Wie eet er nou suikervrij voedselquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:41 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dan had ze m'n ticket verscheurd en een suikervrij ijsje genomen
Dat wijf wat onze reis geboekt heeft bij TUIquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:42 schreef Sunjammer het volgende:
[..]
Wie eet er nou suikervrij voedsel![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:44 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Dat wijf wat onze reis geboekt heeft bij TUI
We wilden haar eigenlijk een ijsje met extra suiker gaan aanbieden als dank voor de reisquote:
Cool, maar een beeeetje cliche.quote:
Oh...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond het echt nog flauwere kleding dan de WE. Zoutloos.
Neppertquote:Op dinsdag 6 september 2005 22:39 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik heb geen en ik herhaal GEEN A&F kleding.
Vermaak je je daar een beetje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:27 schreef petre86 het volgende:
hebbik nietge tvp-t
dom
en maar wel alles meelurken
enschede zegt hoi
Details?quote:
Wat mij betreft op grote schaal importeren. Dan gaan ze dezelfde kant op als von dutch en Evisu.quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:42 schreef Great_Expectations het volgende:
Toch raar dat inherent niet hippe kleding opeens hip kan zijn, alleen maar omdat het hier niet te krijgen is..
Wattus?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:04 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat mij betreft op grote schaal importeren. Dan gaan ze dezelfde kant op als von dutch en Evisu.
zeikwijf.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Weemz het volgende:
*zucht*, het is nog steeds warm...
En ik ook gelukkig niet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:05 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wattus?
Ik heb daar dus nog nooit wat van gekocht
internet.. checkquote:
Ja, dat klinkt goed. Nu nog:quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:07 schreef petre86 het volgende:
[..]
internet.. check
tv .. check
eten.. check
drinken.. check
enschede.. kroegen.. leuk.. check?
jij ziet mij gelijk huisje boompje beestje?quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt goed. Nu nog:
leuke jonge... check
En dan is het helemaal goed
Neu, dan had ik wel "leuk vriendje" getypt '_quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:16 schreef petre86 het volgende:
[..]
jij ziet mij gelijk huisje boompje beestje?
Niet altijd hoorquote:Op woensdag 7 september 2005 00:27 schreef petre86 het volgende:
ik heb nog 250 gram kwark over.. en het fruit is op.. heb wel een galia meloen
morgen maar ff aanbreken
en ik heb nog toostjes.. morgen bbq-en met de buren.. hmmm
op kamers is leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |