1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | 25 September: Brands Hatch, Engeland 9 Oktober: Eurospeedway, Duitsland 23 Oktober: Estoril, Portugal 6 November: Eastern Creek, Australië 20 November: Sepang, Maleisië 11 December: Dubai Autodrome, Verenigde Arabische Emiraten 15 Januari: Sentul Circuit, Indonesië 29 Januari: Zuid Afrika 12 Februari: Autodromo Internacional de Curibita, Brazilië 26 Februari: Parque Fundidora Monterrey, Mexico 19 Maart: Laguna Seca, Verenigde Staten 2 April: Shanghai International Circuit, China |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 | Australië Brazilië Canada China Frankrijk Engeland Duitsland Indonesië India Ierland Libanon Maleisië Mexico Nederland Nieuw Zeeland Pakistan Portugal Rusland Verenigde Staten Zwitserland Zuid Afrika |
Tsja, ik zie geen Italie.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:05 schreef Coelho het volgende:
Ik ben benieuwd of de laatste 5 plekken nog ingevuld kunnen worden.
De F1 races zijn dan in resp. Brazilië en Japan, dus het is dan niet op dezelfde (Nederlandse) tijdquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:54 schreef HPoi het volgende:
(vallen die 1ste twee races nou samen met de F1??! , zelfde tijd??)
ohja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef kwintenstraler het volgende:
[..]
De F1 races zijn dan in resp. Brazilië en Japan, dus het is dan niet op dezelfde (Nederlandse) tijd
uit de OP:quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:02 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Zouden de wedstrijden live worden uitgezonden?
quote:Op 25 September begint het spektakel dus, het zal live uitgezonden worden op RTL 7, zowel de kwalificatie als beide races. Ja je leest het goed, beide races, naast de hoofdrace van ongeveer een uur zal er vantevoren op de zondag ook een sprintrace worden verreden van ongeveer een halfuur.
En dat terwijl een DTM alom gezien wordt als een Formule 1 auto met een dak erop...quote:Op dinsdag 6 september 2005 22:10 schreef Radegast het volgende:
Die auto's gaan amper harder dan een DTM-wagen. Valt me toch wel wat tegen...
Wat wil je, in een everedelde Minardi uit 2002 met nog oudere motor rijdt zelfs Schumacher in een FERRARI je nog voorbijquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:13 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Jammer dat dat dak dan zoveel uitmaakt voor de resultaten van ons Chrisje.
Toch leuk dat we al aan deel 2 toe zijn :-)
ja die gast had eerst een champcar site.., en nu jos dit gaat doen heeft hij het veranderd in A1-GP.nlquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:58 schreef HPoi het volgende:
btw dit is ook een leuke informatieve (pro verstappen!) A1GP-Site:
http://www.a1-gp.nl/
klop iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja die gast had eerst een champcar site.., en nu jos dit gaat doen heeft hij het veranderd in A1-GP.nl
dus een behoorlijke pro verstappen fan![]()
er zijn ook leuke woordfoutjes een pro fanquote:Op dinsdag 6 september 2005 23:56 schreef JPM01 het volgende:
[..]
ja die gast had eerst een champcar site.., en nu jos dit gaat doen heeft hij het veranderd in A1-GP.nl
dus een behoorlijke pro verstappen fan![]()
Schotland maakt deel uit van Groot Britannië...quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:08 schreef TheGHunter het volgende:
Spanje staat er ook nog niet bij, zelfde voor landen als Finland en Schotland.
Daarom rijdt Coulthard ook onder schotse vlag in de F1 rondquote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Chepke het volgende:
[..]
Schotland maakt deel uit van Groot Britannië...
Dit is een A1GP topic, dat is anders dan F1quote:Op woensdag 7 september 2005 18:50 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Daarom rijdt Coulthard ook onder schotse vlag in de F1 rond
Er staat btw Engeland geen GB.....quote:Op woensdag 7 september 2005 12:38 schreef Chepke het volgende:
[..]
Schotland maakt deel uit van Groot Britannië...
daar hoorde ik goede zaken over van iemand die bij de tests wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:49 schreef TheGHunter het volgende:
hoe klinken ze
mp3tje plz.quote:Op donderdag 8 september 2005 14:35 schreef Riert het volgende:
[..]
daar hoorde ik goede zaken over van iemand die bij de tests was
en helemaal live ookquote:Op donderdag 8 september 2005 14:32 schreef Atreidez het volgende:
Nog 2 weken en dan komt de eerste race er al aan.. Weer een raceklasse op tv erbij
Allard Kalff hoop ik.quote:Op donderdag 8 september 2005 18:32 schreef rubbereend het volgende:
wie gaat t commentaar doen op RTL7?
brrrrr hoop t nietquote:
quote:
ik ook, want die ronald van dam is zo'nquote:
Als-je-blieft-niet-zeg-weet-je-wel-hoe-dat-Kalff-verslag-legt? Al-ben-ik-bang-dat-hij-het-wel-wordt...quote:
die zou wel ideaal zijn als pitreporterquote:
Wordt dan wel een beetje druk voor Janquote:Op vrijdag 9 september 2005 11:54 schreef rubbereend het volgende:
[..]
die zou wel ideaal zijn als pitreporter
mwah zn team heeft maar één wagen om in de gaten te houden, tijd over dusquote:Op vrijdag 9 september 2005 12:04 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Wordt dan wel een beetje druk voor Jan
Eurospeedway ligt toch in voormalige DDR zo ja, dan denk ik dat ik er zeker ga kijken, heb rond die tijd een weekje vakantie in de Harz geplandquote:Op vrijdag 9 september 2005 15:18 schreef Gijsje het volgende:
Gaat er eigenlijk iemand hier naar een race, ik ga denk ik naar beide eerste races. Zowel in Duitsland als Engeland.
Ligt onder Berlijn dus inderdaad in het oude DDR.quote:Op vrijdag 9 september 2005 16:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
Eurospeedway ligt toch in voormalige DDR zo ja, dan denk ik dat ik er zeker ga kijken, heb rond die tijd een weekje vakantie in de Harz gepland
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |