Wie rijdt er dan ook in een lease-bakquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef Great_Expectations het volgende:
Euhm... voorlopig zoek ik liever bestemmingen waarmee ik m'n fiscale bijtelling er een beetje uit kan halen..
Ik heb gesport vandaagquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:07 schreef TehRockstar het volgende:
Da's een waarschuwing!
Stay rich, stay thin.
Goedzo.quote:
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Cybart het volgende:
nog een waarschuwing
roep gayness over je uit ... vind Paris Hilton en Lindsey Lohan leuk
Slecht voor je. Val je ook niet van af.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef TehRockstar het volgende:
[..]
Goedzo.
Ik heb mezelf uitgehongerd vandaag.
i.c.m 30 km fietsenquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Slecht voor je. Val je ook niet van af.
Da's kut. Ik neem liever een trein later dan dat ik in de spits zit. Vooral met dit weer.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:09 schreef Weemz het volgende:
Ik heb midden in de spits in overvolle bussen en trein gezeten
het voordeel van mij zijn is dat je niet perse een punt hoeft te hebben om een statement te maken!quote:
Inderdation!quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:12 schreef wonderer het volgende:
Da's kut. Ik neem liever een trein later dan dat ik in de spits zit. Vooral met dit weer.
Dat is al helemaaaaal niet goed voor je! je bent nog in de groei man, eten met die handel! Drie goede maaltijden en drie keer iets tussendoor, hup!quote:
Wooooord je dik van.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:14 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat is al helemaaaaal niet goed voor je! je bent nog in de groei man, eten met die handel! Drie goede maaltijden en drie keer iets tussendoor, hup!
Bullshit. Als je elke 2,5 uur iets eet, dus 8 uur ontbijt, half elf een mueslireep of yoghurt, of fruit ofzo, om 1 uur lunch, half vier reep of fruit of soep, half zeven diner en later nog wat tussendoor, dan val je meer af dan dat je hongerlijdt tussendoor. Je spijsverteringssysteem blijft dan namelijk op gang, en dat kost energie, meer energie dan dat je door die tussendoortjes binnenkrijgt. Een appel kost bijvoorbeeld meer om te verbranden dan dat het oplevert. Je maag blijft zo'n 2,5 uur aan het werk, en dat kost energie.quote:
Krachttraining?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Als je elke 2,5 uur iets eet, dus 8 uur ontbijt, half elf een mueslireep of yoghurt, of fruit ofzo, om 1 uur lunch, half vier reep of fruit of soep, half zeven diner en later nog wat tussendoor, dan val je meer af dan dat je hongerlijdt tussendoor. Je spijsverteringssysteem blijft dan namelijk op gang, en dat kost energie, meer energie dan dat je door die tussendoortjes binnenkrijgt. Een appel kost bijvoorbeeld meer om te verbranden dan dat het oplevert. Je maag blijft zo'n 2,5 uur aan het werk, en dat kost energie.
Daarnaast verbrandt spiermassa meer energie dan vet (20 kcal per kilo per uur geloof ik tegen 1 kcal per uur per kilo) in rust, dus als je meer spieren kweekt, val je af zonder er iets voor te hoeven doen.
Dus gezond eten en krachttraining en je zit gebeiteld.
La cité d'amour!quote:
Goed verhaal, maar ze is pas 14 en schrijft zelf niet meer dan één of twee regeltjes per keerquote:Op dinsdag 6 september 2005 20:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Bullshit. Als je elke 2,5 uur iets eet, dus 8 uur ontbijt, half elf een mueslireep of yoghurt, of fruit ofzo, om 1 uur lunch, half vier reep of fruit of soep, half zeven diner en later nog wat tussendoor, dan val je meer af dan dat je hongerlijdt tussendoor. Je spijsverteringssysteem blijft dan namelijk op gang, en dat kost energie, meer energie dan dat je door die tussendoortjes binnenkrijgt. Een appel kost bijvoorbeeld meer om te verbranden dan dat het oplevert. Je maag blijft zo'n 2,5 uur aan het werk, en dat kost energie.
Daarnaast verbrandt spiermassa meer energie dan vet (20 kcal per kilo per uur geloof ik tegen 1 kcal per uur per kilo) in rust, dus als je meer spieren kweekt, val je af zonder er iets voor te hoeven doen.
Dus gezond eten en krachttraining en je zit gebeiteld.
Ze?quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:24 schreef XMN8R het volgende:
[..]
Goed verhaal, maar ze is pas 14 en schrijft zelf niet meer dan één of twee regeltjes per keer.
Verwacht niet dat ze er veel mee doet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |