Oh maar dat heb ik ook wel eens meegemaakt. Q-Liner 301 van Groningen naar Veendam, opgestapt op het Zuiderdiep omdat ik geen tijd meer had om naar het CS te lopen. Arriva zet dan natuurlijk geen extra bus in.quote:Op dinsdag 6 september 2005 21:19 schreef nietzman het volgende:
Ik moest staan in de te volle Q-kutliner. Van Kut-Connexxion.
Overigens kon ik wel bij het meisje dat voor op het trappetje bij de chauffeur zat onder het rokje kijken, via de achteruitkijkspiegel.
Of 's ochtends vrolijk over de grote markt fietsen terwijl er een afgeladen bus voorbij komtquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:40 schreef Joppy het volgende:
Ook leuk om zo een volle bus over de grote markt te zien rijden als je lekker op het terrasje zit
in de qliner mag je leuk 3 kwartier staanquote:Op dinsdag 6 september 2005 21:22 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Het is inderdaad wel heel erg druk
Maar het is nog wel te doen.. je hoeft er maar een kwartiertje in te zitten/staan.
Hahahah die kerel was geweldig. Vooral die ene bocht op lijn 15 waar je onder het spoor rijdt, waar het wat naar beneden gaat (of omhoog als je richting centrum gaat), dat ging lekker hehe.quote:Op woensdag 7 september 2005 00:49 schreef CS-AlCoHoLiC het volgende:
Was vanmorgen weer zo fucking druk. Morgen weer om 8 uur op t station, zal ie wel weer vol zitten. Vroeger had lijn 15 een coole chaufeur, die scheurde vol gas door t centrum en stopte onderweg nergens. Ik was eens binnen 7 minuten van t CS naar t Zernike in een volle busNu heb je van die kutchaufeurs die iedereen bij elke bushalte wil laten instappen, of de bus nou overvol zit of niet. Krijg je van die lijnen waar je de hele weg kan blijven staan zonder jezelf vast te houden.
Overgang Prinsesseweg - Zonnelaan.quote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahahah die kerel was geweldig. Vooral die ene bocht op lijn 15 waar je onder het spoor rijdt, waar het wat naar beneden gaat (of omhoog als je richting centrum gaat), dat ging lekker hehe.
Doe maar.quote:Op woensdag 7 september 2005 23:34 schreef nietzman het volgende:
Zal ik morgenvroeg maar bij Minerva naar de bussen gaan zwaaien?
Ik zat ook in die bus maandag.. Wat een fokking idioot ook die niet voor die deur wegging, die chauffeur moest het eerst 6x vragen. Gelukkig kon ik zitten die rit, wat een hel.quote:Op maandag 5 september 2005 12:46 schreef Jaguarized het volgende:
De schoolvakanties zijn weer voorbij en de Arriva rijdt weer volgens een normale dienstregeling. Studentenbuslijnen 11 en 15 van het Centraal Station naar het Zernikecomplex zitten weer ouderwets vol. Het is bekend dat het elk jaar drukker en drukker wordt op het CS maar zo druk als vanochtend heb ik nog niet eerder gezien.![]()
Veevervoer in de stad zoals de buschauffeurs het noemen. Je zit zo opgepropt dat je een probleem hebt als je er uit moet en je staat niet bij een deur. Meestal gaat er wel een mannetje of 170 in een bus in plaats van 156.![]()
![]()
Vanochtend dus ook weer. Er stonden mensen bij de achterste deur op een of ander stukje waardoor de deur niet automatisch dichtging. En die busvent mekkeren dat men er weg moest bla bla bla...![]()
Dat Arriva niet even een extra bus ofzo inzet op zo'n punt. Veevervoer in Groningen:![]()
Idd, als hij reed wist je zeker dat je goed moest vasthouden als je stondquote:Op woensdag 7 september 2005 13:11 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Hahahah die kerel was geweldig. Vooral die ene bocht op lijn 15 waar je onder het spoor rijdt, waar het wat naar beneden gaat (of omhoog als je richting centrum gaat), dat ging lekker hehe.
ZatStond in de bus van 9:15 op Station Noord.quote:Op donderdag 8 september 2005 09:36 schreef Jaguarized het volgende:
Lijn 11 van 9.07 Zuiderdiep viel erg mee. Kon vanaf de Grote Markt zitten. Wel op een kutplek maar goed..
Dan zaten we in dezelfde bus!quote:Op donderdag 8 september 2005 09:44 schreef Jegorex het volgende:
[..]
ZatStond in de bus van 9:15 op Station Noord.
Nog bijna een fietser plat gereden vlak voor school![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |