Ja, maar ze bijten ook als je niet oppastquote:Op woensdag 7 september 2005 11:14 schreef flipsen het volgende:
[..]
Als het lang geleden is ben je vast nog neit in het nieuwe gedeelte geweest. Je weet niet wat je ziet als je dan de pinguins gaat bekijken. Die lopen je namelijk letterlijk voor de voeten! Echt waanzinnig grappig!![]()
Klinkt niet best...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:13 schreef flipsen het volgende:
Heeft alleen wel met 'omstandigheden' te maken helaas![]()
In FOT wel...quote:Op woensdag 7 september 2005 11:09 schreef DutchTrain het volgende:
hebben ze in F&F eigenlijk ook regelmatig een dierentuin-meet, of zouden ze dat nou ook weer te dieronvriendelijk vinden?
Dat zijn Humboldts toch?quote:
kloptquote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat zijn Humboldts toch?
Die zitten ook in Argentinië, volgens mij...![]()
En van wie zou dat niet mogen?quote:Op dinsdag 6 september 2005 17:05 schreef UIO_AMS het volgende:
Anti-roddel mededeling: Hik en ik hebben niets met elkaar. Op wat gezamenlijke interesses na dus.
Dat weet ik ook niet? Stond er dan ergens dat het een verboden liefde was? Heb ik iets gemist en is Hik al uitgehuwlijkt aan een Egyptische kamelenfokker?quote:
Maar dan krijg je je was dus ook niet meer van de lijnquote:Wasknijper
Een Britse student heeft een uitvinding gedaan waar veel huisvrouwen blij mee zullen zijn: een wasknijper die het weer voorspelt. De uitvinding komt voort uit eigen frustrerende ervaringen van de student met natgeregend wasgoed. De wasknijper registreert veranderingen in luchtdruk en zendt elektrische signalen naar metalen strips op de knijper. Als het binnen een halfuur gaat regenen, blokkeert de knijper en kun je je was niet ophangen.
Goede tip voor pinguins kijken in Argentinie:quote:Op woensdag 7 september 2005 12:24 schreef Hik het volgende:
[..]
Dat zijn Humboldts toch?
Die zitten ook in Argentinië, volgens mij...![]()
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:04 schreef k_man het volgende:
Dus mocht je nog een brandvertragende fleece nodig hebben...
Ow, okee, excuusquote:Op woensdag 7 september 2005 14:39 schreef k_man het volgende:
Hmm, nee. Dat was niet in me opgekomen.
Huh?quote:
quote:Op woensdag 7 september 2005 14:40 schreef Hik het volgende:
Het echte schokkende nieuws is dat het gewoon een ordinaire, blonde Hollander is...![]()
Hij heeft wel een Volvo...quote:Op woensdag 7 september 2005 14:46 schreef flipsen het volgende:
Zie je wel, dus toch die Volvo station met labrador over een maand of wat![]()
Sterker nog, we dachten allemaal dat het een eis was.quote:Op woensdag 7 september 2005 15:12 schreef Vogue het volgende:
Hik!! Wat zeg je me nu! Een ordinaire, blonde Hollander
Ik had op z'n minst toch wel een Spanjaard of Latino verwacht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |