Wie rijdt er dan ook in een lease-bakquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Euhm... voorlopig zoek ik liever bestemmingen waarmee ik m'n fiscale bijtelling er een beetje uit kan halen..
Ik heb gesport vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Da's een waarschuwing!
Stay rich, stay thin.
Goedzo.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Cybart het volgende:
nog een waarschuwing
roep gayness over je uit ... vind Paris Hilton en Lindsey Lohan leuk
Slecht voor je. Val je ook niet van af.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik heb mezelf uitgehongerd vandaag.
i.c.m 30 km fietsenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slecht voor je. Val je ook niet van af.
Da's kut. Ik neem liever een trein later dan dat ik in de spits zit. Vooral met dit weer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Weemz het volgende:
Ik heb midden in de spits in overvolle bussen en trein gezeten
het voordeel van mij zijn is dat je niet perse een punt hoeft te hebben om een statement te maken!quote:
Inderdation!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef wonderer het volgende:
Da's kut. Ik neem liever een trein later dan dat ik in de spits zit. Vooral met dit weer.
Dat is al helemaaaaal niet goed voor je! je bent nog in de groei man, eten met die handel! Drie goede maaltijden en drie keer iets tussendoor, hup!quote:
Wooooord je dik van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is al helemaaaaal niet goed voor je! je bent nog in de groei man, eten met die handel! Drie goede maaltijden en drie keer iets tussendoor, hup!
Bullshit. Als je elke 2,5 uur iets eet, dus 8 uur ontbijt, half elf een mueslireep of yoghurt, of fruit ofzo, om 1 uur lunch, half vier reep of fruit of soep, half zeven diner en later nog wat tussendoor, dan val je meer af dan dat je hongerlijdt tussendoor. Je spijsverteringssysteem blijft dan namelijk op gang, en dat kost energie, meer energie dan dat je door die tussendoortjes binnenkrijgt. Een appel kost bijvoorbeeld meer om te verbranden dan dat het oplevert. Je maag blijft zo'n 2,5 uur aan het werk, en dat kost energie.quote:
Krachttraining?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Als je elke 2,5 uur iets eet, dus 8 uur ontbijt, half elf een mueslireep of yoghurt, of fruit ofzo, om 1 uur lunch, half vier reep of fruit of soep, half zeven diner en later nog wat tussendoor, dan val je meer af dan dat je hongerlijdt tussendoor. Je spijsverteringssysteem blijft dan namelijk op gang, en dat kost energie, meer energie dan dat je door die tussendoortjes binnenkrijgt. Een appel kost bijvoorbeeld meer om te verbranden dan dat het oplevert. Je maag blijft zo'n 2,5 uur aan het werk, en dat kost energie.
Daarnaast verbrandt spiermassa meer energie dan vet (20 kcal per kilo per uur geloof ik tegen 1 kcal per uur per kilo) in rust, dus als je meer spieren kweekt, val je af zonder er iets voor te hoeven doen.
Dus gezond eten en krachttraining en je zit gebeiteld.
La cité d'amour!quote:
Goed verhaal, maar ze is pas 14 en schrijft zelf niet meer dan één of twee regeltjes per keerquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Als je elke 2,5 uur iets eet, dus 8 uur ontbijt, half elf een mueslireep of yoghurt, of fruit ofzo, om 1 uur lunch, half vier reep of fruit of soep, half zeven diner en later nog wat tussendoor, dan val je meer af dan dat je hongerlijdt tussendoor. Je spijsverteringssysteem blijft dan namelijk op gang, en dat kost energie, meer energie dan dat je door die tussendoortjes binnenkrijgt. Een appel kost bijvoorbeeld meer om te verbranden dan dat het oplevert. Je maag blijft zo'n 2,5 uur aan het werk, en dat kost energie.
Daarnaast verbrandt spiermassa meer energie dan vet (20 kcal per kilo per uur geloof ik tegen 1 kcal per uur per kilo) in rust, dus als je meer spieren kweekt, val je af zonder er iets voor te hoeven doen.
Dus gezond eten en krachttraining en je zit gebeiteld.
Ze?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar ze is pas 14 en schrijft zelf niet meer dan één of twee regeltjes per keer.
Verwacht niet dat ze er veel mee doet...
Het was maar een voorbeeld. Toen ik nog naar mijn werk fietste, at ik een appel op de fiets en brood als ik eenmaal daar was. Je moet het een beetje uitvogelen hoe het het best voor je werkt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:23 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Krachttraining?
Ontbijt verzet ik wel naar 6 uur en dan 4 uur niks eten kan dat? Ik kan namelijk niet ontbijten als ik op de fiets zit.
Ik heb niks beters te doenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar ze is pas 14 en schrijft zelf niet meer dan één of twee regeltjes per keer.
Verwacht niet dat ze er veel mee doet...
Nou doe je het wéér!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Het was maar een voorbeeld. Toen ik nog naar mijn werk fietste, at ik een appel op de fiets en brood als ik eenmaal daar was. Je moet het een beetje uitvogelen hoe het het best voor je werkt.
Krachttraining, fitness, gewichtheffen, bodybuilding... maar alle (kracht)sporten zijn wel goed. Zwemmen ook (en dan niet een paar luie baantjes trekken, maar echt aan de slag), powerwalking, spinning etc. Het beste in combinatie met duurtraining (fietsen, roeien, hardlopen etc).
Ik doe zelf krachttraining en ik vind het leukBeetje op je voeding letten en bewegen, da's gezond. En af en toe chips kan best. Alleen niet met beschimmelde dip
Ik heb het over Paris Hilton. Roomy and always open!quote:
Like, dûhquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef XMN8R het volgende:
Weemz, je had beter met een ijsje in een park kunnen gaan zitten ofzo.
Ja, ik las jouw bericht pas toen dit al klaar wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:28 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Nou doe je het wéér!
Hopelijk pikt iemand anders het wel op.
Maar dan nog: een park en een ijsje is leuker dan thuis zittenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:30 schreef Weemz het volgende:
Like, dûhMaar ik moest uit Amsterdam naar huis toe...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:13 schreef Cybart het volgende:
[..]
het voordeel van mij zijn is dat je niet perse een punt hoeft te hebben om een statement te maken!
wie?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
*likt*
Iets lager nog. Lager. Jah. Jah... daar... oehquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:35 schreef wizarddragon het volgende:
*likt*
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets lager nog. Lager. Jah. Jah... daar... oeh
Ken er ook wel bij... *likt*quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Iets lager nog. Lager. Jah. Jah... daar... oeh
Forecastquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:36 schreef Ang3l het volgende:
Werd vandaag door de dansschool gebeld. Mag zaterdag een optreden verzorgen voor de Forecast en de VET samen met 3 anderen.
Zit er ook room op?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:38 schreef wizarddragon het volgende:
[..]
Ken er ook wel bij... *likt*![]()
Abercrombie is boring & preppyquote:
Ik moest 's avonds nog even langs mijn werk om roosters te regelen... en nu zit ik lekker vrij thuis op mijn kamer met het raam open...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:34 schreef XMN8R het volgende:
Maar dan nog: een park en een ijsje is leuker dan thuis zitten. Tenzij je een afspraak hebt natuurlijk, waardoor je wel naar huis MOET. Maar aangezien je nu online bent is dat niet het geval denk ik
.
Op straat mag je overal roken.. alleen je gedoofde peuk kun je beter in een prullenbak gooien. Binnen mag je nergens roken, no exceptionquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:39 schreef Stroekie het volgende:
Zeg XMR8R
Hoe gaan ze in NYC om met peukende mannen ? is die hypeachtige heksenjacht daar wat tot rust gekomen?? Of voert de anti tabaklobby daar nog steeds de boventoon ?
Abercrombie & Fitch is wel een klein beetje gay. Doch kewl.quote:
Gave winkel ook. En er liep een onwijs knape, geile, lekkere verkoper rondquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef wizarddragon het volgende:
Vlarp heheh die tasjes van Abercrombie & fitch![]()
.. echt vet.
Dinosaurusmuseum ziet er wel imposant uit
Roken is overal verboden, behalve thuis en op straat. Men staat dus vaak buiten voor het gebouw te roken. De straten zijn redelijk schoon en ik vond het daarom vaak genant om mijn peuk zomaar op straat te gooien. Gelukkig staan er overal voldoende afvalbakken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:39 schreef Stroekie het volgende:
Zeg XMR8R
Hoe gaan ze in NYC om met peukende mannen ? is die hypeachtige heksenjacht daar wat tot rust gekomen?? Of voert de anti tabaklobby daar nog steeds de boventoon ?
In Nederland al niet meer, al is het hier gewoon vrijwel niet te krijgen. American Today heeft heel soms wat, maar die hebben net de leuke kleding niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:42 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Abercrombie & Fitch is wel een klein beetje gay. Doch kewl.
Zouden ze hier in NL ook moeten doen...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef XMN8R het volgende:
Een rare gewaarwording zijn de kroegen... geen rook!
Ik vond het echt nog flauwere kleding dan de WE. Zoutloos.quote:
Ik heb een A&F polo.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
In Nederland al niet meer, al is het hier gewoon vrijwel niet te krijgen. American Today heeft heel soms wat, maar die hebben net de leuke kleding niet.
In de VS is het inderdaad nog wel erg gay, maar dat komt gewoon omdat daar de meeste jongens nog geen drol aan hun uiterlijk doen. Met name de homo's doen wel hun best om hip te zijn enzo..
Fiscale bijtelling is soooo jaren negentigquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
[..]
Euhm... voorlopig zoek ik liever bestemmingen waarmee ik m'n fiscale bijtelling er een beetje uit kan halen..
Laatste ben ik het gekgenoeg (als niet-roker) mee eens. In Barrage, waar we uit zijn geweest, hing een verflucht. Normaal in Nederland is een café 1 week na een verbouwing z'n nieuwe luchtje (van verf en hout ed.) al kwijt door de rook dampen, daar dus echt niet. Heel raar, en zelfs een beetje euhm.. sfeerloosquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:43 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Roken is overal verboden, behalve thuis en op straat. Men staat dus vaak buiten voor het gebouw te roken. De straten zijn redelijk schoon en ik vond het daarom vaak genant om mijn peuk zomaar op straat te gooien. Gelukkig staan er overal voldoende afvalbakken.
Een rare gewaarwording zijn de kroegen... geen rook! Je stapt gewoon even naar buiten voor een peuk, maar daardoor mist er iets in de sfeer, vind ik.
Als je de posters ziet dan zou je verwachten dat ze alleen jeans en boxers verkopenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het echt nog flauwere kleding dan de WE. Zoutloos.
Alleen de posters zijn hot ... maar dat zie je niet terug in dekleding
Ik heb ook een A&F poloquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Ik heb een A&F polo.
Niet roze though.
ook niet in bar/kroeg/disco...?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Op straat mag je overal roken.. alleen je gedoofde peuk kun je beter in een prullenbak gooien. Binnen mag je nergens roken, no exception
Had ik het met Brad nog over... Amerikanen hebben gewoon geen stijl, wat kleding betreft. Sweaters, skatebroeken of (god verhoede) sweats, slechtzittende jeans en foute overhemden. Het nationale uniform. Terwijl je dat hier eigenlijk niet ziet, tenzij je van die tokkie figuren hebt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:46 schreef Vlarp het volgende:
[..]
maar dat komt gewoon omdat daar de meeste jongens nog geen drol aan hun uiterlijk doen.
Echt?! wat een verrassing!quote:
Ik zeg nog: no exception.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook niet in bar/kroeg/disco...?
damned Yankees![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik zeg nog: no exception.
Binnen roken mag nergens, helemaal nergens! Ok ok.. thuis dan wel denk ik.
Neem hem mee naar de H&M, Guess of A&F storequote:Op dinsdag 6 september 2005 20:51 schreef wonderer het volgende:
[..]
Had ik het met Brad nog over... Amerikanen hebben gewoon geen stijl, wat kleding betreft. Sweaters, skatebroeken of (god verhoede) sweats, slechtzittende jeans en foute overhemden. Het nationale uniform. Terwijl je dat hier eigenlijk niet ziet, tenzij je van die tokkie figuren hebt.
Hij zei dat het a) te maken had met de Amerikaanse mentaliteit (alles moet makkelijk) en b) met het gebrek aan invloed vanwege de ligging. De modehits dringen gewoon niet door in de rural areas.
Ik ben dan wel geen mode expert, maar ik probeer hem toch van dit soort kleding af te krijgen
En toch he, naast ons hotel was een gelegenheid met een rokerslounge...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef Vlarp het volgende:
Rook detectoren.. en 2200 dollar boeten als je 'm sloopt, uitzet of er aan klootquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Stiekem op de wc roken.
Hihi, hoe rebels.
Waarschijnlijk moeten die flink dokken voor een vergunningquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef XMN8R het volgende:
[..]
En toch he, naast ons hotel was een gelegenheid met een rokerslounge...
en 350 dollar voor ongeoorloofd toeteren, en 3000 dollar (!) als je de motor van je auto zomaar laat draaienquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:54 schreef Vlarp het volgende:
Rook detectoren.. en 2200 dollar boeten als je 'm sloopt, uitzet of er aan kloot
Niet zo overdrijven XMN8Rquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:55 schreef XMN8R het volgende:
[..]
en 350 dollar voor ongeoorloofd toeteren, en 3000 2000 dollar (!) als je de motor van je auto tourbus zomaar laat draaien.
H&Mquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neem hem mee naar de H&M, Guess of A&F store
Tijd dat ze dat in Nederland invoeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:52 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Coolcatquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:53 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neem hem mee naar de H&M, Guess of A&F store
Neem hem mee naar de Magna Plaza.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Coolcat
Ben allang blij voor hem dat ie geen pak aanhoeft op zijn werk.
Die hebben ze niet in Concordquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:01 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Neem hem mee naar de Magna Plaza.
America Today, Replay & Sons en D²
Wie ik? Neequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef wonderer het volgende:
Jullie zijn toch niet geschokt??
Niet geschokt, en ik vind Schotland en de mensen dus echt geweldigquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:12 schreef wonderer het volgende:
Jullie zijn toch niet geschokt??
Die hebben ze daar ook ja.. en ook daar is het een nichtenwinkel. Wel met ong. dezelfde collectie als in Europa. Er is hoop voor de kansloos geklede amerikaanquote:
Hebben ze niet in de VSquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Coolcat
Ben allang blij voor hem dat ie geen pak aanhoeft op zijn werk.
Niet?quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:25 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hebben ze niet in de VS
(toch? 'k heb 't niet gezien in NY)
Hoiquote:
Ik wilde wel langer blijven, maar anders werd Ern boosquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:36 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Hoi![]()
Ook weer terug uit de United States van de Verenigde Staten van Amerika?
Dat is zijn/haar probleemquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:38 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik wilde wel langer blijven, maar anders werd Ern boos
Wie eet er nou suikervrij voedselquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan had ze m'n ticket verscheurd en een suikervrij ijsje genomen
Dat wijf wat onze reis geboekt heeft bij TUIquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wie eet er nou suikervrij voedsel![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wijf wat onze reis geboekt heeft bij TUI
We wilden haar eigenlijk een ijsje met extra suiker gaan aanbieden als dank voor de reisquote:
Cool, maar een beeeetje cliche.quote:
Oh...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het echt nog flauwere kleding dan de WE. Zoutloos.
Neppertquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb geen en ik herhaal GEEN A&F kleding.
Vermaak je je daar een beetje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef petre86 het volgende:
hebbik nietge tvp-t
dom
en maar wel alles meelurken
enschede zegt hoi
Details?quote:
Wat mij betreft op grote schaal importeren. Dan gaan ze dezelfde kant op als von dutch en Evisu.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch raar dat inherent niet hippe kleding opeens hip kan zijn, alleen maar omdat het hier niet te krijgen is..
Wattus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat mij betreft op grote schaal importeren. Dan gaan ze dezelfde kant op als von dutch en Evisu.
zeikwijf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Weemz het volgende:
*zucht*, het is nog steeds warm...
En ik ook gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wattus?
Ik heb daar dus nog nooit wat van gekocht
internet.. checkquote:
Ja, dat klinkt goed. Nu nog:quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
internet.. check
tv .. check
eten.. check
drinken.. check
enschede.. kroegen.. leuk.. check?
jij ziet mij gelijk huisje boompje beestje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt goed. Nu nog:
leuke jonge... check
En dan is het helemaal goed
Neu, dan had ik wel "leuk vriendje" getypt '_quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij ziet mij gelijk huisje boompje beestje?
Niet altijd hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef petre86 het volgende:
ik heb nog 250 gram kwark over.. en het fruit is op.. heb wel een galia meloen
morgen maar ff aanbreken
en ik heb nog toostjes.. morgen bbq-en met de buren.. hmmm
op kamers is leuk
Maar meestal welquote:
Mag ik ook komen?quote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef petre86 het volgende:
ik heb nog 250 gram kwark over.. en het fruit is op.. heb wel een galia meloen
morgen maar ff aanbreken
en ik heb nog toostjes.. morgen bbq-en met de buren.. hmmm
op kamers is leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |