Met dank aan Mark want die wist moeiteloos de weg te vinden tussen alle kak lui voor een betere foto plaatsquote:
kan nooit veel interessanter geweest zijn dan die kakwijfenquote:Op zondag 4 september 2005 19:28 schreef PeuRac het volgende:
Waarna jullie ons kwijt waren omdat wij wat interressanters zagen
Ballebek en ik waren het er over eens, dat: "wat we thuis hebben zitten is toch een stuk beter" onder dat motto liepen we maar snel doorquote:Op zondag 4 september 2005 19:30 schreef BoJo het volgende:
[..]
kan nooit veel interessanter geweest zijn dan die kakwijfen![]()
Ik heb jou wel gemist eigenlijkquote:
Wel als ze die aan heeft als je 's ochtends naast haar wakker wordquote:Op zondag 4 september 2005 20:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gemist eigenlijk
Alexxx: Niks mis met die kleren
quote:Op zondag 4 september 2005 20:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wel als ze die aan heeft als je 's ochtends naast haar wakker word
Ik ben daar tussen thuis hequote:Op zondag 4 september 2005 19:13 schreef BoJo het volgende:
[..]
Met dank aan Mark want die wist moeiteloos de weg te vinden tussen alle kak lui voor een betere foto plaats
quote:Op zondag 4 september 2005 20:08 schreef Xtreem het volgende:
Hoerige KUTstudieboeken
Als ik dit semester braaf m'n boeken koop ben ik E420 kwijt
Alleen die mensen achter ons waren niet blij whehehequote:
bojo doe's Hi-res postenquote:Op zondag 4 september 2005 19:54 schreef ook_gek het volgende:
[afbeelding]
Dit was toch wel een lieverdje![]()
En BoJo en ik stonden goed voor aan
quote:Op zondag 4 september 2005 20:05 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik heb jou wel gemist eigenlijk
Alexxx: Niks mis met die kleren
quote:Op zondag 4 september 2005 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en heb je ze ook nodig? Ik heb de helft van mn schoolboeken nog in het plastic liggen
Die conversatioes met mn ouders ook altijd.
"kopen jullie mn nieuwe studieboeken?"
"nee, dit jaar moet je ze zelf kopen"
"oh, nou, ik haal het zonder boeken ook wel, ik lees wel met een vriend mee"
En dan twee weken later keurig de boeken krijgen
Volgende keer ben je erbijquote:
Móet je niet schoolboeken hebben dan? Of is dat niet verplicht?quote:Op zondag 4 september 2005 20:13 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
en heb je ze ook nodig? Ik heb de helft van mn schoolboeken nog in het plastic liggen
Die conversatioes met mn ouders ook altijd.
"kopen jullie mn nieuwe studieboeken?"
"nee, dit jaar moet je ze zelf kopen"
"oh, nou, ik haal het zonder boeken ook wel, ik lees wel met een vriend mee"
En dan twee weken later keurig de boeken krijgen
Oké oké oké OKÉ !quote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Volgende keer ben je erbij
Karbo, BAF, PTA of gewoon 'n minimeet, dat maakt niet uit
* ook_gek is voor een zuip meet op een zaterdagquote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Volgende keer ben je erbij
Karbo, BAF, PTA of gewoon 'n minimeet, dat maakt niet uit
Het zal ze werkelijkwaar geen reet interesseren. Als het slagingspercentage maar hoog genoeg is, en het niveau ook, dan boeit het niet of je wel of geen boeken kooptquote:Op zondag 4 september 2005 20:18 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Móet je niet schoolboeken hebben dan? Of is dat niet verplicht?
Want dan koop ik ze voortaan ook niet meer!
Ik heb 8 boeken en gebruik er maar 1.
Tofquote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Het zal ze werkelijkwaar geen reet interesseren. Als het slagingspercentage maar hoog genoeg is, en het niveau ook, dan boeit het niet of je wel of geen boeken koopt
In Schevningen, op jouw kosten.quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef ook_gek het volgende:
[..]
* ook_gek is voor een zuip meet op een zaterdag
Hij gaat ja zeggenquote:Op zondag 4 september 2005 20:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In Schevningen, op jouw kosten.
Deal.
Wilde je nog bellen bij de mac om effe met iedereen er bij te lullen.quote:Op zondag 4 september 2005 20:19 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Oké oké oké OKÉ !!
Behalve als ik écht écht écht niet kan natuurlijk.
Ik heb me telefoon al 3 dagen uitstaanquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wilde je nog bellen bij de mac om effe met iedereen er bij te lullen.
Maar ben het vergeten![]()
Was iets te druk met een balon en meisjes van de Mac. En nee vraag verder maar niks
Kan. Alleen jammer dat we wel tegelijk tentamen hebbenquote:Op zondag 4 september 2005 20:20 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Tof!
Dan kan je eigenlijk ook samen met een klasgenoot de boeken kopen ofzo. Voor de zekerheid.
Ok, ik vraag niet waarom je al drie keer naar meisjes biuj de mac refereert, want je wiult niks vertellen over het enige wara je het over hebtquote:Op zondag 4 september 2005 20:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Wilde je nog bellen bij de mac om effe met iedereen er bij te lullen.
Maar ben het vergeten![]()
Was iets te druk met een balon en meisjes van de Mac. En nee vraag verder maar niks
Ehh ja, ik heb nog nooit geleerd voor een toets (ja okay, daarom heb ik ook vast 8 onvoldoendes ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 20:22 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Kan. Alleen jammer dat we wel tegelijk tentamen hebben
Plus dat het duurste vak een vak is dat niemand van m'n vrienden volgt
Wanneer meeten?![]()
Waarom denk je dat?quote:
Scheveningen is niet leuk om flink dronken te worden. Ik had utrecht in gedachte?quote:Op zondag 4 september 2005 20:20 schreef Xtreem het volgende:
[..]
In Schevningen, op jouw kosten.
Deal.
Omdat je altijd zo doet alsof je geld teveel hebt.quote:
nou ik had wel iets van geld maar dat is nu ben ik bang totaal opquote:Op zondag 4 september 2005 20:25 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Omdat je altijd zo doet alsof je geld teveel hebt.
Maar een ferrari heb je nog steeds niet!
!
quote:Op zondag 4 september 2005 20:24 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Scheveningen is niet leuk om flink dronken te worden. Ik had utrecht in gedachte?
En over geld hebben we het nog wel.....
Bij jou ook al?quote:Op zondag 4 september 2005 20:27 schreef ook_gek het volgende:
[..]
nou ik had wel iets van geld maar dat is nu ben ik bang totaal op![]()
Nee, dat heeft daar niets mee te makenquote:Op zondag 4 september 2005 20:23 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Ehh ja, ik heb nog nooit geleerd voor een toets (ja okay, daarom heb ik ook vast 8 onvoldoendes ofzo)
Neequote:Morgen?
Waar dan wel meequote:Op zondag 4 september 2005 20:29 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Nee, dat heeft daar niets mee te maken![]()
Ik ben er morgen ook niet van 6 tot 7quote:NeeWordt sowieso een week later
![]()
ZUIPENquote:
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen ideequote:Op zondag 4 september 2005 20:35 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Waar dan wel mee?
[..]
Ik ben er morgen ook niet van 6 tot 7!
Wanneer ik eens tijd hebquote:Op zondag 4 september 2005 20:37 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Geeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen idee
Wanneer wel dan![]()
Deze bedoel je?quote:Op zondag 4 september 2005 20:16 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
bojo doe's Hi-res posten![]()
En ook van die andere sletten als het kan
Tsss, dat mag helemaal nietquote:Op zondag 4 september 2005 20:40 schreef BoJo het volgende:
[..]
Deze bedoel je?![]()
[afbeelding]
TJABBO Specials!!
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |