Nee joh, de hele bende blokkeren!quote:Op zondag 4 september 2005 22:27 schreef detulp050 het volgende:
Ik zou met de trein naar Den Haag gaan de 16e
tof toch, laat ze maar langskomen met die sprintersquote:Op zondag 4 september 2005 22:36 schreef Sterke_Yerke het volgende:
16e is autosprint in drachten
dat ze in den haag maar leren minder geld uit te gevenquote:Op zondag 4 september 2005 22:37 schreef Crazyivan het volgende:
Slechts een tijdelijke oplossing. Bovendien moet er toch belastingsgeld binnenkomen he. Anders moet dat dus ergens anders vandaan worden gehaald, b.v. meer inkomstenbelasting of accijnsverhoging op drank. Hoe dan ook je betaald toch wel.
ga jij fietsend naar t binnenhof, demonstreren tegen de demonstrantenquote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
Pleur op zeg met dat naar den haag komen.
Doe me een fucking lol zeg
En ik straks weer last van jullie hebben
Ga jij een dagje in Friesland kijken ofzoquote:Op zondag 4 september 2005 22:46 schreef ook_gek het volgende:
Pleur op zeg met dat naar den haag komen.
Doe me een fucking lol zeg
En ik straks weer last van jullie hebben
Verkeerd besteld, was eigenlijk voor heerenveen bestemd...quote:Op zondag 4 september 2005 22:59 schreef SCH het volgende:
Demonstreer anders ook even tegen de toegangsprijzen van de Efteling
Kansloos dit. Heeft de regering de orkaan in New Orleans veroorzaakt?
Hey kijk, iemand die iets weet over de oil peakquote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef Crazyivan het volgende:
Ga liever protesteren dat er veel te weinig geld naar kernfusie projecten gaat. Dit is namelijk de enige echte manier om in de toekomst (lees over een jaar of 10-20) aan energie te komen. Want zelfs uranium is over niet al te lange tijd op.
ik weet het.. en reken maar dat daar bakken vol geld naartoe gaanquote:Op zondag 4 september 2005 23:08 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Hey kijk, iemand die iets weet over de oil peak
Bijna niemand weet zelfs maar wat kernfusie inhoudt dude... Vertrouw er maar niet op.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:02 schreef Herr.Flick het volgende:
[..]
Verkeerd besteld, was eigenlijk voor heerenveen bestemd...
Ja cool!quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef Crazyivan het volgende:
Ga liever protesteren dat er veel te weinig geld naar kernfusie projecten gaat. Dit is namelijk de enige echte manier om in de toekomst (lees over een jaar of 10-20) aan energie te komen. Want zelfs uranium is over niet al te lange tijd op.
quote:Op zondag 4 september 2005 23:05 schreef Crazyivan het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |