Dank uquote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef pascalheister het volgende:
met deze link zelfs 6,39 pond
link kopieeren en plakken in adresbalk
Terwijl ik een briljant stukje heb geschreven in je pele topicquote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef DeTolk het volgende:
Zo, ff Katja en Bridget kijken
Ik doe hetzelfde, Malisse-Agassi is een stuk leuker op het momentquote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat VI schieten, als het wat is neem ik het 's nachts wel op.
Ja maak me gekquote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, Malisse-Agassi is een stuk leuker op het moment.
aanvullingen en eigen meningen/belevingen zijn altijd welkom.quote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ik een briljant stukje heb geschreven in je pele topic
omg wat waren ze weerquote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef DeTolk het volgende:
Zo, ff Katja en Bridget kijken
Ik ben vaak de enigequote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
aanvullingen en eigen meningen/belevingen zijn altijd welkom.
Helaas wel, maar veel legendes die aan bod komen kan ik niet veel over zeggen.quote:
Ik bookmark deze post. Je hebt het niet over eten of over het weer.quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef appelsientje het volgende:
goede avond
Hide and seek is best een leuke film
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bookmark deze post. Je hebt het niet over eten of over het weer.
En het begint niet met 'Zooo...'quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dat post ik al een paar dagen niet meerquote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
En het begint niet met 'Zooo...'
Stukje historie wordt geschreven nu.
Klopt!quote:Op maandag 5 september 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat post ik al een paar dagen niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |