oh oke....quote:Op maandag 5 september 2005 16:57 schreef Da_Sandman het volgende:
La Isla inmiddels het veld geruimd voor Promo's Life From The Other Side
euh gewoon 18:00 ?? hier tenminste wel..quote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, tot hoelaat is de Etos open? Weet iemand dat?
meestal 5 of 6 uur. eerder 6 denk ikquote:Op maandag 5 september 2005 17:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Oh, tot hoelaat is de Etos open? Weet iemand dat?
hopelijk heeft de pijplaaf een beetje afstand gehoudenquote:Op maandag 5 september 2005 17:14 schreef DeTolk het volgende:
Deel Efteling ontruimd na gaslek
Vast een ondeugende Laaf
CS kan een hoop hebben. Die bussen naar de uithoek zijn/waren echter een ramp.quote:Op maandag 5 september 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:
iemand die toevallig langs utreg CS is geweest, of weet hoe druk het 's avonds is in de 1e week van de uni?
uithofquote:Op maandag 5 september 2005 17:18 schreef Againzender het volgende:
[..]
CS kan een hoop hebben. Die bussen naar de uithoek zijn/waren echter een ramp.
quote:Op maandag 5 september 2005 17:17 schreef VoreG het volgende:
iemand die toevallig langs utreg CS is geweest, of weet hoe druk het 's avonds is in de 1e week van de uni?
Yup iedere maandagquote:Op maandag 5 september 2005 17:23 schreef VoreG het volgende:
[..]
uithof
mwah die richting moet ik niet op, maar ik heb geen zin om in zo'n drukte te staan als [afbeelding] hier
Greatquote:Op maandag 5 september 2005 17:31 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Yup iedere maandagik heb er ook tussen gestaan
maar goed er staat een een rij bussen achter elkaar dat je echt niet lang hoeft te wachten...quote:
de bussen weet ik, hm.. misschien rijdt er 1tje vlak langs mij zodat ik voor dat geweld in kan stappen. en dan zo erg verdrukt worden dat ik dat ikquote:Op maandag 5 september 2005 17:33 schreef appelsientje het volgende:
[..]
maar goed er staat een een rij bussen achter elkaar dat je echt niet lang hoeft te wachten...
lijn 11 / 12 se
volgend jaar misschien weer
quote:Op maandag 5 september 2005 17:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
de bussen weet ik, hm.. misschien rijdt er 1tje vlak langs mij zodat ik voor dat geweld in kan stappen. en dan zo erg verdrukt worden dat ik dat ik
Maak je niet zo druk. Ze eten je niet op hoor, in de grote stadquote:Op maandag 5 september 2005 17:43 schreef VoreG het volgende:
argh de bussen naar de uithof vertrekken alleen maar vanaf CS
Moet ik nog moeilijkdoen ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |