In de rust? Hoe hebben dat geflikt? Zonder reclame ofzo? Sinds wanneer duurt NSE 15 minutenquote:Op vrijdag 30 september 2005 19:17 schreef BVO het volgende:
NSE gisteren 709.000 kijkers..
Ja, het zat in de rust, maar toch, best weleens leuk voor ze..
NSE was al zonder reclame, slimbo. En het duurde ook 15 minuten, omdat die 15 minuten de rust moeten voorstellen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2005 12:49 schreef pberends het volgende:
[..]
In de rust? Hoe hebben dat geflikt? Zonder reclame ofzo? Sinds wanneer duurt NSE 15 minuten?
Ik ookquote:Op vrijdag 30 september 2005 20:06 schreef TheVulture het volgende:
Samen vind ik best leuk eigenlijk!
nu gaat t doorkijk effect eindelijk werken volgens mij.quote:Op maandag 3 oktober 2005 09:17 schreef Mike het volgende:
Talpa had gisteren eindelijk eens een goeie avond.
De wedstrijden 2.359.000
Linda & Beau 806.000
Postcodeloterij 1 tegen 100 1.020.000
Het verzetten van dat laatste programma heeft dus goed uitgepakt.
Alleen Cafe de Sport blijft nog een beetje behelpen met 308.000 kijkers.
Dat werd tijd zegquote:Op maandag 3 oktober 2005 09:17 schreef Mike het volgende:
Talpa had gisteren eindelijk eens een goeie avond.
De wedstrijden 2.359.000
Linda & Beau 806.000
Postcodeloterij 1 tegen 100 1.020.000
Nee, dat komt door de kijkers die tussen De Wedstrijden en 1 tegen 100 te lui zijn om de afstandsbediening te hanteren. Dit is vergelijkbaar met de vroegere situatie op Nederland 2: programma's tussen Studio Sport en 1 tegen 100 scoren goed, omdat kijkers te moe zijn om te zappen.quote:Op maandag 3 oktober 2005 17:13 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat werd tijd zeg
Maar de verplaatsing van 1 tegen 100 heeft dus goed uitgepakt. Ik vind het ook een typisch zondag avond programma. "Linda & Beau" was gister ook wel aardig, maar dat kwam vooral vanwege de gasten Joling & Gordon.
Te moe om te zappen? Heb jij een afstandsbediening die je aan moet rennen ofzo?quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:16 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Nee, dat komt door de kijkers die tussen De Wedstrijden en 1 tegen 100 te lui zijn om de afstandsbediening te hanteren. Dit is vergelijkbaar met de vroegere situatie op Nederland 2: programma's tussen Studio Sport en 1 tegen 100 scoren goed, omdat kijkers te moe zijn om te zappen.
Ach, hierna begint de serie Gooise Vrouwen en komt Miljoenenjacht terug...2 programma's die toch minstens hetzelfde moeten kunnen scoren.quote:Op maandag 3 oktober 2005 20:24 schreef Juichtoon het volgende:
precies 2 programma's die nog deze maand stoppen scoren goed...
Idd, Miljoenenjacht en 1 tegen 100 trekken gewoon dezelfde kijkers. Persoonlijk vind ik Miljoenenjacht nog leuker ook, dus dat komt goed uitquote:Op maandag 3 oktober 2005 23:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ach, hierna begint de serie Gooise Vrouwen en komt Miljoenenjacht terug...2 programma's die toch minstens hetzelfde moeten kunnen scoren.
Nee.quote:Op maandag 3 oktober 2005 23:34 schreef HassieBassie het volgende:
[..]
Te moe om te zappen? Heb jij een afstandsbediening die je aan moet rennen ofzo?
Ik hoop dat er weer een hoogtepunt komt in Miljoenenjacht. (remember that doofus who had won 10 euro's at New Year's Day?)quote:Op dinsdag 4 oktober 2005 15:53 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Idd, Miljoenenjacht en 1 tegen 100 trekken gewoon dezelfde kijkers. Persoonlijk vind ik Miljoenenjacht nog leuker ook, dus dat komt goed uit
Lijkt mij een goede vervanger voor Beau, zelfde soort ballerige uitstraling.quote:Jort Kelder naar Talpa
Jort Kelder gaat twee dagen per week de plek van presentator Beau van Erven Dorens opvullen bij NSE. Vanaf aanstaande vrijdag zal hij het presentatieteam van het nieuwsprogramma van Talpa versterken. Kelder is nu nog hoofdredacteur van het blad Quote. Dat blijft hij ook nog gewoon doen.
Al vanaf de start van het programma was duidelijk dat naast Van Erven Dorens, die het programma ook produceert, een tweede presentator nodig is. Even was RTL-correspondent Max Westerman in de markt, maar die haakte af.
quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:30 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede vervanger voor Beau, zelfde soort ballerige uitstraling.
Zou Bridget dat niet worden?quote:Op woensdag 5 oktober 2005 16:30 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede vervanger voor Beau, zelfde soort ballerige uitstraling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |