Greatquote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup iedere maandagik heb er ook tussen gestaan
maar goed er staat een een rij bussen achter elkaar dat je echt niet lang hoeft te wachten...quote:
de bussen weet ik, hm.. misschien rijdt er 1tje vlak langs mij zodat ik voor dat geweld in kan stappen. en dan zo erg verdrukt worden dat ik dat ikquote:Op maandag 5 september 2005 17:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar goed er staat een een rij bussen achter elkaar dat je echt niet lang hoeft te wachten...
lijn 11 / 12 se
volgend jaar misschien weer
quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
de bussen weet ik, hm.. misschien rijdt er 1tje vlak langs mij zodat ik voor dat geweld in kan stappen. en dan zo erg verdrukt worden dat ik dat ik
Maak je niet zo druk. Ze eten je niet op hoor, in de grote stadquote:Op maandag 5 september 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
argh de bussen naar de uithof vertrekken alleen maar vanaf CS
Moet ik nog moeilijkdoen ook
Inderdaad, ik had ook liever gehad dat toen ook zo warm was. Hoewel mijn ouders nu wel lekker weer hebben op hun vakantie.quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
gvd wat is het warm zeg, waarom mocht het een maand geleden niet van dit weer zijn
En ik ben deze week vrijquote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
gvd wat is het warm zeg, waarom mocht het een maand geleden niet van dit weer zijn
en ik heb ook mooi weerquote:Op maandag 5 september 2005 18:00 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik had ook liever gehad dat toen ook zo warm was. Hoewel mijn ouders nu wel lekker weer hebben op hun vakantie.
Bloem
Ik heb geen zin om in die drukte te staan das allesquote:Op maandag 5 september 2005 17:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maak je niet zo druk. Ze eten je niet op hoor, in de grote stad
Ik zou alleen uitkijken voor dat gekke mannetje met die bril
In ons eigen kikkerlandje op vakantie geweest?quote:Op maandag 5 september 2005 17:55 schreef pascalheister het volgende:
je piemoltje is niet al te veel gekrompen dusquote:Op maandag 5 september 2005 18:39 schreef golfer het volgende:
Het zeewater was heerlijk van temperatuur vandaag.
helemaal niet weggeweestquote:Op maandag 5 september 2005 18:37 schreef DeTolk het volgende:
[..]
In ons eigen kikkerlandje op vakantie geweest?
Zag jij hem dan nogquote:Op maandag 5 september 2005 18:40 schreef just me het volgende:
je piemoltje is niet al te veel gekrompen dus
Ons schema direct kijken:quote:Op maandag 5 september 2005 18:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Zo maar eens uitpluizen wat het tv/opneemschema voor vanavond wordt
Da's mijn lijstjequote:Op maandag 5 september 2005 18:56 schreef golfer het volgende:
[..]
Ons schema direct kijken:
BB5
ExpRo
VI
B&vD
Schema geprogrammeerd opnemen:
Holland Sport
BNN Sterrenslag.
ik kijk nooit naar getrouwde piemoltjesquote:Op maandag 5 september 2005 18:55 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Zag jij hem dan nog
we hebben een paar hele leuke foto's waar jij, BE en SCH opstaan, ik ga het overmorgen uitzoeken en opSCHturen
quote:Op maandag 5 september 2005 19:15 schreef Bananenman het volgende:
Wat kijken jullie veel boutprogramma's zeg
ja die moet ik ook hebben, ga maar voor de R1 denk ikquote:Op maandag 5 september 2005 19:18 schreef popolon het volgende:
Jammer dat er maar 12 afleveringen van zijn.
Heb wel de DVD's van Fawlty Towers.
Wat ik hier langs zie komen. NSE, BB5, allemachtigquote:
Waar gaat ie over?quote:Op maandag 5 september 2005 19:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ik hier langs zie komen. NSE, BB5, allemachtig![]()
Vanaf morgen Football Factory te huur op DVD trouwens, wel het huren waard voor iedereen
ook al te koop hoorquote:Op maandag 5 september 2005 19:26 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat ik hier langs zie komen. NSE, BB5, allemachtig![]()
Vanaf morgen Football Factory te huur op DVD trouwens, wel het huren waard voor iedereen
Zit er ook aan te denken, aan het huren ben je al bijna evenveel kwijt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Ik ga hem misschien toch ook wel kopen... 8 pond is niet veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |