ja het was een redelijk goede dag![]()
En die van jou .
Jawel. Geen pret, voordat de geldschieter een krabbel geeft gezetquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:40 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Dat je het even weet. Je sig klopt niet meer btw
Whehehe, dan klopt hij wel nog iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jawel. Geen pret, voordat de geldschieter een krabbel geeft gezet![]()
Nee, normaal niet, maar dit is ook maar even een hele grote klus die we opgezadeld kregenquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:41 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jee, dat is een gevalletje overwerk danOf is dat gewoon, dat jij dat soort dingen thuis doet?
Ja goede dag hiero hoor. Overdag druk. Deadlines. Maar dat loopt allemaal oké![]()
tekkelquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
GoedIk neuk leonieke nog even aan repen, anders kan ze niet slapen vannacht
En hondje wil zijn honderdduizendste niet vandaag posten, laffe tekkel
dat was niet zo grootquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:52 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik reageer op het aanbod wat er gepost wordt
dat moet morgen af?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Maar ik moet er nog ongeveer 20![]()
Maar hij is waarschijnlijk binnenkort wel weg jaquote:
Pak de oude weer terugquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:59 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar hij is waarschijnlijk binnekort wel weg ja![]()
Moet ik een nieuwe sig![]()
Nee dan ga je weer gewoon normaal verderquote:
Sorry, ik doe een poging om Nederlands uit deze post te halen. Maar ik vind niksquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef passie66 het volgende:
Hallallen btw
Maar natuurlijk...slechte mensen gaat het altijd goedquote:
Dat waren maar een paar postsquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie moeten serieus echt even normaal doen hier. Ik zag dat het in een eerder topic ook weer bal was. Ga please naar het postaantallentopic, oké? * Smekende oogjes opzet *
Met al die namen! Die was wel geinig!!quote:
Oww gatverquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ga morgen precies hetzelfde posten als d_h in wljn
Waar ben je nou? In Grun al?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In een eerder topic niet. Maargoed, normaal verder dan maar
Mhwoa iedereen kan de playlist van een radio-station opdreunen. Maar d_h mag ditquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oww gatver
Ik wist dat er een manier moest zijn om binnen 30 posts uitgekotst te worden als baggeraar
Hall(o)allen laten we maar zeggen...t was een grapje van een marrokkaanse collegaderinnetje! hallal en hallo allen...je begrijpt me al?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Sorry, ik doe een poging om Nederlands uit deze post te halen. Maar ik vind niks
Is tov wat mij betreftquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In een eerder topic niet. Maargoed, normaal verder dan maar
Ja ware het dat ik niet een ster ben in het marrokaans maaaaaarrrrrrquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hall(o)allen laten we maar zeggen...t was een grapje van een marrokkaanse collegaderinnetje! hallal en hallo allen...je begrijpt me al?
Nee gekkie, ben gisterenavond laat terug gekomen uit Grunn. We latten nog een maand of zeven hoor. Sleutel nieuwe huis: 2 feb. Ik verhuizen: 1 mrtquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar ben je nou? In Grun al?En wanneer is de overdracht (gepland)?
ja achquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa iedereen kan de playlist van een radio-station opdreunen. Maar d_h mag dit![]()
Was ik trouwens ook niet serieus van plan hoor
ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...slechte mensen gaat het altijd goed![]()
Met jou D.?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja achDAAR is het gewoon "ontopic meeposten"
ToF ook voor je duderinnetje dat je je huisje aan de straatstenen bent kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee gekkie, ben gisterenavond laat terug gekomen uit Grunn. We latten nog een maand of zeven hoor. Sleutel nieuwe huis: 2 feb. Ik verhuizen: 1 mrt
beginnen we gewoon opnieuwquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met al die namen! Die was wel geinig!!
Die heb ik niet meer![]()
Volgens mij had ik het ooit nog opgeslagen en toen kreeg mijn compu een cardiac arrest![]()
Ja okee, dat je niet meteen met je bankstel onder de arm bij de deur stond dat was me duidelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee gekkie, ben gisterenavond laat terug gekomen uit Grunn. We latten nog een maand of zeven hoor. Sleutel nieuwe huis: 2 feb. Ik verhuizen: 1 mrt
Nee ...ik begrijp, je had er ook zo lang op moeten wachten voor je eigenlijk mochtquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag niet klagen.
nouja, mag het wel, maar doe het niet
Ja, anders was ik daar nooit geweest natuurlijk!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef passie66 het volgende:
[..]
ToF ook voor je duderinnetje dat je je huisje aan de straatstenen bent kwijtgeraakt...en heel handig dat je ook modje bent in het fhz topic...want daar is toch wel wat leuks te ontdekken had ik gezien voor jullie nieuwe stulpje!
![]()
Dude, Dudette, Duderella, Her Dudeness, La Duderina, Duderellerinnetje, Dudekopkequote:
ik mag nog niet, donderdag of vrijdag pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee ...ik begrijp, je had er ook zo lang op moeten wachten voor je eigenlijk mocht![]()
De boel in Grunn moet enigszins af zijn (schilderwerk) voor ik er met de veestapel naartoe trek. Dus vandaar die maand overlap.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, dat je niet meteen met je bankstel onder de arm bij de deur stond dat was me duidelijkMaar wel lekker dat je maar een maand met dubbele kosten zit dan zeg
echt goed geregeld
Ah okee, ik snap hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De boel in Grunn moet enigszins af zijn (schilderwerk) voor ik er met de veestapel naartoe trek. Dus vandaar die maand overlap.
Hmz.tjeez.kerel wat een gedoe eigenlijk...dat moet je wel een engelengeduld hebben...maar och het aloudhollandse pleewijsheidje is dan ook weer van toepassing:" wat in het vat zit verzuurt niet"quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag nog niet, donderdag of vrijdag pas
Eindelijk, wat gaaf joh!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag nog niet, donderdag of vrijdag pas
Ja, wellicht wel, kom ook!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, ik snap het![]()
Oud en nieuw nog lekker op Strand in Scheveningen?
Och op zich valt een maandje toch best mee? Der zijn wel velen die hun huisje om huishoudelijke perikelen te moeten verkopen...en dat niet lukt enzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De boel in Grunn moet enigszins af zijn (schilderwerk) voor ik er met de veestapel naartoe trek. Dus vandaar die maand overlap.
en namens mijn kloontjequote:
Ook leukquote:
Heey Gizmorequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef Tha_T het volgende:
Zo en met deze post sta ik er 1 boven indahnesia.com. Laatste keer dat ik dat doe overigens
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
Dudeblingetje..
wrom niet je mag er toch wezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar we gaan hem niet vanavond volgooien hoor!
Dudepoppedijntje, Dudepassievruchtje, Dudepompelotje, Dudeglibberigmosseltjequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
Dudeblingetje..
haha kerel..ja die zij ook heel leuk, waar haal je het toch vandaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dudepoppedijntje, Dudepassievruchtje, Dudepompelotje, Dudeglibberigmosseltje
Zo lust ik er nog wel een paar
Ehmm uit de blauwe hemel eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef passie66 het volgende:
[..]
haha kerel..ja die zij ook heel leuk, waar haal je het toch vandaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm uit de blauwe hemel eigenlijk
Wedden dat die laatste erin komt?
Ah jammer Bengeltje en D.Rose....maar tot sinas maar weer en truste voor straksjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar afsluiten hier,
welterusten,![]()
D.![]()
Jullie kennen elkaar alzolang toch? Dat is koel!quote:
Mwoa, ik heb weleens het idee dat Dude en ik elkaar aardig aanvoelen jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar alzolang toch? Dat is koel!
Ja jup jah trouwens...ik was daar ook eens...wilde bij jou op het werk eens een studie gaan volgen (cmv) naast mijn werk maar bleek helaas niet mogelijk...vooralsnog was ik daar wel geweest..maar zag er idd indrukwekkend uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo maar eens mijn bedje in
Nee warm juistquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar alzolang toch? Dat is koel!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb weleens het idee dat Dude en ik elkaar aardig aanvoelen ja
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo maar eens mijn bedje in
Pssst... Getrouwd met elkaar. Al drie jaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
vraag ik teveel als ik vraag of jullie elkaar irl weleens hebben ontmoet?
![]()
Ja maar natuurlijk, zo bedoelde ik dat eigenlijk ook...mooi dat jullie dat samen hebben en delenquote:
Da's wel genoeg hoor, laat ons seksleven er nog even buiten wil jequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pssst... Getrouwd met elkaar. Al drie jaar![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pssst... Getrouwd met elkaar. Al drie jaar![]()
Zal ik anders mijn post deleten?? We hielden het zo mooi verborgenquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's wel genoeg hoor, laat ons seksleven er nog even buiten wil je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |