Daar worden ze niet voor betaald door de provincie, die vond dat het geld niet waard.quote:Op maandag 5 september 2005 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
Dat Arriva niet even een extra bus ofzo inzet op zo'n punt. Veevervoer in Groningen:![]()
Het is altijd de eerste paar dagen van het jaar dat het extreem druk is. Normaliter is het ook wel druk maar niet zo als vanochtend.quote:Op maandag 5 september 2005 12:56 schreef Vloris het volgende:
Eerste collegedag van het jaar he... Wedden dat het de rest van het jaar lang zo druk niet is 's ochtends vroeg in die bus?
In de ochtend is het dagelijks op Groningen CS 5x zo druk als op de foto.quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef ijsklont het volgende:
Pff, Utrecht, daar is het pas druk:
[afbeelding]
Wel als gevolg van een ongeval, dat wel
quote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
In de ochtend is het dagelijks op Groningen CS 5x zo druk als op de foto.
quote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
Tuurlijk jongen....quote:Op maandag 5 september 2005 13:37 schreef 700MB het volgende:
[..]
Zeer wel degelijk.quote:
Bussen kunnen omrijden, dat zei ik ook al in mijn zeiktopic over die klotedebielen in Utrecht, die het ELK BEGIN VAN HET STUDENTENSCHOOLJAAR WEER voor elkaar krijgen om te weinig bussen in te zetten!quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef ijsklont het volgende:
[afbeelding]
inderdaad, dat is arrrrbeiders gebied.quote:Op maandag 5 september 2005 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
Op de snelweg was het lekker rustig vanmorgen, daar komen al die pauperstudenten niet.
Zo'n hele lange. Harmonikabus ofzo noemen ze die ook wel. Daar kan dat makkelijk in. Moet de helft wel staan uiteraard.quote:
Ja, en in de ochtend zijn het er 3x zoveel per bus.quote:
Gelede busquote:Op maandag 5 september 2005 17:15 schreef nexcro het volgende:
[..]
Zo'n hele lange. Harmonikabus ofzo noemen ze die ook wel. Daar kan dat makkelijk in. Moet de helft wel staan uiteraard.
Dat is een oude foto neem ik aan..quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
Ach, het is leuk om er foto's van te maken
[afbeelding]
jaar geleden genomen, in een vakantie, rond 15:00quote:Op maandag 5 september 2005 19:46 schreef furanku het volgende:
[..]
Dat is een oude foto neem ik aan..
zal binnenkort eens een foto schieten vanbinnen in de bus.. maar dan moet ik wel rond 9 uur beginnen en niet de hele tijd om 1 uur tot laat![]()
Ik had 1 later, van 7 over 9. Stampvol.quote:Op maandag 5 september 2005 20:04 schreef VrijeVal het volgende:
ik had lijn 11 van 5 voor 9 .. helemaal niet zo drukk?!
wat is dat 'half 9' nu steeds eigelijk? ik hoor dat wel vaker.quote:Op maandag 5 september 2005 20:19 schreef Murray het volgende:
Lijn 15 wil op een maandagochtend rond half 9 nog wel eens vol zitten ja.
08.30, tijdstip?quote:Op maandag 5 september 2005 20:22 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wat is dat 'half 9' nu steeds eigelijk? ik hoor dat wel vaker.
huh,zijn er dan ook al mensen buiten in bussen?!!!quote:
hahaha, dat zijn die oude pauperbussen uit emmen, hebben groningers die gekregen?quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Ik snap je niet echt.quote:Op maandag 5 september 2005 20:29 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
huh,zijn er dan ook al mensen buiten in bussen?!!!![]()
wtf, waarom worden dat soort dingen nooit aan mij verteld![]()
Die hebben laatst een keer in Emmen gereden omdat ze hier tekort hadden, maar die rijden al jaren in Groningen hoor.quote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
hahaha, dat zijn die oude pauperbussen uit emmen, hebben groningers die gekregen?
zijn al weer weg, volgesn het forum voor mensen die bij Arriva groningen werkenquote:Op maandag 5 september 2005 20:41 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
hahaha, dat zijn die oude pauperbussen uit emmen, hebben groningers die gekregen?
2 hebben hier minstens een jaar gereden ja, totdat arriva hier zn spullen paktequote:Op maandag 5 september 2005 20:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Die hebben laatst een keer in Emmen gereden omdat ze hier tekort hadden, maar die rijden al jaren in Groningen hoor.
wat een stumpers op dat forum zeg, de hele dag over bussen pratenquote:Op maandag 5 september 2005 21:00 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.arriva.casfiles.net/forum/
ga hier klagen!
Connexxion hier zet tenminste al een bus in als de zitplaatsen volzitten, tenminste, 2 jaar geleden.quote:Op maandag 5 september 2005 12:47 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Daar worden ze niet voor betaald door de provincie, die vond dat het geld niet waard.
Vanmorgen was het laatste stuk A27 overigens een ramp.quote:Op maandag 5 september 2005 13:46 schreef QyRoZ het volgende:
Op de snelweg was het lekker rustig vanmorgen, daar komen al die pauperstudenten niet.
Lijn 3 vinkhuizen had een 20x per dag zo'n bus.. die waren koud, en ruikten erg muf. Je kon er wel genoeg in kwijt in tegenstelling tot die groene slurfbussen.quote:Op maandag 5 september 2005 20:58 schreef nietzman het volgende:
Ik heb in anderhalf jaar Groningen anders nog nooit in zo'n aftandse kutbus gezeten hoor.
Naar welke achterbuurten rijden die dingen?.
Nou, daar KUN je wel het beste klagen, mocht je willen klagen over de bussen in Groningen. Want het zijn allemaal mensen die daar werkenquote:Op maandag 5 september 2005 21:03 schreef kikoooooo het volgende:
ik klaag nergens over?
Ja, dat was dolle pret, hele A28 was ppl eem ramp vrijdag. 30 km file ongeveer.quote:Op maandag 5 september 2005 21:20 schreef MSXUser het volgende:
[..]
Vanmorgen was het laatste stuk A27 overigens een ramp.
Ok, het kan nog niet op tegen afgelopen vrijdag (rond 16:45 vertrekken uit Utrecht en pas om 20:30 in Groningen aankomen omdat er tot Lelystad file staat). Erg fijn als er dan ineens een brugwachter juist op een moment dat het weer een beetje begint te rijden ineens de brug opent om een stel van die #$%@plezierjachtjes door te laten
Ach, die enkele keer dat ik de interliner naar groningen pak, is er niets aan de handquote:Op maandag 5 september 2005 21:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nou, daar KUN je wel het beste klagen, mocht je willen klagen over de bussen in Groningen. Want het zijn allemaal mensen die daar werken
En die ppatsers hebben zonder toestemming mn foto's gebruikt ]:|
Dat leken mij nou juist supernieuwe bussen!quote:
Mjah maar die rijden nog heel zeldzaam. Regelmatig rijden hier oude versies van met oude bekleding...quote:
Niuew bussen zijn kut. Die uit de jaren 90 zijn het bestequote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Dat leken mij nou juist supernieuwe bussen!
Ze zijn ook nieuw, maar ze zijn kut. Het zijn gewoon omgebouwde tourbussen.quote:Op maandag 5 september 2005 21:49 schreef Jaguarized het volgende:
Dat leken mij nou juist supernieuwe bussen!
Gelede Citaro's, hè. Het wordt tijd dat Arriva Van Hool AGG300's gaat aanschaffen (zoals het GVU dat deed).quote:Op maandag 5 september 2005 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
De schoolvakanties zijn weer voorbij en de Arriva rijdt weer volgens een normale dienstregeling. Studentenbuslijnen 11 en 15 van het Centraal Station naar het Zernikecomplex zitten weer ouderwets vol. Het is bekend dat het elk jaar drukker en drukker wordt op het CS maar zo druk als vanochtend heb ik nog niet eerder gezien.![]()
Veevervoer in de stad zoals de buschauffeurs het noemen. Je zit zo opgepropt dat je een probleem hebt als je er uit moet en je staat niet bij een deur. Meestal gaat er wel een mannetje of 170 in een bus in plaats van 156.![]()
![]()
Vanochtend dus ook weer. Er stonden mensen bij de achterste deur op een of ander stukje waardoor de deur niet automatisch dichtging. En die busvent mekkeren dat men er weg moest bla bla bla...![]()
Dat Arriva niet even een extra bus ofzo inzet op zo'n punt. Veevervoer in Groningen:![]()
Dat zijn die 3 deligen toch? Volgens mij kunnen die bij ons op bepaalde stukken de bocht niet maken.quote:Op maandag 5 september 2005 22:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Gelede Citaro's, hè. Het wordt tijd dat Arriva Van Hool AGG300's gaat aanschaffen (zoals het GVU dat deed).
Er zijn zo'n 50 zitplaatsen, 2/3 van de passagiers moet staan blijven.quote:Op maandag 5 september 2005 17:15 schreef nexcro het volgende:
[..]
Zo'n hele lange. Harmonikabus ofzo noemen ze die ook wel. Daar kan dat makkelijk in. Moet de helft wel staan uiteraard.
dus om jou moest ik altijd zo hard lachenquote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef Posdnous het volgende:
Ik pleurde ook altijd onderuit in die kut-harmonica bussen..
quote:Op maandag 5 september 2005 22:14 schreef Posdnous het volgende:
Ik pleurde ook altijd onderuit in die kut-harmonica bussen..
Hahaha, herkenbaar. Vooral dat laatste stuk vanaf paddepoel naar Zernike heeft heerlijke "waves".quote:Op maandag 5 september 2005 22:19 schreef furanku het volgende:
[..]
Ik doe altijd alsof ik aan het surfen ben, met 1 hand aan een stang vasthouden en dan zo mooi mogelijk met de bocht meegaan. Werkt prima.![]()
9.07 er in en bij het Boterdiep / Jumbo eruit. Moest nog ff naar de Jumbo.quote:Op maandag 5 september 2005 22:24 schreef =HellFire= het volgende:
TS, hoe laat ging je naar Zernike? Ik had de lijn 11 van 9:07 geloof ik, zat een mannetje of 10 in. Goed, de lijn 15 was dan 3 minuten eerder, maar dan zat je ook volgepropt....![]()
ga dan met 1-52, duh :pquote:Op maandag 5 september 2005 22:26 schreef Jaguarized het volgende:
9.07 er in en bij het Boterdiep / Jumbo eruit. Moest nog ff naar de Jumbo.Eerstvolgende 11 vanaf het Boterdiep verder naar Zernike genomen van 9.36.
Duh die zat nog voller.quote:Op maandag 5 september 2005 22:29 schreef e-wok het volgende:
[..]
ga dan met 1-52, duh :p
gelukkig hoef ik de eerst komende 2 maand maar 3 keer naar groningen, alwaar ik de keuze heb uit 4 stadsbussen
Onzin!quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Mereltje het volgende:
Waar ik dus van baal is dat ik mijn fiets nergens meer kwijt kan op het station in de fietsenrekken
Laat ze maar een beetje opschieten met die fietsenkelder daar
Laat even weten waar je hem neer gaat zetten. Ik kan nog wel een goede fiets gebruiken voor in de stad.quote:Op maandag 5 september 2005 22:40 schreef Mereltje het volgende:
Waar ik dus van baal is dat ik mijn fiets nergens meer kwijt kan op het station in de fietsenrekken
Laat ze maar een beetje opschieten met die fietsenkelder daar
Flauwquote:Op maandag 5 september 2005 22:43 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Onzin!
zet je fiets maar eens zonder af te sluiten bij het station neer .
Wedden dat je um binnen 5 minuten kwijt bent?
quote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laat even weten waar je hem neer gaat zetten. Ik kan nog wel een goede fiets gebruiken voor in de stad.![]()
Eens in de maand kun je voor 35 euro fiets kopen bij de politiequote:Op maandag 5 september 2005 22:44 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Laat even weten waar je hem neer gaat zetten. Ik kan nog wel een goede fiets gebruiken voor in de stad.![]()
ken de situatie daar maar als te goedquote:Op maandag 5 september 2005 22:45 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Flauw
Je moest eens zien hoeveel foutgeparkeerde fietsen nu een stukje verder bij het spoor staan, je moet 20 euro betalen om je eigen fiets weer terug te krijgen![]()
Oh ja joh? Welk bureau? Details?quote:Op maandag 5 september 2005 22:46 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Eens in de maand kun je voor 35 euro fiets kopen bij de politie
Tussen het hoofd station en Beijum?quote:Op maandag 5 september 2005 22:51 schreef Mereltje het volgende:
Ik ken die bussen ook wel, heb je van die buschauffeurs die elke keer maar moeten omroepen dat de mensen naar achteren moeten lopen, tijd voor een snelle lightrail.. waren plannen voor
ff bij het station langs gaan is goedkoperquote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Mereltje het volgende:
Op iedere 1e vrijdag van de maand houdt de Milieudienst van 9.00 tot 12.00 uur een openbare verkoop van de in beslag genomen fietsen. Wees op tijd want 'op = op'. Vanaf 35 euro kunt u een fiets kopen met goede remmen, licht en bel. Verkoopadres Duinkerkenstraat 45. De eerstvolgende verkoopochtend is vrijdag 2 september 2005. De Duinkerkenstraat is per bus bereikbaar.
bron: groningen.nl
ze mogen wel weer eens updaten
Naar Zernike.. zoek maar eens op google. Ik ga slapen zeurpietenquote:Op maandag 5 september 2005 22:55 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
Tussen het hoofd station en Beijum?
lol dan zijn de rails al verdwenen voor dat ie in Beijum is![]()
kijk maar uitquote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ff bij het station langs gaan is goedkoper
bye bye Birdiequote:Op maandag 5 september 2005 22:57 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Naar Zernike.. zoek maar eens op google. Ik ga slapen zeurpieten
De russen doen toch nietsquote:
je kunt ze daar ook gelijk kopenquote:Op maandag 5 september 2005 23:45 schreef inkie1010 het volgende:
Ik zou gewoon een oude fiets bij het station zetten, dan hoef je ook niet in de bussen.
ooit eens met zware tassen en openbaar vervoer naar een groot festival gegaan ?quote:Op maandag 5 september 2005 13:25 schreef ijsklont het volgende:
[afbeelding]
Past wel bij het landschapquote:Op maandag 5 september 2005 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
quote:
Weet niet wanneer jij voor het laatst in zo'n bus hebt gezeten maar airco heb ik er nog nooit in gemerkt. Altijd gingen de dakramen open. Meer er is wat meer ruimte ja.quote:Op dinsdag 6 september 2005 01:26 schreef nikky het volgende:
[..]
Past wel bij het landschap
[..]Met airco en veel ruimte
en tafels
en altijd een krantje
Randstedelijk beleid heeft er natuurlijk ook voor gezorgd, dat daar het openbaar vervoer toppie is, dit in tegenstelling tot buiten randstedelijk gebiedquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:41 schreef Roellio het volgende:
Tsja... in een échte stad rijdt er elke 10 minuten een stretch-bus en een metro.
Maandag omdat de auto naar de APK moest. En het was gewoon koud in die bus. Airco vol aan en het dak dichtquote:Op dinsdag 6 september 2005 01:32 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Weet niet wanneer jij voor het laatst in zo'n bus hebt gezeten maar airco heb ik er nog nooit in gemerkt. Altijd gingen de dakramen open. Meer er is wat meer ruimte ja.![]()
Lijn 317 rijdt naar Roden toch? Of 316? Bijzonder dat daar zo'n bus voor is ingezet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Maandag omdat de auto naar de APK moest. En het was gewoon koud in die bus. Airco vol aan en het dak dicht
Hoest met de volvo?quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:39 schreef nikky het volgende:
[..]
Maandag omdat de auto naar de APK moest. En het was gewoon koud in die bus. Airco vol aan en het dak dicht
317 iddquote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijn 317 rijdt naar Roden toch? Of 316? Bijzonder dat daar zo'n bus voor is ingezet.![]()
Ik zou niet weten waarom. Roden is een dorp vol met forenzen. Er gaan smorgens ongeveer 6 busen per uur naar Groningen, afgeladen btw. En daarna 4 keer in het uur.quote:Op dinsdag 6 september 2005 19:41 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lijn 317 rijdt naar Roden toch? Of 316? Bijzonder dat daar zo'n bus voor is ingezet.![]()
Nee, ik bedoel dat type bus. Omdat die vrijwel allemaal vervangen zijn door die blauwe Q-Liners.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:00 schreef nikky het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom. Roden is een dorp vol met forenzen. Er gaan smorgens ongeveer 6 busen per uur naar Groningen, afgeladen btw. En daarna 4 keer in het uur.
Mag ik even de kanttekening maken dat ik "Interliner" en "Agloliner" veel stoerder vond klinken en staan dan dat stomme "Kjoe-Lajner."quote:Nee, ik bedoel dat type bus. Omdat die vrijwel allemaal vervangen zijn door die blauwe Q-Liners.
quote:Hopen dat het morgenochtend om 8 uur wat rustiger is
Ja vet hequote:Op dinsdag 6 september 2005 21:04 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat type bus. Omdat die vrijwel allemaal vervangen zijn door die blauwe Q-Liners.
Oh maar dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Q-Liner 301 van Groningen naar Veendam, opgestapt op het Zuiderdiep omdat ik geen tijd meer had om naar het CS te lopen. Arriva zet dan natuurlijk geen extra bus in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
Ik moest staan in de te volle Q-kutliner. Van Kut-Connexxion.
Overigens kon ik wel bij het meisje dat voor op het trappetje bij de chauffeur zat onder het rokje kijken, via de achteruitkijkspiegel.
Of 's ochtends vrolijk over de grote markt fietsen terwijl er een afgeladen bus voorbij komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:40 schreef Joppy het volgende:
Ook leuk om zo een volle bus over de grote markt te zien rijden als je lekker op het terrasje zit
in de qliner mag je leuk 3 kwartier staanquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is inderdaad wel heel erg druk
Maar het is nog wel te doen.. je hoeft er maar een kwartiertje in te zitten/staan.
Hahahah die kerel was geweldig. Vooral die ene bocht op lijn 15 waar je onder het spoor rijdt, waar het wat naar beneden gaat (of omhoog als je richting centrum gaat), dat ging lekker hehe.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Was vanmorgen weer zo fucking druk. Morgen weer om 8 uur op t station, zal ie wel weer vol zitten. Vroeger had lijn 15 een coole chaufeur, die scheurde vol gas door t centrum en stopte onderweg nergens. Ik was eens binnen 7 minuten van t CS naar t Zernike in een volle busNu heb je van die kutchaufeurs die iedereen bij elke bushalte wil laten instappen, of de bus nou overvol zit of niet. Krijg je van die lijnen waar je de hele weg kan blijven staan zonder jezelf vast te houden.
Overgang Prinsesseweg - Zonnelaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahahah die kerel was geweldig. Vooral die ene bocht op lijn 15 waar je onder het spoor rijdt, waar het wat naar beneden gaat (of omhoog als je richting centrum gaat), dat ging lekker hehe.
Doe maar.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef nietzman het volgende:
Zal ik morgenvroeg maar bij Minerva naar de bussen gaan zwaaien?
Ik zat ook in die bus maandag.. Wat een fokking idioot ook die niet voor die deur wegging, die chauffeur moest het eerst 6x vragen. Gelukkig kon ik zitten die rit, wat een hel.quote:Op maandag 5 september 2005 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
De schoolvakanties zijn weer voorbij en de Arriva rijdt weer volgens een normale dienstregeling. Studentenbuslijnen 11 en 15 van het Centraal Station naar het Zernikecomplex zitten weer ouderwets vol. Het is bekend dat het elk jaar drukker en drukker wordt op het CS maar zo druk als vanochtend heb ik nog niet eerder gezien.![]()
Veevervoer in de stad zoals de buschauffeurs het noemen. Je zit zo opgepropt dat je een probleem hebt als je er uit moet en je staat niet bij een deur. Meestal gaat er wel een mannetje of 170 in een bus in plaats van 156.![]()
![]()
Vanochtend dus ook weer. Er stonden mensen bij de achterste deur op een of ander stukje waardoor de deur niet automatisch dichtging. En die busvent mekkeren dat men er weg moest bla bla bla...![]()
Idd, als hij reed wist je zeker dat je goed moest vasthouden als je stondquote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahahah die kerel was geweldig. Vooral die ene bocht op lijn 15 waar je onder het spoor rijdt, waar het wat naar beneden gaat (of omhoog als je richting centrum gaat), dat ging lekker hehe.
ZatStond in de bus van 9:15 op Station Noord.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
Lijn 11 van 9.07 Zuiderdiep viel erg mee. Kon vanaf de Grote Markt zitten. Wel op een kutplek maar goed..
Dan zaten we in dezelfde bus!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef Jegorex het volgende:
[..]
ZatStond in de bus van 9:15 op Station Noord.
Nog bijna een fietser plat gereden vlak voor school![]()
snap niet wat daar grappig aan is gezien het aantal dodelijke ongelukken met bussen in Groningen..quote:Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef Jegorex het volgende:
[..]
ZatStond in de bus van 9:15 op Station Noord.
Nog bijna een fietser plat gereden vlak voor school![]()
quote:Op donderdag 8 september 2005 12:32 schreef Broodbeleg het volgende:
wat zal het zijn? Juli? Het was in ieder geval met warm weer op de Grote Markt. Kort daarvoor op de Korreweg, station etc.
quote:Op donderdag 8 september 2005 14:54 schreef Jaguarized het volgende:
Of als je als 1 van de eersten voorin instapt en je ziet dat er nog een lange rij komt, dan gooi je zelf even de achterste deuren open als je geluk hebt dat er een open-knop in zit.
rijstwafels, teh horror!quote:Op maandag 5 september 2005 12:57 schreef michiel_merk het volgende:
vooral leuk als iemand naast je zit met een rijstwafel op de vroege ochtend![]()
achterste deuren open doen=quote:Op donderdag 8 september 2005 14:30 schreef Off-ShoRe het volgende:Gelukkig doet zo een chaffeur van lijn 15 altijd ook die achterste deuren open zodat je er nice gratis in kunt hoppen \o/
Oh ja, ook zo verrot als lijn 15 bij perrron A stopt. Dat is dus aan de rechterkant voor de stoplichten waar lijn 315 vanaf vertrekt nu. Kan ik alsnog een stronteind lopen naar perron U.quote:Op zaterdag 10 september 2005 20:55 schreef CybPraetorian het volgende:
Hier het beruchte CS...
[[url=http://img341.imageshack.us/img341/7636/csgroningen2eh.th.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op maandag 5 september 2005 19:24 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Zeg geen Groningenquote:Dames en heren, wegens een sein en wisselstoring zal de trein van 8:45 naar ...
Niet meer dan 5 minuten graagquote:... Groningen ...
En bedankt, de bus naar Groningen was natuurlijk ook al weg.quote:... komen te vervallen, de eerstvolgende trein rijdt om 9:45.
In the middle of nowhere uitstappen? Ik stap in Leek op (waar ik woonquote:Op donderdag 8 september 2005 01:05 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
682 is kut met dit weer, geen airco of raampjes. Moet je ook nog in the fucking middle of nowhere in en uitstappen. En door Leek heen is zowieso al geen feest![]()
Vanavond was het wel weer rustig in lijn 11, was ook al 10 voor 7. Kostte me 2 uur om thuis te komen. Morgen lekker met de auto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |