Heb je niet gewoon een Url of een foto-page?quote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
ik zal even een paar leuke plaatjes van de rallysprint gaan zoeken
Mjah, was de eerste hit die ik vinden kon..quote:Op zondag 4 september 2005 22:42 schreef Ballebek het volgende:
Brakke sjit man!
Ik ga maar is slapen dat lucht ook op
Nice shit!quote:
http://www.autosportief.nl/rallysprint.htmlquote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nice shit!
Waar is het gehouden? Ik herken de achtergrond een klein beetje..
Dat is een Lancer jaquote:Op zondag 4 september 2005 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das geen Suub, maar een Lancer toch?
Dat was de enige wagen die volgens mij express 2x het gras in gingquote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaat vaak de fout in die Lancer, of was dat in 1 pass?
voor een bocht boeit het toch niet?quote:Op zondag 4 september 2005 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als je er vaak komt weet je op welke tijden het een beetje voorspelbaar is om redelijk op tijd gas te geven..
Ik vind ergens van wel.. Of je stampt op tijd het gas in en komt er voorbij voor de bocht, of je bent de pineut en je zit ergens midden in de bocht, en dan wordt uitwijken voor eventuele tegenliggers wel moeilijker..quote:Op zondag 4 september 2005 22:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
voor een bocht boeit het toch niet?
Ik houd het liever op safe, jou inhaalactie vond ik nogal onverantwoord, maar ik zat niet in je auto op dat moment, dus kan niet echt oordelen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind ergens van wel.. Of je stampt op tijd het gas in en komt er voorbij voor de bocht, of je bent de pineut en je zit ergens midden in de bocht, en dan wordt uitwijken voor eventuele tegenliggers wel moeilijker..
Klein stuurfoutje? Hij zat nl al de hele tijd dat we langs het kanaal reden al met iets naast zich te kloten..quote:Op zondag 4 september 2005 23:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik houd het liever op safe, jou inhaalactie vond ik nogal onverantwoord, maar ik zat niet in je auto op dat moment, dus kan niet echt oordelen.
En PeuRac joeg zijn auto bijna in de kreukels op de terugweg
Telefoon --> biatch ws.quote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klein stuurfoutje? Hij zat nl al de hele tijd dat we langs het kanaal reden al met iets naast zich te kloten..
Wat een gek zeg, wil ie bij die parkeerplaats bij paleis 't Loo met de handrem rechtsaf, ik zie dat over het hoofd en rij zo rechtdoor, volgende afslag dan maarquote:Op zondag 4 september 2005 23:09 schreef ook_gek het volgende:
bij het inparkeren bij Ballebek bij de mac ging ook mis
Handrem inparkering lukte niet. Mensen stonden ons lijp aan te kijken![]()
Ja die was ook mooiquote:Op zondag 4 september 2005 23:15 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Wat een gek zeg, wil ie bij die parkeerplaats bij paleis 't Loo met de handrem rechtsaf, ik zie dat over het hoofd en rij zo rechtdoor, volgende afslag dan maar
Wees maar blij dat je er niet bij was. BoJo maakt je lijk met die kut camera van hem. Ik werd helemaal para. Vandaar maar die 2 duimen omhoog van zo 1 foto en dan niet meerquote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef Mukie het volgende:
LOL
ziet er idd leuk uit
Bn ik ff weg voor te gaan steengrillen, weer een topic vol
Dat doe je zelf!quote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef Mukie het volgende:
LOL
ziet er idd leuk uit
Steengrillenquote:Op zondag 4 september 2005 23:11 schreef Mukie het volgende:
LOL
ziet er idd leuk uit
Had je met mij op vakantie moeten zijn... Dik 40 graden, windstil, geen koud water of wat te vinden toen werd ik best pissig toen ze ook nog is de sleutel van onze kamer kwijt waren.quote:Op zondag 4 september 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
En heet. HEET dat wil je niet weten. Ik was aan het smelten. En ik was echt ZWAAAAR verrot
nee ik drink geen bier en ik was met de autoquote:
1 woord: bikiniquote:Op zondag 4 september 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja die was ook mooiHop jij vol gas recht door
[..]
Wees maar blij dat je er niet bij was. BoJo maakt je lijk met die kut camera van hem. Ik werd helemaal para. Vandaar maar die 2 duimen omhoog van zo 1 foto en dan niet meer![]()
En heet. HEET dat wil je niet weten. Ik was aan het smelten. En ik was echt ZWAAAAR verrot
Ik was gisteravond ook met de auto, dus aan de cola, maar daar krijg ik altijd buikpijn vanquote:Op zondag 4 september 2005 23:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
nee ik drink geen bier en ik was met de auto
Dan krijg je idd zo'n klotsklotsbuikje jaquote:Op maandag 5 september 2005 00:00 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Ik was gisteravond ook met de auto, dus aan de cola, maar daar krijg ik altijd buikpijn van![]()
De volgende keer maar gewoon weer bier drinken(en niet rijden) of dubbelfris drinken, maar dat hebben ze niet overal.
Al die vrouwen liepen daar in polo rond met een RL trui over de schoudersquote:Op zondag 4 september 2005 23:59 schreef Mukie het volgende:
[..]
1 woord: bikini
Of foto's sta ik meestal verrot dus dat boeit dan niet
quote:Op zondag 4 september 2005 23:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je er niet bij was. BoJo maakt je lijk met die kut camera van hem. Ik werd helemaal para. Vandaar maar die 2 duimen omhoog van zo 1 foto en dan niet meer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |