mooi PSV en NEC beide 3 punten erbijquote:Op maandag 5 september 2005 15:48 schreef JaWi het volgende:
Best leuk programma dit weekend voor de rest.
psv - utrecht
feyenoord - nec
nac - ado
ik hoop hetquote:Op maandag 5 september 2005 16:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mooi PSV en NEC beide 3 punten erbij
aha het echtpaar JaWi & Bananenman is weer bij elkaar in hools zie k
Nee, voorlopig nog geen uitzicht op werk. Ik werd wel door iemand gewezen op een advertentie in de krant. Zo meteen maar even naar kijken.quote:Op maandag 5 september 2005 16:20 schreef Suijk het volgende:
He, bossie, hoe ist nou? Al ergens uitzicht op werk?
Dus theoretisch nog maar 3 dagen te gaan?quote:Op maandag 5 september 2005 16:21 schreef Da_Sandman het volgende:
Dan is het twaalf uur geweest?
quote:Op maandag 5 september 2005 16:27 schreef Suijk het volgende:
[..]
Dus theoretisch nog maar 3 dagen te gaan?
Kan me een feestelijker einde indenkenquote:Bij een gondelongeval nabij Sölden in Tirol zijn vandaag zeker negen mensen om het leven gekomen. Zeven personen raakten gewond, van wie vijf ernstig. De doden en gewonden zouden voornamelijk toeristen zijn.
Volgens de laatste berichten heeft een helikopter een 750 kilogram zwaar stuk beton verloren dat 300 meter naar beneden viel en op het dak van een gondel terechtkwam. Door de klap kwam de cabine los van de rails en werd een slingerbeweging in gang gezet. Meerdere inzittenden werden hierdoor uit drie verschillende gondels geslingerd.
zoals doodgestoken worden door een kakkerlak in een volle ArenA ?quote:Op maandag 5 september 2005 16:30 schreef JaWi het volgende:
[..]
Kan me een feestelijker einde indenken.
is dat die versie zoals dat meisje toen bij Idols deedquote:Op maandag 5 september 2005 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:
* Da_Sandman luistert Squeeze Up - La Isla Bonita
die kon er helemaal niets van, ze zong vals en de foute tekst en de jury liet haar die wel 20x opnieuw zingen....echt prachtig !quote:Op maandag 5 september 2005 16:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Die ken ik dan weer niet
Maar het is een heerlijk zomerse uitvoering
oh oke....quote:Op maandag 5 september 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
La Isla inmiddels het veld geruimd voor Promo's Life From The Other Side
euh gewoon 18:00 ?? hier tenminste wel..quote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, tot hoelaat is de Etos open? Weet iemand dat?
meestal 5 of 6 uur. eerder 6 denk ikquote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, tot hoelaat is de Etos open? Weet iemand dat?
hopelijk heeft de pijplaaf een beetje afstand gehoudenquote:Op maandag 5 september 2005 17:14 schreef DeTolk het volgende:
Deel Efteling ontruimd na gaslek
Vast een ondeugende Laaf
CS kan een hoop hebben. Die bussen naar de uithoek zijn/waren echter een ramp.quote:Op maandag 5 september 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:
iemand die toevallig langs utreg CS is geweest, of weet hoe druk het 's avonds is in de 1e week van de uni?
uithofquote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
CS kan een hoop hebben. Die bussen naar de uithoek zijn/waren echter een ramp.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:
iemand die toevallig langs utreg CS is geweest, of weet hoe druk het 's avonds is in de 1e week van de uni?
Yup iedere maandagquote:Op maandag 5 september 2005 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
uithof
mwah die richting moet ik niet op, maar ik heb geen zin om in zo'n drukte te staan als [afbeelding] hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |