Ja, anders was ik daar nooit geweest natuurlijk!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef passie66 het volgende:
[..]
ToF ook voor je duderinnetje dat je je huisje aan de straatstenen bent kwijtgeraakt...en heel handig dat je ook modje bent in het fhz topic...want daar is toch wel wat leuks te ontdekken had ik gezien voor jullie nieuwe stulpje!
![]()
Dude, Dudette, Duderella, Her Dudeness, La Duderina, Duderellerinnetje, Dudekopkequote:
ik mag nog niet, donderdag of vrijdag pasquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:12 schreef passie66 het volgende:
[..]
Nee ...ik begrijp, je had er ook zo lang op moeten wachten voor je eigenlijk mocht![]()
De boel in Grunn moet enigszins af zijn (schilderwerk) voor ik er met de veestapel naartoe trek. Dus vandaar die maand overlap.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja okee, dat je niet meteen met je bankstel onder de arm bij de deur stond dat was me duidelijkMaar wel lekker dat je maar een maand met dubbele kosten zit dan zeg
echt goed geregeld
Ah okee, ik snap hetquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De boel in Grunn moet enigszins af zijn (schilderwerk) voor ik er met de veestapel naartoe trek. Dus vandaar die maand overlap.
Hmz.tjeez.kerel wat een gedoe eigenlijk...dat moet je wel een engelengeduld hebben...maar och het aloudhollandse pleewijsheidje is dan ook weer van toepassing:" wat in het vat zit verzuurt niet"quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag nog niet, donderdag of vrijdag pas
Eindelijk, wat gaaf joh!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:15 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik mag nog niet, donderdag of vrijdag pas
Ja, wellicht wel, kom ook!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ah okee, ik snap het![]()
Oud en nieuw nog lekker op Strand in Scheveningen?
Och op zich valt een maandje toch best mee? Der zijn wel velen die hun huisje om huishoudelijke perikelen te moeten verkopen...en dat niet lukt enzo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
De boel in Grunn moet enigszins af zijn (schilderwerk) voor ik er met de veestapel naartoe trek. Dus vandaar die maand overlap.
en namens mijn kloontjequote:
Ook leukquote:
Heey Gizmorequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:21 schreef Tha_T het volgende:
Zo en met deze post sta ik er 1 boven indahnesia.com. Laatste keer dat ik dat doe overigens
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
Dudeblingetje..
wrom niet je mag er toch wezen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:22 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar we gaan hem niet vanavond volgooien hoor!
Dudepoppedijntje, Dudepassievruchtje, Dudepompelotje, Dudeglibberigmosseltjequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef passie66 het volgende:
Dudeblingetje..
haha kerel..ja die zij ook heel leuk, waar haal je het toch vandaanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dudepoppedijntje, Dudepassievruchtje, Dudepompelotje, Dudeglibberigmosseltje
Zo lust ik er nog wel een paar
Ehmm uit de blauwe hemel eigenlijkquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:26 schreef passie66 het volgende:
[..]
haha kerel..ja die zij ook heel leuk, waar haal je het toch vandaan![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm uit de blauwe hemel eigenlijk
Wedden dat die laatste erin komt?
Ah jammer Bengeltje en D.Rose....maar tot sinas maar weer en truste voor straksjesquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
Ik ga maar afsluiten hier,
welterusten,![]()
D.![]()
Jullie kennen elkaar alzolang toch? Dat is koel!quote:
Mwoa, ik heb weleens het idee dat Dude en ik elkaar aardig aanvoelen jaquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar alzolang toch? Dat is koel!
Ja jup jah trouwens...ik was daar ook eens...wilde bij jou op het werk eens een studie gaan volgen (cmv) naast mijn werk maar bleek helaas niet mogelijk...vooralsnog was ik daar wel geweest..maar zag er idd indrukwekkend uitquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo maar eens mijn bedje in
Nee warm juistquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:31 schreef passie66 het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar alzolang toch? Dat is koel!
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ik heb weleens het idee dat Dude en ik elkaar aardig aanvoelen ja
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Ik ga zo maar eens mijn bedje in
Pssst... Getrouwd met elkaar. Al drie jaarquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:34 schreef passie66 het volgende:
[..]
vraag ik teveel als ik vraag of jullie elkaar irl weleens hebben ontmoet?
![]()
Ja maar natuurlijk, zo bedoelde ik dat eigenlijk ook...mooi dat jullie dat samen hebben en delenquote:
Da's wel genoeg hoor, laat ons seksleven er nog even buiten wil jequote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pssst... Getrouwd met elkaar. Al drie jaar![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:36 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Pssst... Getrouwd met elkaar. Al drie jaar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |