Ontkennen is de beste bevestiging.quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Anti-roddel mededeling: Hik en ik hebben niets met elkaar. Op wat gezamenlijke interesses na dus.
Mee naar de dokter dus.quote:
Vertel!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 07:58 schreef ultra_ivo het volgende:
Liejannuh, leukd at je het gebied onveilig gaat maken waar ik vorige maand nog zat
Ik weet wel een goed adres voor ijsjes in Rome!quote:Op dinsdag 6 september 2005 08:02 schreef YPPY het volgende:
O ja, weet iemand waar je goede appeltaart kunt eten in Florance, Siena of Rome?
Ik zat vorige maand een week in Zakopane tijdens een Esperantisten-bijeenkomst. Veel van Zakopane zelf heb ik niet gezien (teveel te doen op de bijeenkomst), maar dat wat ik gezien heb was niet echt indrukwekkend. Het nationaal Park is wel heel indrukwekkend. Nu zullen er veel minder toeristen zijn, afgelopen maand was het echt filewandelen. Wandeltochten zijn goed te doen daar. Ik heb nog wat foto's van Zakopane in m'n fotoalbum staan.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:15 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
Vertel!!En heb je nog leuke tips??
Als je er één gevonden hebt, kom je dan ook naar de De Stofzuigermeet! ?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:13 schreef Hik het volgende:
Ik bedoel maar: Waar let je op bij het kopen van een stofzuiger![]()
quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Als je er één gevonden hebt, kom je dan ook naar de De Stofzuigermeet! ?
En dan mag je misschien lid worden van Het Stofzuigergenootschap
Uiteraard komt er een reisverslag met foto'squote:
We gaan idd ook voor het Nationale park en wat wandelen. Dus dat moet goed gaan komen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:01 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Ik zat vorige maand een week in Zakopane tijdens een Esperantisten-bijeenkomst. Veel van Zakopane zelf heb ik niet gezien (teveel te doen op de bijeenkomst), maar dat wat ik gezien heb was niet echt indrukwekkend. Het nationaal Park is wel heel indrukwekkend. Nu zullen er veel minder toeristen zijn, afgelopen maand was het echt filewandelen. Wandeltochten zijn goed te doen daar. Ik heb nog wat foto's van Zakopane in m'n fotoalbum staan.
Wanneer zit je daar precies??quote:Eind van de maand zit ik weer in die regio, maar dan op doorreis. Ik start m'n fietstocht dit jaar in Kiev. Via de Deutsche Bahn heb ik een Sparpreis Krakau gekocht, zonder reserveringen/toeslagenis die iets van 130 Euro (retour).
Ik ben er ook niet meer naar toe gegaan sinds ik bij de opening bijna de Koningin had aangeredenquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:08 schreef k_man het volgende:
Shit, ik ben Den Haag Sculptuur vergeten. Kzie net dat het tot zondag was.
Had je dat niet ff kunnen zeggen Liejannuh?![]()
25.9:quote:Op dinsdag 6 september 2005 20:20 schreef Liejannuh het volgende:
[..]
We gaan idd ook voor het Nationale park en wat wandelen. Dus dat moet goed gaan komen.
[..]
Wanneer zit je daar precies??Kunnen we wel gaan meeten daar!
Neefjes en zo zijn ook altijd een goed excuus om naar Artis te gaan. Niet dat ik een excuus nodig heb. Twee jaar terug had ik nog een jaarkaart.quote:Op dinsdag 6 september 2005 18:05 schreef Litman het volgende:
Ik ben ook verliefd, op Yindee:
[afbeelding]
Het was lang geleden dat ik in een dierentuin was geweest. Maar met het zoontje van vrienden was het erg grappig! Alleen het nachthok met krokodillen was tamelijk bizar: hele lage bruggetjes waar 15 cm lager de krokodillen zwommen...
of misschien kijk ik te veel naar Steve Irwin
ja leuk, met jequote:Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef Hik het volgende:
Dierentuin is cool! Wil eigenlijk weer eens naar Emmen, dat is echt zo'n mooi park (wat ik me ervan herinner dan, want het is al even geleden). Tis alleen zo'n takke-eind weg!
Nou, misschien zelfs zeer binnenkort (lees: binnen 2 maanden)quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Flipsen: Wanneer ga je weer naar BsAs?
Als het lang geleden is ben je vast nog neit in het nieuwe gedeelte geweest. Je weet niet wat je ziet als je dan de pinguins gaat bekijken. Die lopen je namelijk letterlijk voor de voeten! Echt waanzinnig grappig!quote:Op woensdag 7 september 2005 09:21 schreef Hik het volgende:
Dierentuin is cool! Wil eigenlijk weer eens naar Emmen, dat is echt zo'n mooi park (wat ik me ervan herinner dan, want het is al even geleden). Tis alleen zo'n takke-eind weg!
Ja, maar ze bijten ook als je niet oppastquote:Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als het lang geleden is ben je vast nog neit in het nieuwe gedeelte geweest. Je weet niet wat je ziet als je dan de pinguins gaat bekijken. Die lopen je namelijk letterlijk voor de voeten! Echt waanzinnig grappig!![]()
Klinkt niet best...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef flipsen het volgende:
Heeft alleen wel met 'omstandigheden' te maken helaas![]()
In FOT wel...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef DutchTrain het volgende:
hebben ze in F&F eigenlijk ook regelmatig een dierentuin-meet, of zouden ze dat nou ook weer te dieronvriendelijk vinden?
Dat zijn Humboldts toch?quote:
kloptquote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat zijn Humboldts toch?
Die zitten ook in Argentinië, volgens mij...![]()
En van wie zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Anti-roddel mededeling: Hik en ik hebben niets met elkaar. Op wat gezamenlijke interesses na dus.
Dat weet ik ook niet? Stond er dan ergens dat het een verboden liefde was? Heb ik iets gemist en is Hik al uitgehuwlijkt aan een Egyptische kamelenfokker?quote:
Maar dan krijg je je was dus ook niet meer van de lijnquote:Wasknijper
Een Britse student heeft een uitvinding gedaan waar veel huisvrouwen blij mee zullen zijn: een wasknijper die het weer voorspelt. De uitvinding komt voort uit eigen frustrerende ervaringen van de student met natgeregend wasgoed. De wasknijper registreert veranderingen in luchtdruk en zendt elektrische signalen naar metalen strips op de knijper. Als het binnen een halfuur gaat regenen, blokkeert de knijper en kun je je was niet ophangen.
Goede tip voor pinguins kijken in Argentinie:quote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat zijn Humboldts toch?
Die zitten ook in Argentinië, volgens mij...![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:04 schreef k_man het volgende:
Dus mocht je nog een brandvertragende fleece nodig hebben...
Ow, okee, excuusquote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef k_man het volgende:
Hmm, nee. Dat was niet in me opgekomen.
Huh?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Hik het volgende:
Het echte schokkende nieuws is dat het gewoon een ordinaire, blonde Hollander is...![]()
Hij heeft wel een Volvo...quote:Op woensdag 7 september 2005 14:46 schreef flipsen het volgende:
Zie je wel, dus toch die Volvo station met labrador over een maand of wat![]()
Sterker nog, we dachten allemaal dat het een eis was.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef Vogue het volgende:
Hik!! Wat zeg je me nu! Een ordinaire, blonde Hollander
Ik had op z'n minst toch wel een Spanjaard of Latino verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |