kan je aan je vriendin laten zien dat je gesport hebtquote:Op zondag 4 september 2005 20:49 schreef Ballebek het volgende:
Ik sta er idd teveel op... Maar stond wel een mooi schuinbeweging van mij op![]()
WOEHAHAHAHAHAHAHAHAHAquote:Op zondag 4 september 2005 20:50 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan je aan je vriendin laten zien dat je gesport hebt![]()
quote:Op zondag 4 september 2005 20:58 schreef ook_gek het volgende:
He BoJo jij bent die leger jeep vast nog wel tegen gekomen.
Ballebek heeft er voor gezorgt dat hun ogen schoon werden
Wij er naast rijden en hop ruitensproeier aan![]()
Was wel van dat winterspul extra geconcentreerd lekker bijte doet datquote:Op zondag 4 september 2005 20:58 schreef ook_gek het volgende:
He BoJo jij bent die leger jeep vast nog wel tegen gekomen.
Ballebek heeft er voor gezorgt dat hun ogen schoon werden
Wij er naast rijden en hop ruitensproeier aan![]()
Glas-ex, veel keukenrol, never nooit meer problemen.quote:Op zondag 4 september 2005 21:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Godver.. Ik koop nooit meer een auto waar in gerookt is.. in totaal nu 2 uur m'n ramen aan het poetsen geweest en nogsteeds is het drama..
Been there, done that.. zelfs daarnet met spiritus geprobeert.. Niet vergeten straks m'n handen te wassen..quote:Op zondag 4 september 2005 21:13 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Glas-ex, veel keukenrol, never nooit meer problemen.
Beter steek je nu geen kaars aan met je handenquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that.. zelfs daarnet met spiritus geprobeert.. Niet vergeten straks m'n handen te wassen..
Je bent ook wel een suffe lul als je met spiritus aan de haal gaat...quote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Been there, done that.. zelfs daarnet met spiritus geprobeert.. Niet vergeten straks m'n handen te wassen..
Jij moest op je jas zitten om via de voorruit te kunnen kijkenquote:Op zondag 4 september 2005 21:21 schreef ThaFreak het volgende:
meet was geslaagd![]()
ben alleen nog verrotter dan dat ik al was![]()
terugweg nog de supra mogen mishandelen en voor een 16 jaar oude auto rijd hij nog verdomd fijn en soepel![]()
![]()
die jas lag er alleen om het kussen te verbergenquote:Op zondag 4 september 2005 21:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Jij moest op je jas zitten om via de voorruit te kunnen kijken
quote:Op zondag 4 september 2005 21:24 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
die jas lag er alleen om het kussen te verbergen![]()
Als je iets beter had gekeken had je gezien dat het een rood haar is ofwel niet echt bruin wordt.quote:Op zondag 4 september 2005 22:04 schreef Fugie het volgende:
mark voor iemand die in scheveningen woont ben je toch aardig bleek
ja dat snapte ik al hoorquote:Op zondag 4 september 2005 22:09 schreef Ballebek het volgende:
[..]
Als je iets beter had gekeken had je gezien dat het een rood haar is ofwel niet echt bruin wordt.
quote:Op zondag 4 september 2005 18:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
*morgen tuning shop eens gaat bellen over gebruik van de brug om uitlaatje te wisselen...) Ik wil nou toch wel eens weten of ik WEL boven het geluid van iig Bas uit kan komen.. Wat klonk dat machtig met einddemper als enige demping..
Supra was ook stoer, alleen jammer dat Tjab en TF niet nog wat langer bleven, had nog wat sound shots willen maken van die stijgerpijp..
wat denk jij nou? 105 pk tegen 800 kg, of 125 pk tegen 1300 kgquote:Op zondag 4 september 2005 18:27 schreef PeuRac het volgende:
@john, dat heet nou echte wielspin gewoon van 1000 tot 6500 RPM aanhoudenen in z'n 2 ook nog ff
![]()
Trouwens, wel ziek, dat hok van BazzoS was bij de 0- 100 sneller![]()
'k moest inhoudenquote:Op zondag 4 september 2005 18:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, op de heenweg merkte ik dat al toen ik achter jou aansprintte, Bas bleef gewoon strak achter me zitten zonder ook maar iets aan ruimte te verliezen..
AH das ook wat jah.. Naja morgen toch bellen.. meteen maar even vragen of ze open lucht filter setje er in kunnen mikken, anders zondags ff naar Zwolle voor een setje.quote:Op zondag 4 september 2005 22:14 schreef BazzoS het volgende:
[..], ik heb ook gaten in mn luchtfilter zitten, het geluid van mijn filter komt zo rond de 3k rpm boven mijn uitlaatgeluid uit
quote:Op zondag 4 september 2005 22:06 schreef Xtreem het volgende:
Bo!
Ik vraag me af wie het minder snapte, Peu of Bas
Het was ook wel een beetje een suicide run op de heenweg eik moet ik toegeven..quote:
ja, vlak voor een onoverzichtelijke bocht inhalen, ik zat te bidden in mn auto manquote:Op zondag 4 september 2005 22:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het was ook wel een beetje een suicide run op de heenweg eik moet ik toegeven..
met 120 op de kanaal weg aan Peu z'n Alfa blijven kleven..
glassex en een prop krantenpapierquote:Op zondag 4 september 2005 21:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als je er vaak komt weet je op welke tijden het een beetje voorspelbaar is om redelijk op tijd gas te geven..quote:Op zondag 4 september 2005 22:31 schreef BazzoS het volgende:
[..]
ja, vlak voor een onoverzichtelijke bocht inhalen, ik zat te bidden in mn auto man
quote:Op zondag 4 september 2005 22:29 schreef Jofunu-kun het volgende:
Virus: Meer shots?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |