HEt heb weinig met reclames te maken; maar die rooie auto kan het ook niet meer echtquote:Op maandag 5 september 2005 20:17 schreef Tirion het volgende:
Die Samsung reclames!![]()
Je vraagt je af: heb ik een pakket aangenomen?![]()
hehehe met die trieste ijsberenquote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef sleepflower het volgende:
Die reclame van Coca Cola die elk jaar met Kerst op tv komt.
Nee die met die trein.quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef The-Chosen1 het volgende:
[..]
hehehe met die trieste ijsberen
ehmm.. goeie vraag .. ik weet welk je bedoeld iig.quote:Op maandag 5 september 2005 20:26 schreef sleepflower het volgende:
[..]
Nee die met die trein.
Of is dat dezelfde?
Ja, die is ook al meer dan 10 jaar oud geloof ik.quote:Op maandag 5 september 2005 20:32 schreef nightfall het volgende:
fido-dido die ze van zolder hebben gehaald.
Die nieuwe van de belasting dienst: ,Nou ja we gaan dus uit betalenquote:Op maandag 5 september 2005 20:59 schreef -David- het volgende:
Zijn niet veel reclames die nog wél leuk zijn om naar te kijken...maar die van "Even Apeldoorn Bellen" zijn toch wel heel cool
Die wordt zeker al 5 jaar achter elkaar uitgezonden.quote:Op maandag 5 september 2005 20:25 schreef sleepflower het volgende:
Die reclame van Coca Cola die elk jaar met Kerst op tv komt.
Ja, Merci doet het zelfdequote:Op maandag 5 september 2005 21:22 schreef massy het volgende:
[..]
Die wordt zeker al 5 jaar achter elkaar uitgezonden.
Alsof ze niks nieuws kunnen verzinnen.
kost geldquote:Op maandag 5 september 2005 21:22 schreef massy het volgende:
[..]
Die wordt zeker al 5 jaar achter elkaar uitgezonden.
Alsof ze niks nieuws kunnen verzinnen.
We leven niet echt in italie he? :Squote:Op maandag 5 september 2005 21:36 schreef PoisonouS het volgende:
Wees blij mensen, in italie heb je alleen maar reclames voor het huishouden of eten, echt je wordt er strond ziek van. In nederland heb je tenminste af en toe nog een komische reclame ertussen
laat me raden in 1989 werd je blind?quote:Op maandag 5 september 2005 21:42 schreef RemcoDelft het volgende:
Reclame? In 1989 heb ik daar voor het laatst naar gekeken.
En die van Rang dan:quote:Op maandag 5 september 2005 21:07 schreef Devlinsect het volgende:
Die reclame van die frisdrank SNOR. Zou je een snor van krijgen met drinken![]()
Die KIP Neger jah!!!quote:Op maandag 5 september 2005 21:32 schreef -erwin- het volgende:
"wasmachines leven langer met calgon"
"kip! het meest veelzijdige stukje vlees! kip!!"![]()
jingles zijn zoooooooooo fout
ook een oude is die van Bueno.quote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef TC03 het volgende:
Die reclame van de zeehondecrèche! "It's a beautiful day, the sun is shining..." Is echt al 10 jaar oud geloof ik!
Dat is Duits toch. Duits is goed.quote:Op maandag 5 september 2005 23:06 schreef SlimShady het volgende:
[..]
ook een oude is die van Bueno.
waar is de vernieuwing/innovatie?
quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Was net een reclame op over een man die naar de wc ging, toen hij bijna klaar was moest er een vrouw op, hij was bang want het stonk! Maar gelukkig was er de wc pot die vieze geurtjes verwijdert! Gaat even later die vrouw erop.. laat ze een scheet!! hoor je dat mannetje zeggen, "tja, tegen geluidjes kunnen we helaas nog niks doen!" VROUWEN LATEN GEEN SCHETEN EN POEPEN NIET TOCH?! toch?
ja ik vond het ook al vreemd dat doen ze idd niet, ze hebben het geluk dat ze een andere spijsvertering hebben en alles wegplassen, en ze boeren ook niet want ze hebben een veel betere maag!!!quote:Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Was net een reclame op over een man die naar de wc ging, toen hij bijna klaar was moest er een vrouw op, hij was bang want het stonk! Maar gelukkig was er de wc pot die vieze geurtjes verwijdert! Gaat even later die vrouw erop.. laat ze een scheet!! hoor je dat mannetje zeggen, "tja, tegen geluidjes kunnen we helaas nog niks doen!" VROUWEN LATEN GEEN SCHETEN EN POEPEN NIET TOCH?! toch?
Inderdaad.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:09 schreef bas-beest het volgende:
de Interpolis-reclames vanwege de mega-irritante stem
Die hamsters vind ik juist lachen. AH-reclames roeleren.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |