Had je moeten luisteren slet. Ik zeg nog van kijk jo dat kenteken.quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef BazzoS het volgende:
Kenteken van die Lambo van gister: TF-23-ZL
heb ik toch neit gehoord joquote:Op maandag 5 september 2005 19:28 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Had je moeten luisteren slet. Ik zeg nog van kijk jo dat kenteken.
TH-23-ZL
ThaFreak 23 Zeik lul
Jammer alleen dat THaFreak 24 is. JA hij is 24. Maar goed 1 jaar voor een kat is eigelijk 7 jaar. Dat werkt met kabouters ook zo schijnbaar. Heb hem maar gewoon in de waan gelaten dat hij 24 is
had je moeten luisterenquote:
nu heb je een lekker drankje verdiend meidquote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Mukie het volgende:
Thuis, klaar met stofzuigen, afwas, was en opruimen
Had je nu je ex nog maar, had hij het voor je kunnen doenquote:Op maandag 5 september 2005 19:48 schreef Mukie het volgende:
Thuis, klaar met stofzuigen, afwas, was en opruimen
Nix eten makenquote:Op maandag 5 september 2005 19:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nu heb je een lekker drankje verdiend meid![]()
hahahaquote:Op maandag 5 september 2005 19:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Had je nu je ex nog maar, had hij het voor je kunnen doen
Zeker de eerste rotonde die je tegenkomt vanuit Dieren?quote:Op zondag 4 september 2005 23:06 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Telefoon --> biatch ws.
Maare, stuurfoutje niet echt, hij wou op een dubbele rotonde bij doesburg links langs een passat, maar die nam de rechterbaan een beetje krap, en daar ging weer een paar mm rubber van Peu
Daarom stond jij dus andersom op die parking! Ik snapte al niet hoe jij zo snel omgedraaid was..quote:Op zondag 4 september 2005 23:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat een gek zeg, wil ie bij die parkeerplaats bij paleis 't Loo met de handrem rechtsaf, ik zie dat over het hoofd en rij zo rechtdoor, volgende afslag dan maar
gewoon die mannen aan het werk zettenquote:Op maandag 5 september 2005 20:08 schreef Mukie het volgende:
[..]
hahaha
Wat heeft mn ex ermee te maken? ( die laatste woonde niet eens bij me)
Heb mn eigen huisje, doe mijn eigen ding, vind ik veel lekkerder
Daarnaast kook ik graag, dus mijn exen hebben allen nooit mogen koken
Nah, nu weet ik dat het goed gebeurdquote:Op maandag 5 september 2005 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
gewoon die mannen aan het werk zetten
Dan wassie blijkbaar niet zo slim..quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nah, nu weet ik dat het goed gebeurd
Heb een van mn exen eens een lamp laten vervangen, blijft ie aan de 220 hangen
230quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Expeditie Robinson enzoquote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zonder de ondertiteling snap ik er geen reet vanquote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef Mukie het volgende:
Shouf SHouf Habibi eindelijk eens gaat kijken.
ut was anders in 1999quote:
Wel goeie filmquote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zonder de ondertiteling snap ik er geen reet van
Schnitzel dinges ook deze week in de biosquote:
Typerend iddquote:
Ik ga eerst het boek maar eens uitlezen voordat ik de film ga kijkenquote:Op maandag 5 september 2005 21:33 schreef Ballebek het volgende:
Hitchhikers guide to the galaxy kijke
ik heb er zonder boek ook bijzonder van genoten hoorquote:Op maandag 5 september 2005 21:34 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ik ga eerst het boek maar eens uitlezen voordat ik de film ga kijken
(als je het boek niet kent hoef je de film ook niet te gaan kijken)
Heb een compleet pakket van Ace Design gepaktquote:Op maandag 5 september 2005 21:13 schreef Ballebek het volgende:
VLC downloaden kan je alles mee afspelen
nee want dat zeg ik zelf al, daar heb ik niet veel aandacht aan besteed. Vooral omdat ze grotendeels buiten het zicht vallen. En valt wel mee kwa werk, 3 werkdagen ofzo (tja student eh, tijd teveelquote:Op maandag 5 september 2005 21:51 schreef Mukie het volgende:
[..]
Heb een compleet pakket van Ace Design gepakt
Lukt prima
@ Fugie daar heeft nogal wat werk ingezeten:Y
Maar mag ik zeggen dat de zijkanten wat minder zijn?
Niet slaan
Die robot is zo meesterlijkquote:Op maandag 5 september 2005 21:33 schreef Ballebek het volgende:
Hitchhikers guide to the galaxy kijke
Ook een geweldige film. In het begin staan ze bij die container. gast is dit hem? Ja dit is hem. breken ze hem open is hij leeg. Nou ja bellen. Ja is andere groene containerquote:Op maandag 5 september 2005 20:40 schreef Mukie het volgende:
Shouf SHouf Habibi eindelijk eens gaat kijken.
The Answer to Life, the Universe, and Everything is ..... 42quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
En ook als ze een vraag aan de alles wetende computer vragen en dan honderden jaren later het antwoord krijgen![]()
Ja dat was hemquote:Op maandag 5 september 2005 22:50 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
he Answer to Life, the Universe, and Everything is ..... 42
![]()
Hij soefte te snel zekerquote:Op maandag 5 september 2005 23:02 schreef Mukie het volgende:
Vailiant is leuker
Ben met shouf shouf gestopt
dat is 1 van de details, nog even bekleden daarquote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef ook_gek het volgende:
Fugie netjes gedaan maar toch 1 minpuntje.
Je moet de binnen kant van die platen zwart schilderen. Dan komt het net iets beter uit dan wanneer je onbewerkt hout ziet. Voor de rest ben ik trots op je hoor knul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |