1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 25 September: Brands Hatch, Engeland 9 Oktober: Eurospeedway, Duitsland 23 Oktober: Estoril, Portugal 6 November: Eastern Creek, Australië 20 November: Sepang, Maleisië 11 December: Dubai Autodrome, Verenigde Arabische Emiraten 15 Januari: Sentul Circuit, Indonesië 29 Januari: Zuid Afrika 12 Februari: Autodromo Internacional de Curibita, Brazilië 26 Februari: Parque Fundidora Monterrey, Mexico 19 Maart: Laguna Seca, Verenigde Staten 2 April: Shanghai International Circuit, China |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Australië Brazilië Canada China Frankrijk Engeland Duitsland Indonesië India Ierland Libanon Maleisië Mexico Nederland Nieuw Zeeland Pakistan Portugal Rusland Verenigde Staten Zwitserland Zuid Afrika |
Tsja, ik zie geen Italie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef Coelho het volgende:
Ik ben benieuwd of de laatste 5 plekken nog ingevuld kunnen worden.
De F1 races zijn dan in resp. Brazilië en Japan, dus het is dan niet op dezelfde (Nederlandse) tijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef HPoi het volgende:
(vallen die 1ste twee races nou samen met de F1??! , zelfde tijd??)
ohja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
De F1 races zijn dan in resp. Brazilië en Japan, dus het is dan niet op dezelfde (Nederlandse) tijd
uit de OP:quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zouden de wedstrijden live worden uitgezonden?
quote:Op 25 September begint het spektakel dus, het zal live uitgezonden worden op RTL 7, zowel de kwalificatie als beide races. Ja je leest het goed, beide races, naast de hoofdrace van ongeveer een uur zal er vantevoren op de zondag ook een sprintrace worden verreden van ongeveer een halfuur.
En dat terwijl een DTM alom gezien wordt als een Formule 1 auto met een dak erop...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Radegast het volgende:
Die auto's gaan amper harder dan een DTM-wagen. Valt me toch wel wat tegen...
Wat wil je, in een everedelde Minardi uit 2002 met nog oudere motor rijdt zelfs Schumacher in een FERRARI je nog voorbijquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jammer dat dat dak dan zoveel uitmaakt voor de resultaten van ons Chrisje.
Toch leuk dat we al aan deel 2 toe zijn :-)
ja die gast had eerst een champcar site.., en nu jos dit gaat doen heeft hij het veranderd in A1-GP.nlquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:58 schreef HPoi het volgende:
btw dit is ook een leuke informatieve (pro verstappen!) A1GP-Site:
http://www.a1-gp.nl/
klop iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja die gast had eerst een champcar site.., en nu jos dit gaat doen heeft hij het veranderd in A1-GP.nl
dus een behoorlijke pro verstappen fan![]()
er zijn ook leuke woordfoutjes een pro fanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja die gast had eerst een champcar site.., en nu jos dit gaat doen heeft hij het veranderd in A1-GP.nl
dus een behoorlijke pro verstappen fan![]()
Schotland maakt deel uit van Groot Britannië...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef TheGHunter het volgende:
Spanje staat er ook nog niet bij, zelfde voor landen als Finland en Schotland.
Daarom rijdt Coulthard ook onder schotse vlag in de F1 rondquote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Chepke het volgende:
[..]
Schotland maakt deel uit van Groot Britannië...
Dit is een A1GP topic, dat is anders dan F1quote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Daarom rijdt Coulthard ook onder schotse vlag in de F1 rond
Er staat btw Engeland geen GB.....quote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Chepke het volgende:
[..]
Schotland maakt deel uit van Groot Britannië...
daar hoorde ik goede zaken over van iemand die bij de tests wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef TheGHunter het volgende:
hoe klinken ze
mp3tje plz.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:35 schreef Riert het volgende:
[..]
daar hoorde ik goede zaken over van iemand die bij de tests was
en helemaal live ookquote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef Atreidez het volgende:
Nog 2 weken en dan komt de eerste race er al aan.. Weer een raceklasse op tv erbij
Allard Kalff hoop ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef rubbereend het volgende:
wie gaat t commentaar doen op RTL7?
brrrrr hoop t nietquote:
quote:
ik ook, want die ronald van dam is zo'nquote:
Als-je-blieft-niet-zeg-weet-je-wel-hoe-dat-Kalff-verslag-legt? Al-ben-ik-bang-dat-hij-het-wel-wordt...quote:
die zou wel ideaal zijn als pitreporterquote:
Wordt dan wel een beetje druk voor Janquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zou wel ideaal zijn als pitreporter
mwah zn team heeft maar één wagen om in de gaten te houden, tijd over dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wordt dan wel een beetje druk voor Jan
Eurospeedway ligt toch in voormalige DDR zo ja, dan denk ik dat ik er zeker ga kijken, heb rond die tijd een weekje vakantie in de Harz geplandquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef Gijsje het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand hier naar een race, ik ga denk ik naar beide eerste races. Zowel in Duitsland als Engeland.
Ligt onder Berlijn dus inderdaad in het oude DDR.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Eurospeedway ligt toch in voormalige DDR zo ja, dan denk ik dat ik er zeker ga kijken, heb rond die tijd een weekje vakantie in de Harz gepland
Ik wilde eik richting Brands Hatch ketsen; maar met een auto die gemiddeld 1 op 4 doet leek me dat achteraf niet zo een héél erg goed ideequote:Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef Gijsje het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand hier naar een race, ik ga denk ik naar beide eerste races. Zowel in Duitsland als Engeland.
Daarbij komt nog eens dat ik eik finaal door mn geld heen ben (door diezelfde auto die meer dan 1 op 4 doet).quote:Op vrijdag 9 september 2005 19:11 schreef Atreidez het volgende:
Als je meedokt met de benzine wil ik best met jou een roadtrip aangaan (in een auto die 1 op meer dan 4 doet).
Je bent bang dat ie je gaat verkrachten he?quote:Op vrijdag 9 september 2005 20:25 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarbij komt nog eens dat ik eik finaal door mn geld heen ben (door diezelfde auto die meer dan 1 op 4 doet).
En dat is er weer ene bijquote:Waarschijnlijk zal dit weekend het Italiaanse team gepresenteerd worden binnen de A1 Grand Prix. Het team zal gerund worden door Coloni Motorsport.
Coloni is momenteel ook in andere series actief, zoals GP2, Formule 3 en ze organiseren het Italiaans Formule 3000 kampioenschap.
Tot hun vaste coureurs behoren o.a. G. Bruni en Mathias Lauda.
Na het weekend zal er meer duidelijkheid hierover zijn.
Lang was onduidelijk of Italië aan het kampioenschap zou deelnemen.
bron: www.verstappen.nl
Bronquote:Tsjechië stapt ook A1 Grand Prix binnen
Met nog slechts twee weken te gaan voor het debuut van het A1 Grand Prix-kampioenschap meldt zich opnieuw een team aan. Het vier-en-twintigste team in de serie zal het land Tsjechië vertegenwoordigen.
De manager Antonin Charouz bevestigde drie namen voor het Tsjechische A1 Team. Tomas Enge, Jarek Janis en Jan Charouz zijn bevestigd. Hoewel niet relevant bij deze serie is het onbekend welke rollen de coureurs gaan spelen binnen het team.
"Het is fantastisch voor de Tsjechische motorsport dat we aan het kampioenschap kunnen deelnemen", zegt manager Charouz in een reactie. "Het was in ieder geval niet makkelijk. We zijn nu met verschillende tv-stations in Tsjechië aan het onderhandelen om de races live uit te zenden, zodat Tsjechische bedrijven meer interesse hebben om ons te sponsoren."
quote:Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zit er geen Limiet aan het aantal deelnemende landen? Straks zit je met 30 wagens op de baan ofzo.
Maximaal 25 teamsquote:Op zondag 11 september 2005 11:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zit er geen Limiet aan het aantal deelnemende landen? Straks zit je met 30 wagens op de baan ofzo.
Bronquote:A1GP: Frankrijk laat Premat en Lapierre rijden
Het Franse team uit de A1GP series, dat in september van start zal gaan, heeft de rijders die het klusje moeten gaan klaren reeds gecontracteerd. Aanvankelijk werd verwacht dat Loic Duval en Cristophe Bouchut de wagen zouden gaan besturen, aangezien beide rijders al mochten testen in de A1GP-wagen, maar uiteindelijk werd toch van het duo afgezien en besloten voor twee andere rijders te kiezen.
Alexandre Premat en Nicolas Lapierre zijn hierop reeds officieel gecontracteerd en zullen gedurende de eerste races van stoeltje wisselen. De eerste race op Brands Hatch zal vermoedelijk worden gereden door Premat, alhoewel alles nog mogelijk is. Jean-Paul Driot die het Franse team in handen heeft, en ook wordt genoemd om het Zwitserse en Mexicaanse team te runnen, contracteerde beide rijders, maar heeft wellicht ook een ander idee in gedachten: “We zullen starten met Premat en Lapierre, maar we zijn er nog niet zeker van hoe dingen er vanaf dan uit zullen zien. We zijn erg flexibel, maar beide rijders zullen aanwezig zijn op Brands Hatch.”
“Later zal ik gaan beslissen of er een jong, Frans talent promotie zal krijgen, en of dat misschien een goed idee is voor het team. We zouden zelfs 24 verschillende rijders kunnen kiezen voor de 24 verschillende races”, zo grapt Driot.
quote:Brands Hatch bijna uitverkocht
Inderdaad, een telefoontje naar het circuit op Brands Hatch leerde ons dat er geen tribuneplaats meer te krijgen is voor de komende A1 Grand Prix wedstrijd.
We belden dus ook even met Gebo GrandPrix Reizen. Bert de Roo van Gebo: "Wij hebben een flink aantal kaarten vooraf ingekocht omdat we wisten dat dit een ontzettend oranje feest zou worden. Er zijn nog steeds volop busplaatsen te krijgen en ook losse tribune kaarten. Zitten bussen vol, zetten we er gewoon meerdere in!"
De busreis van Gebo (klik op bovenstaande banner voor meer info) vertrekt zaterdag 24 september in de avonduren vanaf Nieuwleusen, Zwolle, Utrecht, Amsterdam en Eindhoven. De overtocht naar Engeland gaat per boot tussen Calais en Dover.
Op zondag arriveren de bussen rond 08.00 uur bij het circuit. De hele dag kun je de verschillende races volgen en dat zijn er heel wat voor en na de A1 Grand Prix. Rond 19.00 uur wordt de terugreis aangevangen.
Bert de Roo: "Dit wordt een waanzinnig feest hoor! Als alles goed gaat is de oranje merchandise van Jos Verstappen nét op tijd klaar en wordt vervolgens in de bus verkocht. De boekingen lopen prima en er is ook zeer veel animo uit het buitenland. Ik denk zelf dat meerdere mensen zich verkeken hebben op de vraag naar dit evenement. Zelden zagen we een nieuw initiatief zo goed slagen voor de eerste keer."
De prijs voor het busarrangement start bij Euro 129,- inclusief staanplaats. Een start-finish zitplaats boek je erbij voor een meerprijs van Euro 20,-
Zoals het er nu uitziet staan in elk geval de kleuren van de tribunes in Engeland al vast: knal oranje!
Het programma van Jos op Brands Hatch is nog niet helemaal ingedeeld, maar er zal alles aan gedaan worden om tijd vrij te maken voor een meet en greet met de fans die meereizen met de Gebo bussen. Zeker omdat Jos ook nog niet vergeten is dat vorig jaar een bus fans naar Silverstone is gereisd terwijl Jos er niet aanwezig was. Hij staat al klaar voor handtekeningen!
bron: verstappen.nl
quote:Jos rijdt demo in Lausitz
Komend weekend rijdt Jos enkele demo rondjes met de A1 Grand Prix bolide op de EuroSpeedway in Lausitz tijdens het DTM weekend.
Hiermee kan de opvallende oranje auto van het Nederlands team een stukje promotie doen voor volle tribunes. De EuroSpeedway is immers de tweede race van het A1 kampioenschap.
De EuroSpeedway is een modern circuit dat op vele manieren gebruikt kan worden. Het DTM parcours is niet exact gelijk aan het parcours dat A1 Grand Prix gaat gebruiken. Vanaf een bijna 35 meter hoge hoofdtribune heeft het publiek zicht op het hele circuit. De DTM verwacht 70.000 toeschouwers, een mooi aantal om een leuke demo voor te geven!
Sinds het bekend worden van de live uitzendingen op RTL7 van alle races, is A1 Grand Prix in Nederland ook veel meer in de belangstelling gekomen.
quote:A1 GP: Extra test Silverstone
Vandaag is een laatste test bevestigd voor A1 Grand Prix teams. Deze wordt gehouden op het circuit van Silverstone, a.s. maandag 19 september.
Deelname is voorbehouden aan de teams die zich later hebben ingeschreven en zodoende de eerdere test op Silverstone moesten missen.
Canada en Tsjechië zullen in ieder geval deelnemen. Ook de teams van Ierland en Duitsland mogen deelnemen omdat deze pas één test gereden hebben. Er wordt gemompeld dat Japan en Italië ook als team aanwezig zullen zijn. Zelfs een vijfde team zou dan bekend gemaakt gaan worden. Dat zou de deelname op 25 teams brengen, een ongekend groot aantal voor een startende serie.
De eerste twee races moet elk team in elk geval zonder schade proberen te rijden, want de tweede auto komt voor elk team pas bij de derde wedstrijd beschikbaar.
maar goed dan Duitsland Michael Schumacher er niet in zetquote:
gelukkig niet nee, dan wisten we bij voorbaat al wie alle races ging winnenquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:37 schreef JPM01 het volgende:
[..]
maar goed dan Duitsland Michael Schumacher er niet in zet![]()
die ene race die hij nog kado kreeg ookquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:45 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
gelukkig niet nee, dan wisten we bij voorbaat al wie alle races ging winnen
Dit topic gaat nog altijd over de A1GP, waar ook daadwerkelijk met gelijkwaardige auto's gereden wordtquote:Op dinsdag 13 september 2005 22:55 schreef JPM01 het volgende:
[..]
die ene race die hij nog kado kreeg ook![]()
ik ook, de 25e eerst A1GP en daarna F1 toevallig savonds ook nog champcar hoewel champcar meer om 5:30 begint maandag smorgensquote:
1 autoquote:Op woensdag 14 september 2005 15:45 schreef PsychoDude_666 het volgende:
[..]
Maar 2 auto's per team toch![]()
![]()
dat word echt een mooie race dag heb er nu ook al zin inquote:Op woensdag 14 september 2005 11:41 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ik ook, de 25e eerst A1GP en daarna F1 toevallig savonds ook nog champcar hoewel champcar meer om 5:30 begint maandag smorgens![]()
Hij is reserverijder.quote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef APK het volgende:
Wat moet die Bleekemolen eigenlijk bij dat team?
Hij gaat toch niet rijden, hè?![]()
Alleen als het echt niet anders kan, maar is niet de bedoeling. Misschien rijdt hij volgend seizoen. Maar jij wil alleen maar Jos zien natuurlijk, jij geilt toch zo op hem?quote:Op woensdag 14 september 2005 16:11 schreef APK het volgende:
Wat moet die Bleekemolen eigenlijk bij dat team?
Hij gaat toch niet rijden, hè?![]()
Liever dan die Bleekemolen die in papa's Opel achteraan meesukkelde bij het DTM.quote:Op woensdag 14 september 2005 17:42 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Maar jij wil alleen maar Jos zien natuurlijk, jij geilt toch zo op hem?
Ik weet niet zoveel over hem. Alleen dat hij DTM reed, en inderdaad, vaak achteraan. Maar dat kwam vooral door zijn inferieure Opel, ik meen me te herinneren dat hij een nieuwe kreeg voor een race en dat ie gelijk een stuk verder vooraan stond. Verder waren het natuurlijk gewoon Audi en Mercedes die de dienst uitmaakte, dus het zegt denk ik niet zoveel over de coureur.quote:Op woensdag 14 september 2005 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Liever dan die Bleekemolen die in papa's Opel achteraan meesukkelde bij het DTM.
Is ie wel aan z'n stand verplicht!quote:Op zondag 18 september 2005 12:31 schreef Atreidez het volgende:
Het blijft Jos heIk durf m ook wel als kandidaat op te geven voor de winst in A1GP kampioenschap
ligt er heel erg aan hoe de klasse zich zal gaan ontwikkelenquote:Op maandag 19 september 2005 18:18 schreef Mork_Van_Ork het volgende:
Ik denk dat hij maar 1 of max 2 seizoenen zal rijden, dan zal een jonkie 'm overnemen.
1 week voor de start van het seizoen en de wagen is nog niet af?quote:Op zondag 18 september 2005 11:18 schreef HPoi het volgende:
[...]
Pas gisterenavond werd definitief duidelijk dat Jos kon afreizen naar de Lausitz Ring om dit weekend zijn A1GP auto te tonen aan de Duitse racefans die traditiegetrouw in groten getale de circuits bezoeken waar het DTM circus neerstrijkt. “Omdat sommige onderdelen van de auto nog niet klaar waren bleef het voor mij lang de vraag of ik dit weekend die demo zou kunnen rijden”, aldus Jos vanaf de Lausitz Ring door de telefoon.
[...]
Inderdaad..quote:Op dinsdag 20 september 2005 11:29 schreef Rainboww het volgende:
[..]
Ik kan me iets herrineren van het Lola team in '97, dat in Australië aankwam zonder ooit 1 cm te hebben gereden!
Liep niet zo goed af met dat team
on-topic: Bijna A1 GPquote:GP Australië Melbourne 1997
Kwalificatie
1. Jacques Villeneuve - Rothmans Williams Renault - 1:29.369
....
23. Ricardo Rosset - Mastercard Lola Ford - 1:40.972
24. Vincenzo Sospiri - Mastercard Lola Ford - 1:42.086
Er is per land maar één team... PUNTquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:20 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Hoe is de verdeling eigenlijk gegaan als er 2 "teams" binnen 1 land waren geweest. Bijv. een Team Verstappen en een Team Bleekemolen (STEL he) Wie heeft er dan bepaald dat Team Verstappen voor Nederland mag racen, en de ander niet?
Die dikke punt is nergens voor nodig, ik snap best dat er 1 team is. Ik zeg alleen, ik kan, zeker bij grote landen, best begrijpen als er meerdere kandidaat-teams zijn, en tsja, wie mag er danquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:37 schreef Tackleberry het volgende:
[..]
Er is per land maar één team... PUNT
Maar ik neem aan dat de A1GP organisatie daar over gaat... Wie het eerst komt....
diegene die overeenstemming met de sjeik heeftquote:Op dinsdag 20 september 2005 17:46 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Die dikke punt is nergens voor nodig, ik snap best dat er 1 team is. Ik zeg alleen, ik kan, zeker bij grote landen, best begrijpen als er meerdere kandidaat-teams zijn, en tsja, wie mag er dan
ik heb aan mijn Montoya caps genoeg.quote:Op woensdag 21 september 2005 15:59 schreef HPoi het volgende:
A1GP Verstappen cap en T-shirt te bestellen bij verstappen.nl!
Jos Verstappen in 2 minuten bij Jensen:quote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef Taxi het volgende:
Jos Verstappen as donderdag bij Jensen...
Staat hier...
Wat moet dat in hemelsnaam voor een uitzending worden? Volgens mij gaan we 30x Jensen iets horen zeggen over een grindbak en dan kan het lachbandje weer geactiveerd worden...![]()
quote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jos Verstappen in 2 minuten bij Jensen:
- Debuut in Brazilie 1994 met koprol
- Pitbrand Duitsland 1994
- grindbakmoment
- grindbak grap
- grindbakmoment
- Verstappen die Montoya beklimt Brazilië 2001
- verwijzing naar kartbaan incident van aantal jaar geleden
- ohjah.. en een grindbakgrap
zoiets?![]()
+gp brazil in de regen toen hij eraf ging (niet in de grindbak!) in zijn Minardi.quote:Op woensdag 21 september 2005 17:04 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Jos Verstappen in 2 minuten bij Jensen:
- Debuut in Brazilie 1994 met koprol
- Pitbrand Duitsland 1994
- grindbakmoment
- grindbak grap
- grindbakmoment
- Verstappen die Montoya beklimt Brazilië 2001
- verwijzing naar kartbaan incident van aantal jaar geleden
- ohjah.. en een grindbakgrap
zoiets?![]()
iig mogen er sponsors op de wagens etc. staan, dus ja ook tijdens de races is dit zo. Jos heeft echter nu nog geen sponsors die op de wagen komen, dus de wagen is nog oranje met een ned. vlag. Scot speed is van Red Bullracing, die rooie stier is van Red Bull.quote:Op woensdag 21 september 2005 19:31 schreef nils7 het volgende:
Weet iemand hoe het zit met Helm Sponsoren?
Ik zie verscheidene mensen zoals Scott Speed met een sponsor (Rooie stier) rond rijden tijdens de tests. Maar is dit ook zo tijdens de races? Iemand die dat weet.
quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef Taxi het volgende:
Jawel hoor, onze gebeden zijn verhoord:
Het commentaar van de A1GP wordt verricht door niemand anders dan...
Allard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
merciquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Gijsje het volgende:
Donderdag 22 september
22:30u-23:13u RTL5: Jensen met Jos Verstappen als gast
23:28u-00:23u RTL7: A1 Grand Prix - Racing For Holland (voorbeschouwing)
00:23u-00:40u RTL7: Jensen met Jos Verstappen als gast (herhaling)
Rick Winkelmanquote:Op donderdag 22 september 2005 12:36 schreef twi het volgende:
'k Heb liever Allard dan Olav hoor. Of anders had je vast gezeten met Ronald van Dam of Rick Winkelman. Daar zit ik helemaal niet op te wachten. Allard is in elk geval scherper dan Mol en heeft er veel meer verstand van.
ow champcarnews..nl was geen succesquote:Op donderdag 22 september 2005 14:53 schreef Gijsje het volgende:
Donderdag 22 september
22:30u-23:13u RTL5: Jensen met Jos Verstappen als gast
23:28u-00:23u RTL7: A1 Grand Prix - Racing For Holland (voorbeschouwing)
00:23u-00:40u RTL7: Jensen met Jos Verstappen als gast (herhaling)
Nogal Oranjequote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ow champcarnews..nl was geen succes![]()
iemand al opgevallen dat de verstappen site aardig vernieuwd is![]()
quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ow champcarnews..nl was geen succes![]()
iemand al opgevallen dat de verstappen site aardig vernieuwd is![]()
Mag ook wel he die site was vanaf 1996 zo!quote:Op donderdag 22 september 2005 14:59 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ow champcarnews..nl was geen succes![]()
iemand al opgevallen dat de verstappen site aardig vernieuwd is![]()
Nee hoor.quote:Op donderdag 22 september 2005 17:55 schreef nils7 het volgende:
[..]
Mag ook wel he die site was vanaf 1996 zo!
En onder het mom van "alles nieuwe"
[afbeelding]
Ik dacht dat ze juist de andere kant op reden!
Dankje; credits gaan naar googolplexquote:Op donderdag 22 september 2005 19:01 schreef Zwansen het volgende:
Gaaf icon vosss...
Ik ga er voor alsnog neit van uit dat dit een mickey mouse competite wordt.quote:Maar hoe prestigeus is dit nu? Toch geen Mickey Mouse competitie?
quote:Op donderdag 22 september 2005 20:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Enorme toeloop voor eerste wedstrijd A1 Grand Prix
Bernie Ecclestone is niet zo gelukkig met dit succes: "Ze zijn waarschijnlijk onze afspraak vergeten." vertelt hij, "De eerste concepten van de serie stelden een kampioenschap voor dat in geen enkel opzicht concurrerend zou zijn aan de Formule 1, dat is nu wel het geval."
Eigen schuld. De F1 heeft vakkunding alle spanning uit de wedstrijden weten de slopen te afgelopen jaren. Kwalificaties, banden, motoren. Alles werd geprobeerd om zoveel mogelijk kijkers weg te jagen en dan nu gaan zitten huilenquote:Op donderdag 22 september 2005 20:50 schreef Gijsje het volgende:
Oe Bernie ziet in dat hij toch ergens wat inkomsten gaat mislopen.
*Quote zichzelf..quote:Op woensdag 21 september 2005 13:49 schreef Taxi het volgende:
Jos Verstappen as donderdag bij Jensen...
Staat hier...
Wat moet dat in hemelsnaam voor een uitzending worden? Volgens mij gaan we 30x Jensen iets horen zeggen over een grindbak en dan kan het lachbandje weer geactiveerd worden...![]()
Alles ter promotie van de A1GP en da's dan weer gunstig.
Ik ga toch maar ff kijken en dan bijt ik mij wel door die Jensen-opmerkingen heen.
Ik kijk wel ontzettend uit naar aankomende zondag, ik heb er echt zin in!![]()
Wat is daar mis mee? Ik kan me nog de mooie F1 tijden herinneren waarbij hij samen met John Watson het Engelstalige commentaar voor Eurosport verzorgde. Daar kon zelfs Murray Walker niet tegenop.quote:Op donderdag 22 september 2005 10:56 schreef Taxi het volgende:
Jawel hoor, onze gebeden zijn verhoord:
Het commentaar van de A1GP wordt verricht door niemand anders dan...
Allard![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
daar is niks mis mee.., toen allard nog met olav het commentaar deed was het altijd smullen en nu met die jack plooij er mist toch ietsquote:Op vrijdag 23 september 2005 12:59 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Wat is daar mis mee? Ik kan me nog de mooie F1 tijden herinneren waarbij hij samen met John Watson het Engelstalige commentaar voor Eurosport verzorgde. Daar kon zelfs Murray Walker niet tegenop.
Ik moet trouwens zeggen dat A1GP er veelbelovend uit ziet. Toevallig viel ik gisteravond in de preview van A1GP, anders had ik niet eens geweten dat het bestond.
Helaas niet nog niet geloof ik.quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef MonoSynth het volgende:
is er nog ergens livetiming te vinden?
(En Allard Kalff is koel!)
Ben ook al weer even op zoek, maar ook nog nix gevonden. Iemand trouwens een streampje van de trainingen? Heb geen tv op mijn werk...quote:Op vrijdag 23 september 2005 13:28 schreef MonoSynth het volgende:
is er nog ergens livetiming te vinden?
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | POS NR NAME BEST LAP GAP SPEED LAPS LAST LAP 1 01 USA 1:16.875 0.000 122.14 16 1:16.875 2 55 BRAZIL 1:17.156 0.281 121.69 12 1:17.405 3 33 FRANCE 1:17.215 0.340 121.60 17 1:17.215 4 44 GREAT BRITAIN 1:17.463 0.588 121.21 18 1:18.364 5 60 MALAYSIA 1:17.578 0.703 121.03 16 1:19.377 6 61 AUSTRALIA 1:17.673 0.798 120.88 28 1:19.493 7 41 SWITZERLAND 1:17.731 0.856 120.79 21 1:19.041 8 51 PORTUGAL 1:17.741 0.866 120.78 17 1:29.089 9 31 NETHERLANDS 1:17.970 1.095 120.42 17 1:19.844 10 52 MEXICO 1:17.997 1.122 120.38 25 1:19.200 11 64 NEW ZEALAND 1:18.157 1.282 120.13 21 1:21.255 12 49 GERMANY 1:18.344 1.469 119.85 13 1:18.896 13 11 CANADA 1:18.470 1.595 119.65 26 1:19.986 14 27 SOUTH AFRICA 1:18.639 1.764 119.40 20 1:18.667 15 81 JAPAN 1:18.860 1.985 119.06 26 1:19.797 16 92 PAKISTAN 1:18.932 2.057 118.95 11 1:20.669 17 42 CZECH REPUBLIC 1:19.397 2.522 118.26 18 1:19.802 18 96 LEBANON 1:19.491 2.616 118.12 22 1:19.727 19 53 IRELAND 1:19.542 2.667 118.04 13 1:19.565 20 43 AUSTRIA 1:19.674 2.799 117.84 13 1:19.824 21 62 INDONESIA 1:20.125 3.250 117.18 14 1:21.511 22 07 RUSSIA 1:22.905 6.030 113.25 12 1:26.007 23 39 ITALY 1:25.324 8.449 110.04 3 X:00.000 24 86 CHINA 1:26.555 9.680 108.48 13 1:26.555 25 91 INDIA 1:28.606 11.731 105.96 2 1:28.606 |
Er worden drie vrije trainingen gereden. Op vrijdag om 13.00 en 16.00 uur en op zaterdag om 11.00 uur.quote:Op vrijdag 23 september 2005 15:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Wanneer is de volgende training?
ik ookquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:05 schreef vosss het volgende:
Nou komop Jos; laat zien wat je waard bent
Ik zeg: HUPS!!! De baan op!!
Een waardige deelnemer aan het wereldkampioenschap autosport!quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:14 schreef HPoi het volgende:
En die libanonner is natuuurlijk WEL gewoon lekker bezig.![]()
Wat je lekker noemt; 8 seconden langzamer dan die portugalalees /portugaller / portuganees (hoe heet iemand uit portugalquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:14 schreef HPoi het volgende:
En die libanonner is natuuurlijk WEL gewoon lekker bezig.![]()
Vvoor een LIbanees al heel wat.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat je lekker noemt; 8 seconden langzamer dan die portugalalees /portugaller / portuganees (hoe heet iemand uit portugal)
waarom?quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:24 schreef HPoi het volgende:
volgens forumpje wacht jossie op droog weer...
Ik mag toch hopen dat de commentator niet de landen noemt, maar gewoon de rijders.quote:Op vrijdag 23 september 2005 17:03 schreef HPoi het volgende:
cars on track
1 44 GREAT BRITAIN X:00.000 1 X:00.000
2 81 JAPAN X:00.000 15.409 1 X:00.000
3 07 RUSSIA X:00.000 20.451 1 X:00.000
4 43 AUSTRIA X:00.000 32.485 1 X:00.000
5 51 PORTUGAL
Gaan we weer... zal wel weer iemand een boo-boo hebben gemaakt.quote:
zou yoongh er af gegaan zijnquote:
Brazilië zet net de stelste tijd neer 1.25.122, het valt dus wel mee met die regen denk ikquote:Op vrijdag 23 september 2005 17:50 schreef erikh het volgende:
Als het regent zullen de tijden vast niet meer verbeterd worden of wel?
Wist niets van dat topic af, kwam hier via my active topics terecht.quote:Op vrijdag 23 september 2005 18:38 schreef multatuli het volgende:
He jongens, dit wordt verwarrend zo. Net als bij de F1 hebben we voor deze race een eigen topic [A1GP]Round 1 - Great Britain
Nu staan de commentaren op de eerste vrije training daar en het gros op de 2e hier. Da's niet handig.
quote:Op zaterdag 24 september 2005 00:24 schreef vajra het volgende:
Voor iedereen die de fantastische nieuwe A1GP series gaat volgen, hier een aantal handige links:
www.a1gp.com
www.a1teamned.com
www.josverstappen.nl
www.janlammers.com
www.f1newstrackers.nl/a1gp
www.a1gp.pagina.nl
www.a1gp-world.com
www.speedpics.nl
www.pitpass.com
www.autosport-atlas.com (betaal-site)
Ik hoop dat jullie er wat aan hebben
Nou komop met die link!quote:Op zaterdag 24 september 2005 09:21 schreef JPM01 het volgende:
de voorbeschouwing van RTL7 ben ik nu aan het downloaden, alleen het probleem is dat ding is 500 mb groot![]()
maar ik weet wel een oplossing voor de mensen die het willen hebben moeten ze maar ff mailen.., (staat in profiel)
mail maar..., die link ga ik niet geven hier als je begrijpt wat ik bedoelquote:
helemaal eens behalve wielmoeren omdat ik niet weet of het aan de monteurs ligt of aan de moeren.quote:Op zondag 9 oktober 2005 19:57 schreef HPoi het volgende:
Wat verbeteringen/aanbevelingen voor A1GP:
* Duidelijkheid over wie safetycar voorbij mag en wie niet.
* Herstart bij stilstaande auto's op de grid. Ja of nee? Niet allebei. (was nu btw nadeel voor Jos de Klos)
* Sancties voor rookies die alleen kunnen rammen. (Wheel banging etc, en race incidenten zijn nat. toegestaan)
* aantal seconden/laps achterstand tov raceleader geven. (in totaal overzicht)
* betere wielmoeren
* pitsnelheid omhoog. (rijden ze nu 50km/u ofzo?, igg ziet het er heel langzaam uit)
* stilstaande voertigen op het rechte stuk kunnen natuurlijk dooor de pitmuur geduwd worden, dit voorkomt onnodige safetycar situatie's.
* Minder punten sprintrace tov hoofdrace
* Aantal powerboost live weergeven, en dus up to date plz.
Wie vult aan?![]()
Lijkt me wel gaaf, een race bij kunstmatig lichtquote:GP Maleisië in het donker!
Om de A1 GP race in Maleisie nog wat meer spektakel te geven heeft de organisatie besloten de race in de avonduren te rijden bij kunstlicht.
De race op het circuit van Sepang zal dan worden uitgerust met flinke lampen om de rijders toch wat licht te geven. Voor Europa betekend het dat de race rond het middag uur wordt uitgezonden.
Verder wordt er nog steeds gezocht naar een oplossing voor de wielmoeren die vast blijven zitten wanneer ze warm worden. Ook de problemen met de accu's zijn nog niet opgehelderd. Ook laat A1 Grand Prix weten te werken aan betere informatie tijdens de races en de kwalificatie.
bron: A1GP.nl
ik ben voorstander.., het is voor beiden. maar betekend teminste niet vroeg op staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2005 09:52 schreef pfaf het volgende:
Voor het spektakel of de Europese kijkers?
Maar wel tof inderdaad.
Ik zie nu in nws berichten dat het aan de wielmoeren ligt. Daar ging ik toen ook vanuit daar ik me niet kan voorstellen dat die monteurs zulke klungels zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2005 21:21 schreef multatuli het volgende:
[..]
helemaal eens behalve wielmoeren omdat ik niet weet of het aan de monteurs ligt of aan de moeren.
Mee eens.quote:Aanvullingen:
rolling start sprintrace F1 stijl doen: dus allemaal je plaats houden en als lint vertrekken. Dus niet met vijf man breed de eerste bocht nemem.
Spectakel is leuk, maar random pech door idioten niet.
Ik zou de punten telling van de sprintrace zo houden en die van de hoofdrace verdubbelen.quote:Sprintrace inkorten tot de helft. 1/4 kwart van het huidige aantal punten voor geven.
Ach, maakt me niet zoveel uit eigenlijk.quote:Afschaffen podiumceremonie en persconferentie na sprintrace (dat oogt wat belachelijk en kost de rijders slechts tijd en concentratie)
http://www.a1gptozandvoort.nl/quote:Veel Nederlandse racefans zijn in de ban van A1GP. Helaas is het voor veel fans niet mogelijk om in het buitenland een race te bezoeken. Daarom is er een actie opgezet om de A1GP (volgend seizoen) naar Nederland (Zandvoort) te krijgen.
Via onderstaand formulier kun jij je steun uitspreken. Alle steunbetuigingen worden aangeboden aan de A1GP organisatie en circuit Zandvoort, verder worden deze gegevens nergens(!) voor gebruikt. Dit is een 100% niet-commercieel initiatief van een groepje autosportliefhebbers.
Zoek eerst even voor je een topic kickt na 1072 dagenquote:Op dinsdag 30 september 2008 12:02 schreef nicomart het volgende:
zo het is weer bijna zover.. na 1072 dagen dat er niet gepost is.
Gaat er nog iemand?Ikke wel!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |