? Die fundamentalisten grepen tijdens de Islamitische Revolutie in 1979 de macht. En dat deden ze tamelijk grondig. Ik weet niet hoe de situatie onder de sjah was, maar ik betwijfel of de reli-fundi's meer dan 25 jaar stemrecht en opleidingsmogelijkheden hebben laten bestaan als ze dat liever hadden afgeschaft.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Allemaal nog restanten van het pre-totalitaire Iran, als de fundi's aan de top het willen, is dat allemaal voltooid verleden tijd. En die kant lijkt het nu wel op te gaan.
Laat je eens wat beter informeren.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:23 schreef sigme het volgende:
[..]
? Die fundamentalisten grepen tijdens de Islamitische Revolutie in 1979 de macht. En dat deden ze tamelijk grondig. Ik weet niet hoe de situatie onder de sjah was, maar ik betwijfel of de reli-fundi's meer dan 25 jaar stemrecht en opleidingsmogelijkheden hebben laten bestaan als ze dat liever hadden afgeschaft.
De Revolutioniare garde is trouwens bij tijden veel vrouwonvriendelijker geweest dan tegenwoordig, met standrechtelijke executies bij zichtbaar haar of lippenstift.
Het is natuurlijk best mogelijk dat in de toekomst in Iran vrouwen minder bewegingsvrijheid en ontplooiingsmogelijkheden gaan krijgen, maar wat ze nu hebben is echt met instemming van de reli-fundi's. Die laten namelijk niks over hun kant gaan.
Met plezier. Heb je een goed startpunt?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Laat je eens wat beter informeren.
Uhm ja, dat stond boven mijn postquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ja
Had ik het bij de 1e citaat dus ook al bij het rechte eind?
Wikipedia en google bevatten alle wijsheid.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:30 schreef sigme het volgende:
[..]
Met plezier. Heb je een goed startpunt?
De bibliotheek ook, desondanks kan ik er toch boeken van Von Däniken halen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wikipedia en google bevatten alle wijsheid.
En alle domheid. Maar die 2 kan ik bedienen. Het gaat meer om het onderscheid. Mocht je een suggestie hebben over dit onderwerp (of een willekeurig ander), voorzien van enige argumenten, ben ik meestal niet te beroerd er even in te duiken.quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:38 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Wikipedia en google bevatten alle wijsheid.
Intuitief mercantilismequote:Op dinsdag 6 september 2005 15:35 schreef Monidique het volgende:
Bron, RQ?
Ja! Heb ik gedaan ook, eeuwen geleden. Dat was grappigquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
De bibliotheek ook, desondanks kan ik er toch boeken van Von Däniken halen.
Is schijnwijsheid ook geen vorm van wijsheid?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:39 schreef Monidique het volgende:
[..]
De bibliotheek ook, desondanks kan ik er toch boeken van Von Däniken halen.
Mij verwarren sowieso niet... of wel...quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:43 schreef Chewie het volgende:
[..]
Is schijnwijsheid ook geen vorm van wijsheid?
Dat verschilt per persoonquote:Op dinsdag 6 september 2005 15:47 schreef Monidique het volgende:
[..]
Mij verwarren sowieso niet... of wel...
Niet tegen Johan zeggen, hoor!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:13 schreef Chewie het volgende:
ik had gisteravond niet zoveel moeten blowen
* sizzler is playing DJ Kicken - There ain't no party like an alcoholic party!quote:Op dinsdag 6 september 2005 16:32 schreef du_ke het volgende:
Ach wat is veel drinken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |