Ja, lach maar.quote:
Big pimpin'quote:Op maandag 5 september 2005 14:30 schreef EdwardSeepers het volgende:
Overigens, de bussen in Utrecht ZIJN ontzettend goed:
[afbeelding]
Maar dit is zo ongelofelijk ergerlijk!
Gooi dan een paar bussen meer op de straat!
Omrijden had een oplossing geweest.quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef ijsklont het volgende:
D'r konden juist niet meer bussen rijden vanwege het ongeluk had ik begrepen. Typisch gevalletje van overmacht lijkt me.
Yep!quote:Op maandag 5 september 2005 14:32 schreef PDOA het volgende:
Dat eerste plaatje, is dat van vanmorgen?
Dat zeg ik, het is elk jaar zo.quote:Op maandag 5 september 2005 14:34 schreef speknek het volgende:
Ze zeggen dat er twee ongelukken gebeurt zijn, maar wat je in die foto ziet is eigenlijk nog redelijk standaard de eerste paar weken van het nieuwe schooljaar.
Okee, geen driekwartier vertraging, maar twintig minuten tot een half uur wachten zijn niet vreemd.. Elk jaar weer, je zou zeggen dat ze er wat aan gaan doen.
Da's klote als je én vanuit rotterdam komt (2 uur heen en terug), én je komende vrijdag al meteen een toets hebt.quote:Op maandag 5 september 2005 14:40 schreef PDOA het volgende:
Als ik een scholier was dan was ik gelijk weer naar huis toe gegaan, of effe een uurtje gaan chillen in de coffeeshop.
Lul, ik verslik me in m'n broodquote:Op maandag 5 september 2005 14:33 schreef EdwardSeepers het volgende:
[..]
Ja, lach maar.
Afrikanen pakken het dan beter aan.
[afbeelding]
.
Whaha nog zo eenquote:Op maandag 5 september 2005 14:35 schreef KNAK het volgende:
Geen problemen aan deze kant!
[afbeelding]
Snel, haal die foto weg!quote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
Had het gemerkt ja.
Echt een chaos gewoon.
Zou een best bloedbad kunnen worden als enkele moslim idioten er achter komen hoeveel jongeren er staan als er zoiets gebuerd.
quote:
Ja, dat twee van die gasten zich door hun kop knallen, zodat er een lijk voor de bus ligt en het OV stil komt te liggen, en vervolgens een bom gooien op CS.quote:Op maandag 5 september 2005 14:47 schreef SHERMAN het volgende:
Had het gemerkt ja.
Echt een chaos gewoon.
Zou een best bloedbad kunnen worden als enkele moslim idioten er achter komen hoeveel jongeren er staan als er zoiets gebuerd.
respect voor de chauffeur die zo'n ding door de binnenstad van utrecht manoeuvreertquote:Op maandag 5 september 2005 14:30 schreef EdwardSeepers het volgende:
Overigens, de bussen in Utrecht ZIJN ontzettend goed:
[afbeelding]
Maar dit is zo ongelofelijk ergerlijk!
Gooi dan een paar bussen meer op de straat!
rijden er best veel rond, ideaalquote:Op maandag 5 september 2005 16:52 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
respect voor de chauffeur die zo'n ding door de binnenstad van utrecht manoeuvreert [afbeelding]
Ze rijden nu in Luik, Utrecht en Genève. Daarnaast zal Hamburg een paar van die bussen bestellen. Overigens wel puik dat je ondanks de lengte op vrije busbanen er vlot mee kunt omgaan.quote:
Sex kan altijd nog hoorquote:Op maandag 5 september 2005 14:28 schreef EdwardSeepers het volgende:
Mijn vriendin zit lekker vast, dat terwijl ik vandaag wat leuks wilde gaan doen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |