Sorry, ik doe een poging om Nederlands uit deze post te halen. Maar ik vind niksquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:02 schreef passie66 het volgende:
Hallallen btw
Maar natuurlijk...slechte mensen gaat het altijd goedquote:
Dat waren maar een paar postsquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
Jullie moeten serieus echt even normaal doen hier. Ik zag dat het in een eerder topic ook weer bal was. Ga please naar het postaantallentopic, oké? * Smekende oogjes opzet *
Met al die namen! Die was wel geinig!!quote:
Oww gatverquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:01 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Ik ga morgen precies hetzelfde posten als d_h in wljn
Waar ben je nou? In Grun al?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In een eerder topic niet. Maargoed, normaal verder dan maar
Mhwoa iedereen kan de playlist van een radio-station opdreunen. Maar d_h mag ditquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oww gatver
Ik wist dat er een manier moest zijn om binnen 30 posts uitgekotst te worden als baggeraar
Hall(o)allen laten we maar zeggen...t was een grapje van een marrokkaanse collegaderinnetje! hallal en hallo allen...je begrijpt me al?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:03 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Sorry, ik doe een poging om Nederlands uit deze post te halen. Maar ik vind niks
Is tov wat mij betreftquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
In een eerder topic niet. Maargoed, normaal verder dan maar
Ja ware het dat ik niet een ster ben in het marrokaans maaaaaarrrrrrquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef passie66 het volgende:
[..]
Hall(o)allen laten we maar zeggen...t was een grapje van een marrokkaanse collegaderinnetje! hallal en hallo allen...je begrijpt me al?
Nee gekkie, ben gisterenavond laat terug gekomen uit Grunn. We latten nog een maand of zeven hoor. Sleutel nieuwe huis: 2 feb. Ik verhuizen: 1 mrtquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waar ben je nou? In Grun al?En wanneer is de overdracht (gepland)?
ja achquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:06 schreef Tha_T het volgende:
[..]
Mhwoa iedereen kan de playlist van een radio-station opdreunen. Maar d_h mag dit![]()
Was ik trouwens ook niet serieus van plan hoor
ik mag niet klagen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef passie66 het volgende:
[..]
Maar natuurlijk...slechte mensen gaat het altijd goed![]()
Met jou D.?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja achDAAR is het gewoon "ontopic meeposten"
ToF ook voor je duderinnetje dat je je huisje aan de straatstenen bent kwijtgeraaktquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee gekkie, ben gisterenavond laat terug gekomen uit Grunn. We latten nog een maand of zeven hoor. Sleutel nieuwe huis: 2 feb. Ik verhuizen: 1 mrt
beginnen we gewoon opnieuwquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Met al die namen! Die was wel geinig!!
Die heb ik niet meer![]()
Volgens mij had ik het ooit nog opgeslagen en toen kreeg mijn compu een cardiac arrest![]()
Ja okee, dat je niet meteen met je bankstel onder de arm bij de deur stond dat was me duidelijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:08 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nee gekkie, ben gisterenavond laat terug gekomen uit Grunn. We latten nog een maand of zeven hoor. Sleutel nieuwe huis: 2 feb. Ik verhuizen: 1 mrt
Nee ...ik begrijp, je had er ook zo lang op moeten wachten voor je eigenlijk mochtquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:09 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag niet klagen.
nouja, mag het wel, maar doe het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |