heb het nieuwe dealerboek al voor mijn neus, weinig bijzonders eerlijk gezegt.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:42 schreef Ballebek het volgende:
Straks naar Sony doe; introductie feest van hun nieuwe Walkmans...
Krijg zoon ipod look a like als et goed isquote:Op dinsdag 6 september 2005 14:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
heb het nieuwe dealerboek al voor mijn neus, weinig bijzonders eerlijk gezegt.
wat hij zegtquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:52 schreef Xtreem het volgende:
Inhoudslozepostomdittopicinm'nmyatlijsttekrijgen.
loonslaafquote:
Probeer een fax probleem via Lotus Notes en Esker Fax Products op te lossen maar het wil nietquote:
bij doesburg, iddquote:Op maandag 5 september 2005 20:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zeker de eerste rotonde die je tegenkomt vanuit Dieren?
quote:Op maandag 5 september 2005 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Daarom stond jij dus andersom op die parking! Ik snapte al niet hoe jij zo snel omgedraaid was..
en filmpjes?quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:12 schreef ook_gek het volgende:
wheheh ze zijn de staat opnieuw aan het leggen en dus liggen er bij de rantjes alleen maar wat losse stenen en zand. Nu is er een mega grote vrachtwagen met oplegger de straat in gereden om even grote beton blokken af te gooien. En nu zit hij muur was en staat hij lekker schuin
Zal zo effe foto's regelen
Ja ikquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:15 schreef Alexxxxx het volgende:
wie gaat er nu een vrachtwagen op de foto zetten?
Jha ga ik doenquote:
Is dit zo goed Fugie?quote:Beste *** ( neem aan dat je zo heet )
Ik krijg een leuk mailtje van je met daar een mop in. Echter heb ik beetje vreemde vraag.
Maar wie ben jij? Ik heb werkelijk geen idee wie jij moet zijn of waar ik je van ken?
Met vriendelijke groet,
Heb ik speciaal voor jou gedaanquote:Mukie (Moderator) - dinsdag 6 september 2005 @ 10:14
Wel leuk btw dat de heren eerst schreeuwden dat US alleen voor paupers is en nu vind ik jullie in bijna elk topic
Leuk
Ik heb ook nog ergens de MSN adressen liggen van die kinder van Breukhovenquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:40 schreef Fugie het volgende:
[..]![]()
ik heb net me ribben ingetaped, leuk man dat voetbal
FEESTquote:
Is ook leukquote:
mwaaa valt wel mee maar moet zo voetballe en neem liever niet teveel risicoquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:46 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb ook nog ergens de MSN adressen liggen van die kinder van Breukhoven![]()
Wie weet kunnen we daar eens iets leuks mee doen![]()
En ik weet wat je voeltIk heb er zelf 2 gebroken toen tijdens het skiën
![]()
Ik vind het US gebeuren niet leuk. Zooi aandachts geile mensen zitten daar ( niet iedereen )quote:
Das liefquote:Op dinsdag 6 september 2005 18:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik vind het US gebeuren niet leuk. Zooi aandachts geile mensen zitten daar ( niet iedereen )
Maar goed om jou blij te maken wil ik er best wel eens een keer iets van een foto dumpen![]()
is dat er dan niet of alleen tijdens de spits?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:02 schreef BaraCuda het volgende:
He kut wat mis ik doordeweeks op de weg mijn T5
Erger me kapot aan al die flikkers die me proberen af te snijden en er vervolgends vandoor gaan![]()
Oh en op de A67 is het tijd voor een algeheel inhaal verbod voor die kut vrachtwagensMIjn god 50 km lang links gereden 80km/h omdat die flikkers aan het inhalen waren. Vatsige vetlellen!
Ik ree er smiddags om 13:00 en om 16:30 weer terugquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:09 schreef Mukie het volgende:
[..]
is dat er dan niet of alleen tijdens de spits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |