Dank uquote:Op maandag 5 september 2005 20:57 schreef pascalheister het volgende:
met deze link zelfs 6,39 pond
link kopieeren en plakken in adresbalk
Terwijl ik een briljant stukje heb geschreven in je pele topicquote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef DeTolk het volgende:
Zo, ff Katja en Bridget kijken
Ik doe hetzelfde, Malisse-Agassi is een stuk leuker op het momentquote:Op maandag 5 september 2005 21:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik laat VI schieten, als het wat is neem ik het 's nachts wel op.
Ja maak me gekquote:Op maandag 5 september 2005 21:50 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik doe hetzelfde, Malisse-Agassi is een stuk leuker op het moment.
aanvullingen en eigen meningen/belevingen zijn altijd welkom.quote:Op maandag 5 september 2005 21:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Terwijl ik een briljant stukje heb geschreven in je pele topic
omg wat waren ze weerquote:Op maandag 5 september 2005 21:02 schreef DeTolk het volgende:
Zo, ff Katja en Bridget kijken
Ik ben vaak de enigequote:Op maandag 5 september 2005 22:15 schreef DeTolk het volgende:
[..]
aanvullingen en eigen meningen/belevingen zijn altijd welkom.
Helaas wel, maar veel legendes die aan bod komen kan ik niet veel over zeggen.quote:
Ik bookmark deze post. Je hebt het niet over eten of over het weer.quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef appelsientje het volgende:
goede avond
Hide and seek is best een leuke film
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik bookmark deze post. Je hebt het niet over eten of over het weer.
En het begint niet met 'Zooo...'quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Maar dat post ik al een paar dagen niet meerquote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Suijk het volgende:
[..]
En het begint niet met 'Zooo...'
Stukje historie wordt geschreven nu.
Klopt!quote:Op maandag 5 september 2005 22:49 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar dat post ik al een paar dagen niet meer
nieuwe raceklassequote:Op maandag 5 september 2005 22:53 schreef appelsientje het volgende:
A1?? help me ff herinneren..
Maar ik had het zelf ook niet doorquote:
Is dat die landencompetitie waar Verstappen in gaat rijden?quote:
De tegenhanger/ vervanger van F1 ? of totaal iets anders?quote:
tegenhanger, ze rijden de herfst winter, dus grotendeels buiten het F1 seizoen en voornamelijk op niet F1 circuits. Grotendeels gelijkwaardige auto's. Landenteams. Het ziet er allemaal erg goed uit.quote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef appelsientje het volgende:
[..]
De tegenhanger/ vervanger van F1 ? of totaal iets anders?
oke ik zal het ff in de gaten houdenquote:Op maandag 5 september 2005 23:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
tegenhanger, ze rijden de herfst winter, dus grotendeels buiten het F1 seizoen en voornamelijk op niet F1 circuits. Grotendeels gelijkwaardige auto's. Landenteams. Het ziet er allemaal erg goed uit.
Ja. Ziet er leuk uit ben benieuwdquote:Op maandag 5 september 2005 22:58 schreef dndiek het volgende:
[..]
Is dat die landencompetitie waar Verstappen in gaat rijden?
wat kom jij doen?quote:
idd erg leukquote:Op maandag 5 september 2005 23:11 schreef appelsientje het volgende:
[..]
oke ik zal het ff in de gaten houden
ben benieuwd... wel leuk, landenteams
quote:
anders wordt het een natte droom?quote:Op maandag 5 september 2005 23:36 schreef just me het volgende:
als ik niet aan de tandarts ga denken komt dat wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |