Heb je niet gewoon een Url of een foto-page?quote:Op zondag 4 september 2005 22:40 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
ik zal even een paar leuke plaatjes van de rallysprint gaan zoeken
Mjah, was de eerste hit die ik vinden kon..quote:Op zondag 4 september 2005 22:42 schreef Ballebek het volgende:
Brakke sjit man!
Ik ga maar is slapen dat lucht ook op
Nice shit!quote:
http://www.autosportief.nl/rallysprint.htmlquote:Op zondag 4 september 2005 22:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nice shit!
Waar is het gehouden? Ik herken de achtergrond een klein beetje..
Dat is een Lancer jaquote:Op zondag 4 september 2005 22:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Das geen Suub, maar een Lancer toch?
Dat was de enige wagen die volgens mij express 2x het gras in gingquote:Op zondag 4 september 2005 22:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gaat vaak de fout in die Lancer, of was dat in 1 pass?
voor een bocht boeit het toch niet?quote:Op zondag 4 september 2005 22:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als je er vaak komt weet je op welke tijden het een beetje voorspelbaar is om redelijk op tijd gas te geven..
Ik vind ergens van wel.. Of je stampt op tijd het gas in en komt er voorbij voor de bocht, of je bent de pineut en je zit ergens midden in de bocht, en dan wordt uitwijken voor eventuele tegenliggers wel moeilijker..quote:Op zondag 4 september 2005 22:56 schreef BazzoS het volgende:
[..]
voor een bocht boeit het toch niet?
Ik houd het liever op safe, jou inhaalactie vond ik nogal onverantwoord, maar ik zat niet in je auto op dat moment, dus kan niet echt oordelen.quote:Op zondag 4 september 2005 22:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik vind ergens van wel.. Of je stampt op tijd het gas in en komt er voorbij voor de bocht, of je bent de pineut en je zit ergens midden in de bocht, en dan wordt uitwijken voor eventuele tegenliggers wel moeilijker..
Klein stuurfoutje? Hij zat nl al de hele tijd dat we langs het kanaal reden al met iets naast zich te kloten..quote:Op zondag 4 september 2005 23:01 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Ik houd het liever op safe, jou inhaalactie vond ik nogal onverantwoord, maar ik zat niet in je auto op dat moment, dus kan niet echt oordelen.
En PeuRac joeg zijn auto bijna in de kreukels op de terugweg
Telefoon --> biatch ws.quote:Op zondag 4 september 2005 23:04 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klein stuurfoutje? Hij zat nl al de hele tijd dat we langs het kanaal reden al met iets naast zich te kloten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |