abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_30305270
tell me!!! tell me!!! how beautiful is it!!!!
namaste
pi_30338418
Was net een reclame op over een man die naar de wc ging, toen hij bijna klaar was moest er een vrouw op, hij was bang want het stonk! Maar gelukkig was er de wc pot die vieze geurtjes verwijdert! Gaat even later die vrouw erop.. laat ze een scheet!! hoor je dat mannetje zeggen, "tja, tegen geluidjes kunnen we helaas nog niks doen!" VROUWEN LATEN GEEN SCHETEN EN POEPEN NIET TOCH?! toch?
  dinsdag 6 september 2005 @ 23:38:19 #53
74582 ICTservice
Niets is zoals het lijkt..
pi_30339018
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef Ik_ben_lief het volgende:
Was net een reclame op over een man die naar de wc ging, toen hij bijna klaar was moest er een vrouw op, hij was bang want het stonk! Maar gelukkig was er de wc pot die vieze geurtjes verwijdert! Gaat even later die vrouw erop.. laat ze een scheet!! hoor je dat mannetje zeggen, "tja, tegen geluidjes kunnen we helaas nog niks doen!" VROUWEN LATEN GEEN SCHETEN EN POEPEN NIET TOCH?! toch?
http://www.scholieren-online.nl
''Het ligt eraan van welke flat je het bekijkt..''
Fabeltjeskrant = l33t
pi_30340062
quote:
Op dinsdag 6 september 2005 23:23 schreef Ik_ben_lief het volgende:
ja ik vond het ook al vreemd dat doen ze idd niet, ze hebben het geluk dat ze een andere spijsvertering hebben en alles wegplassen, en ze boeren ook niet want ze hebben een veel betere maag!!!
namaste
pi_30340116
de Citroën-reclames
de Interpolis-reclames vanwege de mega-irritante stem
de Super de Boer-reclames vanweg de irritante toeter
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
  woensdag 7 september 2005 @ 00:10:23 #56
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_30340145
quote:
Op woensdag 7 september 2005 00:09 schreef bas-beest het volgende:
de Interpolis-reclames vanwege de mega-irritante stem
Inderdaad.
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 9 september 2005 @ 15:58:27 #57
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_30424784
quote:
Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef babba het volgende:
HAMSTERUUUUUUUUUHHHHHHHHHH ! ! ! !
Die hamsters vind ik juist lachen. AH-reclames roeleren.

Van mij mag dat huiliedinootje van BobMobile afgschoten worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')